تلویزیون شفاف ال‌ جی رونمایی شد

تلویزیون شفاف
لست سکند

تلویزیون شفاف ال‌جی در رویداد CES2024 رونمایی شد. پیش از این هم در دنیای تکنولوژی از تلویزیون شفاف سخن به میان آمده بود، اما حالا ال‌جی وعده داده که تا پایان سال میلادی جاری، این تلویزیون‌ را روانه خانه‌ها خواهد کرد.

ویژگی‌های تلویزیون شفاف ال جی

به گزارش کاماپرس، تلویزیون SIGNATURE OLED T از یک صفحه نمایش OLED شفاف 4K برخوردار است. پایه مدل OLED T اسپیکرهای باکیفیتی دارد و نورهای پس‌زمینه‌ای در آن قرار گرفته که می‌توانید آن‌ها را روشن کرده و تلویزیون خود را به‌حالت کاملا شفاف دربیاورید.

تلویزیون شفاف

این تلویزیون از فناوری Zero Connect Box ال‌‌جی بهره می‌برد که صدا و تصویر را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون ارسال می‌کند. این فناوری پیش از این هم در تلویزیون‌های M3 OLED ال‌جی استفاده شده بود.

البته تلویزیون‌ جدید ال‌جی از یک پردازنده هوش مصنوعی به‌روز‌شده استفاده می‌کند که عملکرد آن را در مقایسه با مدل‌های قبلی، چهار برابر بهبود می‌بخشد. این پردازنده همچنین از نظر عملکرد گرافیکی 70 درصد و از نظر سرعت پردازش 30 درصد بهتر است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید

تلویزیون شفاف LG

ال‌جی هنوز قیمت تلویزیون شفاف مدل Signature OLED T را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد این تولیدکننده نوآور بنا دارد به نمایش صرف این محصول پایان دهد و پای تلویزیون‌های شفاف را به خانه‌ها باز کند.

رویداد CES یا Consumer Electronics Show (نمایشگاه محصولات مصرفی) هر ساله برگزار می‌شود و تولیدکنندگان محصولات الکترویکی کالاهای جدید و نوآور خود را در آن نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز