تور گشت و گذار سریلانکا در نوروز 1403

تور سریلانکا-کاماپرس

تعطیلات عید نوروز بهترین فرصت برای گذراندن اوقات فراغت در دل طبیعت و لمس زیبایی‌های بهار است. افرادی که تمایل به گذراندن روزهای تعطیل خود در طبیعتی بکر با سواحل باشکوه و آب‌های زلال دارند، برای سفر به سریلانکا برنامه‌ریزی می‌کنند؛ چرا که هزینه سفر به این منطقه با تور، معقول بوده و گذراندن فراغت در طبیعت آن مورد توجه بسیاری از گردشگران است.

کاماپرس در این گزارش، جاذبه‌های گردشگری در تور سریلانکا نوروز 1403 و بهترین زمان سفر به این کشور را معرفی کرده است.

تور سریلانکا-کاماپرس

موقعیت جغرافیایی سریلانکا

سریلانکا کشوری در دل اقیانوس هند است که در نقشه به قطره اشک شباهت دارد و به همین دلیل به آن لقب اشک هندوستان یا گوشواره هند نیز داده‌اند. این کشور آسیاسی دو فصل کاملا متفاوت دارد. از شهریور تا فروردین در سریلانکا فصل ماها نام دارد و بادهای موسمی شمال شرقی در این منطقه می‌وزد. فصل یالا این منطقه نیز از اردیبهشت تا مردادماه به طول می‌انجامد که در این زمان بادهای موسمی جنوب غربی شروع به وزیدن می‌کنند. معمولا آب و هوای این منطقه در فصل ماها بهتر است و سفر به آن در این فصل توصیه می‌شود.

برخی آثار تاریخی سریلانکا

اگر مایل به برنامه‌ریزی سفر به سریلانکا در بهار 1403 هستید، بهتر است تعدادی از آثار باستانی و طبیعی این کشور را بشناسید.

راز آسمان پایتخت

معبد دندان مقدس کندی: سری دالادا مالیگاوا که به معبد دندان مقدس معروف است، در شهر کندی سریلانکا قرار دارد. این معبد از مهم‌ترین آثار بودا است. طراحی این معبد بسیار جالب توجه بوده، اما نکته مورد نظر درباره آن، دندان بودا است که در داخل محفظه استوپای گنبدی شکل نگهداری می‌شود.

قله آدم: دیگر جاذبه سریلانکا، قله آدم است که در منطقه نوارا الیا قرار گرفته و 2200 متر ارتفاع دارد. این قله مخروطی شکل بوده و مردم بومی آن را با نام سقراط مقدس می‌شناسند. قله آدم در سنت بودایی به عنوان پایه بودا شناخته می‌شود.

تور سریلانکا-کاماپرس

باغ بریف: در سال 1970 باغی به نام بریف در سریلانکا شکل گرفت که بسیار زیبا و شگفت‌انگیز است. این باغ 20 هکتاری بالغ بر 106 نوع درخت داشته و گذشته از این مورد، مجسمه‌ها و آثاری از بویس باوا و دیگر هنرمندان مشهور سریلانکا نیز در آن وجود دارد.

جزیره سینامون: یکی از جزایر معروف سریلانکا که به تولید دارچین شهرت دارد، سینامون نام دارد. این جزیره پر از باغ‌های بزرگ و قدیمی درخت دارچین بوده و همواره در تولید دارچین مرغوب پیشگام بوده است. فرآیند نگهداری تولید دارچین در این جزیره از سال‌های بسیار دور انجام می‌شود و نسل به نسل در حال انتقال است.

قلعه سیگیریا: قلعه‌ای قدیمی در میان جنگل‌های سریلانکا به نام سیگیریا وجود دارد که از جنس سنگ بوده و از لحاظ باستانی بسیار مورد توجه گردشگران است. تخته سنگی با ارتفاع 200 متر، پایه این قلعه را شکل می‌دهد. در اطراف این قلعه نقاشی‌های خوش آب و رنگی موجود بوده و خرابه‌های کاخ باستانی نیز در آنجا قرار دارد.

تور سریلانکا-کاماپرس

دو هتل معروف سریلانکا

اگر برای مسافرت به سریلانکا تصمیم گرفته‌اید، اما هنوز هتل مناسب اقامت را پیدا نکرده‌اید، در ادامه دو هتل معروف در این منطقه معرفی شده است.

هتل جتوینگ: یکی از هتل‌های خوب سریلانکا که در کنار ساحل ساخته شده و چشم‌انداز اتاق‌های آن باغ زیبای اطراف هتل یا استخرهایش است، جتوینگ نام دارد. این هتل استخر روباز 100 متری و سه رستوران دارد که انواع غذاهای بومی و خارجی در آن طبخ می‌شود.

هتل ماهاولی: اگر مایل به اقامت در یک هتل پنج ستاره سریلانکایی با امکانات رفاهی لوکس و مناسب هستید، هتل ماهاولی گزینه مناسبی است. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل، کوه‌های بلند یا باغ‌های گرمسیری اطراف آن است که روح مسافران را تازه می‌کند. این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای مانند مرکز اسپا، استخر روباز و باشگاه بدنسازی دارد. رستوران این هتل نیز زبانزد است و در آن انواع غذاهای محلی سریلانکا سرو می‌شود.

تور سریلانکا-کاماپرس

رزرو تور سریلانکا با “آریاک سفر”

سفر به سریلانکا با تور باعث خواهد شد که بابت دیدن آثار تاریخی مهم این کشور و رزرو محل اقامت مناسب دغدغه‌ای نداشته باشید. اگر مایل به رزرو تور با نرخ مناسب هستید، بد نیست به وبسایت آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com سر بزنید. این آژانس هواپیمایی بالغ بر 20 سال سابقه برنامه‌ریزی تورهای سریلانکا و دیگر مناطق آسیایی دارد. این مجموعه شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان امکان سفر کم هزینه‌تر به سریلانکا داشته باشند. برای این منظور متقاضیان باید به آفر تور سریلانکای آریاک سفر سر بزنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02157816، 02191009664 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز