توری گابیون چه خصوصیاتی دارد؟ + قیمت روز محصولات بازار آهن 11 تیر 1402

لست سکند

سیم توری گابیون با طراحی شش ضلعی خود به یک محصول بادوام در صنعت تبدیل شده است. مردم اغلب توری گابیون را با موادی مانند سنگ، ماسه یا خاک برای مصارف مختلف پر می‌کنند. یکی از رایج ترین کاربردهای توری گابیون برای کنترل فرسایش خاک است. این محصول به طور گسترده در ساخت و ساز، زمین‌های ورزشی، زیباسازی شهری، حفاظت از محیط زیست و … کاربرد دارد. متناسب با عملیات سطحی، گابیون‌ها با روکش گالوانیزه و روکش PVC در دسترس هستند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ویژگی‌های این محصول فولادی می‌پردازد.

ماندگاری و استحکام بالا

سیم فلزی توری گابیون ذاتا قوی و بادوام است. سیم گابیون، گالوانیزه می‌شود تا در برابر خوردگی جوی مقاوم و دوام بیشتری داشته باشد. به طور کلی، توری گابیون استحکام رضایت بخشی دارد. این محصول می‌تواند در برابر سیل، بارندگی شدید، یخ و فشار زمین مقاومت کند. حتی زمانی که در معرض ضربه‌های شدید قرار می‌گیرد، توری گابیون می‌تواند شکل خود را حفظ می‌کند.

مقرون به صرفه و حالت نفوذپذیری

توری گابیون یک انتخاب کاملا اقتصادی است. قیمت آن در مقایسه با سایر مواد توری فلزی مقرون به صرفه‌تر گزارش می‌شود. علاوه‌بر این، توری گابیون به راحتی نصب می‌شود، بنابراین به صرف نیرو و انرژی زیادی در این زمینه نیازی ندارد. توری گابیون برای زهکشی خودکار و آسان محصولی بسیار مساعد است. استفاده از آن در حاشیه رودخانه‌ها آسیبی به رشد پوشش گیاهی وارد نمی‌کند. این محصول می‌تواند فضای رودخانه را به خوبی لایروبی کند.

توری گابیون با روکش پی وی سی چه مزیتی دارد؟

توری گابیون گالوانیزه به راحتی زنگ نمی‌زند و در شرایط سخت محیطی قابل استفاده است. توری گابیون گالوانیزه با کیفیت ایده‌آل برای سال‌ها در شرایط خوبی باقی می‌ماند. پلی وینیل کلراید ماده عالی دیگری برای روکش توری است. این ماده می‌تواند در برابر تغییرات دما و رطوبت مقاومت کند. در مقایسه با توری گابیون گالوانیزه، پوشش پی وی سی مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد. علاوه بر آن، این توری در رنگ‌های مختلف موجود است و ارزش تزئینی زیادی دارد. بنابراین، گران‌تر از توری گابیون گالوانیزه خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر شامل هزینه روز توری گابیون و برخی از محصولات بازار آهن می‌شود:

منبع: https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-wire-mesh-price/gabion-mesh

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز