تهران باز هم تعطیل می شود؟

با اینکه زمزمه هایی درباره تعطیلی دوباره تهران شنیده می‌شود، اما شواهد نشان می‌دهد خیلی از صاحبان مشاغل از صبح امروز به سر کار خود بازگشته‌اند.

به گزارش کاماپرس، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز شنبه اعلام کرد محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته ادامه دارد. این یعنی تعطیلی کسب و کار و دور کاری کارمندان دولت و تعطیلی بازار و پاساژهای سر بسته همچنان باید ادامه داشته باشد. طبق گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج شنبه برای ادامه محدودیتها و تعطیلی های جدید تصمیم گیری می‌شود.

محدودیتها به خوبی رعایت نمی شود

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها به شکل مطلوبی که مد نظر این ستاد است رعایت نمی‌شود. او در این باره می گوید: در ادارات ضروری ما شاهد رعایت شیوه نامه ها نیستیم و توقع داریم در صورت لزوم کاملا تعطیل کنند و فقط در حد پاسخگویی به نیاز مردم فعال باشند. تا کنون بعضی از ادارات به خوبی از دستورات تمکین نکرده اند و این باعث می شود که بحث حمل و نقل عمومی نیز ادامه دار باشد.

در مورد مشاغل، با توجه به حمایت اکمی که از مشاغل شده و ضمن عذرخواهی از مشاغل و اصناف، ما توقع رعایت داریم، چون بعضی از مغازه داران مشغول کار هستند و برخی دیگر می‌گویند چرا من فعالیت نکنم.

راز آسمان پایتخت

طبق گفته رئیسی بخش زیادی از محدودیت‌ها در حوزه آموزش کاملا رعایت می شود. در حوزه فرهنگی و مذهبی مثل نماز جمعه و مراسم مذهبی و سینما و تئاتر هم محدودیتها رعایت شده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره شلوغی مترو و اتوبوسهای خط ویژه نیز می گوید: در مورد مترو هیچ کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم، چون به تسهیلات اساسی مثل افزایش ظرفیت و واگن ها نیاز داریم که شدنی نیست. در اتوبوسها هم همین مشکل را داریم .

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز