تعمیرات موبایل با قطعات اصلی را از مراکز معتبر بخواهید

لست سکند

اگر کاربران به منظور خرید قطعات مختلف موبایل به بازار مراجعه کنند متوجه تفاوت قیمتی قطعات می‌شوند. بسیاری از این قطعات تقلبی و غیر اصلی هستند که بخش زیادی از جنس‌های موجود در بازار از همین نوع است. مخصوصا باتری موبایل که مهم‌ترین قطعه محسوب می‌شود. موبایل بدون باتری مناسب واقعا کارکرد چندانی ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خالی شدن سریع شارژ موبایل ، نیاز به شارژ طولانی مدت و… نشان می‌دهد که یک قطعه موبایل مشکل دارد و بهتر است به یک مرکز تعمیرات موبایل سپرده شود.

مسلما همه مدعیان تعمیر موبایل ، تخصص لازم و کافی برای این کار را ندارند. کسانی که باتری موبایل شان به هر دلیلی مثل استفاده طولانی مدت، ضربه خوردن و … آسیب دیده، بهتر است این کار را به متخصصان اهل فن بسپارند تا ایرادیابی موبایل و تعمیرش به درستی انجام شود.

راز آسمان پایتخت

حال شاید سوال مطرح شود که با توجه به کاربردی بودن این وسیله و کمبود وقتی که این روزها همه را درگیر کرده، چه باید کرد؟ خوشبختانه یک راه حل مناسب برای این کار، مراجعه به مراکز معتبری است که به صورت آنلاین کار تعمیر گوشی را انجام می‌دهند. تعمیر موبایل در این مراکز علاوه بر ضمانت کیفیت، با سرعت و دقت انجام می‌شود.

تعمیر باتری موبایل ، همینطور تعمیر شارژر موبایل و مواردی از این دست، در واقع نوعی تعمیرات سخت افزاری موبایل محسوب می‌شوند. این تعمیرات بسیار مهم و بنیادی هستند و مشتری نباید این کار را به هر فردی بسپارد.

خودتان موبایل تان را تعمیر کنید!

در صورتی که شما تمایل داشته باشید تا این تعمیرات را خودتان انجام دهید و حتی کسب و کاری در این زمینه داشته باشید، می‌توانید از آموزش تعمیرات موبایل استفاده کنید. بعضی از مراکز تعمیر موبایل این خدمت را هم به متقاضیان ارائه می‌دهند. بخش آموزش تعمیرات موبایل نه تنها درباره سخت افزار بلکه در مورد تعمیرات نرم افزاری موبایل هم ارائه می‌شود و از این لحاظ دیگر لازم نیست برای نصب برنامه‌های مختلف به فروشگاه‌ها یا مراکز خدمات تعمیرات موبایل مراجعه کرد.

در ادامه چهار مرکز تعمیرات که قطعات اصلی موبایل را به مشتریان ارائه می‌دهند، معرفی خواهند شد؛

تعمیرات موبایل سفیر

باطری هم مانند سایر لوازم الکترونیکی عمری مفید دارد که  بعد از به پایان رسیدن عمر باطری ممکن است به سرعت شارژ خود را خالی کند. برای تعویض باطری در گوشی های موبایلی که درب پشت آن  پلاستیکی است و به راحتی باز می‌شود، شما نیازی به تعمیرکار موبایل نخواهید داشت. اما در مدل های جدید برند های مختلف و کلیه مدل های  آیفون جهت تعویض باطری نیاز به تعمیرکار موبایل خواهید داشت.

جهت تعمیرات موبایل کلیک فرمایید.

پارس ارتباط لوتوس

مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات موبایل ارائه دهنده تمامی خدمات تعمیراتی از جمله تعویض هارد و سی پی یو، تتعویض تاچ و ال سی دی اورجینال برای برندهای مختلف گوشی های موبایل با تکنسین‌های مجرب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

این مجموعه سابقه‌ای درخشان در برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل از جمله آموزش سخت افزاری و نرم افزاری حرفه‌ای دارد.

امداد موبایل

براساس فروشگاه امداد موبایل (فروشگاه کابل و شارژر و باتری اصلی موبایل)، دلایل و علت خالی شدن شارژ موبایل می‌تواند یکی از مواردی مانند اجرای بازی‌های سنگین، اپلیکیشن‌های پرمصرف و غیر بهینه، درست شارژ نکردن باتری، استفاده از موبایل حین شارژ و… باشد.

امداد موبایل توصیه می‌کند که اگر هیچکدام از عوامل بالا عامل خالی شدن شارژ نبود، نسبت به تعویض باتری گوشی اقدام کنید. برای این کار می‌توانید به بخش تعمیرات موبایل این فروشگاه مراجعه کنید.

پرشین موبایل

مجموعه تعمیرات تخصصی پرشین موبایل با بیش از ۱۰ سال سابقه، یکی از مراکز برتر تعمیرات و تامین قطعات اصلی موبایل در ایران است که علاوه بر تعمیرات حضوری ، امکان تعمیرات با پیک رایگان را هم برای تهرانی‌های عزیز فراهم کرده است. از دیگر مزیت‌های این مرکز اعطای یک هفته‌ای ضمانت تعمیرات و صدور فاکتور رسمی و تعمیر در دید مشتری برای شفافیت بیشتر محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای ثبت سفارش تعمیر  یا استعلام قیمت از طریق شماره‌های تماس ۰۲۱۴۶۰۱۵۷۴۴ و ۰۲۱۴۶۰۱۸۲۷۶ و سایت persianmobile.ir اقدام کنید.

مرتبط با : امداد موبایلپارس ارتباط لوتوسپرشین موبایلتعمیرات موبایل سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز