توری فرنگی چه کاربردی دارد؟ + قیمت روز بازار آهن آلات 4 تیر 1402

توری فرنگی-کاماپرس
لست سکند

توری فرنگی با شکل هندسی شش ضلعی از نوارهای پیش ساخته تولید می‌شود. به دلیل ساختار خوب خود، این توری از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. توری فرنگی حتی پس از چرخاندن آن در یک شعاع خاص، باز هم دوام خود را حفظ می‌کند. استحکام عالی این محصول، منجر به کاربردهای فراوان آن در صنایع گوناگون شده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول فولادی می‌پردازد.

مشخصات توری فرنگی

سیم شش ضلعی توری فرنگی از نوع آهنی الکتروگالوانیزه یا سیم با روکش PVC ساخته می‌شود. تاب مستقیم و ضدپیچ بودن آن از ویژگی‌های این محصول است. توری فرنگی دارای قابلیت‌هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون است.کارخانه‌های بسیاری توری فرنگی بادوام و مقاوم تولید می‌کنند. استحکام کششی بالا نتیجه استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب است.  

کاربرد و قیمت توری فرنگی

توری فرنگی را می‌توان بر روی پانل‌هایی با ابعاد استاندارد عرضه کرد. کاربردهای توری شش ضلعی شامل حالت زره ​​پوش در برابر سایش در دیوارها می‌شود. کاربرد دیگر آن به عنوان پوشش دیوار در کوره‌های صنعتی است. به طور گسترده در ساختمان‌های صنعتی و کشاورزی، کارهای ساختمانی، قفس‌های محافظ برای تقویت و حصار، پوشش دیگ بخار، توری ریخته گری، حصار طیور، حفاظ برای پنجره‌ها، جدا کننده‌های ایمنی مکانیکی، تقویت صفحه نمایش کف، ماهیگیری، فضای باغ‌ها و امکانات بازی زمین کودکان استفاده می‌شود. قیمت توری فرنگی متناسب با ساختار فیزیکی و خصوصیاتش تغییر می‌کند. مفتول گالوانیزه، وزن، نوسانات نرخ ارز، قیمت حامل‌های انرژی، مواد اولیه، سنگ آهن، برند تولید کننده، عرضه و تقاضا از جمله عوامل موثر در کاهش یا افزایش این محصول فولادی هستند. خرید توری فرنگی از یک مرجع قابل قبول، همراه با دریافت مشاوره تخصصی نیاز بسیاری از مشتریان است. کارشناسان مجموعه آهن ملل به صورت تلفنی پاسخگوی ابهامات مشتریان و برطرف کردن نیازهای خریداران هستند. هزینه روز توری فرنگی در وبسایت این مجموعه نیز قابل مشاهده است.

جدول زیر قیمت برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن آلات را دربر می‌گیرد:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-wire-mesh-price/hexagonal-wire-mesh

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز