تعطیلی پمپ بنزین‌ها تکذیب شد

پمپ بنزین
لست سکند

پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر احتمال تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها، تعداد مراجعه شهروندان برای خرید و یا احتمالا ذخیره‌سازی بنزین افزایش داشت.

به گزارش کاماپرس، در حالیکه بین مردم شایع شده بود که قرار است برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، پمپ بنزین‌ها تعطیل شوند، این خبر توسط سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قبل از نیمه‌شب گذشته در گفتگو با ایسنا گفت: قرار نیست که هیچ کدام از پمپ بنزین‌های سطح کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود و موضوعی که در فضای مجازی منتشر شده، تنها یک شایعه است.

فاطمه کاهی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ پمپ بنزینی در هیچ نقطه‌ای در کشور به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده است، اظهار کرد: در روزهای آینده نیز هیچ پمپ بنزینی تعطیل نخواهد شد و بهتر است که مردم به شایعات توجه نکنند.

وی با اشاره به شلوغی پمپ بنزین‌ها پس از انتشار این خبر گفت: هیچ تصمیم یا ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین‌ها و یا منتقل نشدن سهمیه اسفند به ماه بعد وجود ندارد و شرایط مانند گذشته است.

راز آسمان پایتخت

به گفته وی “خبر شلوغی پمپ بنزین‌ها به من نیز رسیده است و من صراحتا اعلام می‌کنم که مشکلی برای تامین سوخت مردم وجود ندارد و در این حوزه جای هیچ گونه نگرانی نیست.”

پمپ‌بنزین‌ها عامل سرایت کرونا

پیش از این رسانه‌ها اعلام کرده بودند: ویروس کرونا در کمین پمپ بنزین‌ها نشسته و آن طور که وزیر بهداشت اعلام کرده جایگاه‌های سوخت می‌توانند ۸۰۰۰ نفر را به این ویروس مرموز مبتلا کنند، البته برای مقابله با این موضوع برنامه هایی در نظر گرفته شده اما چندان وارد مرحله اجرا نشده است.

ایسنا چندی پیش در گزارشی نوشت: پمپ بنزین‌ها می‌توانند یکی از مکان‌های حضور کرونا ویروس جدید باشند؛ چرا که افراد زیادی در روز به آن مراجعه کرده و به نازل، پول و… دست می‌زنند که همه این‌ها می‌تواند محل تجمع ویروس کرونا باشد.

از سوی دیگر وزیر بهداشت اعلام کرد که باید تعداد کارکنان جایگاه ها افزایش یابد اما تا کنون برای این مساله نیز فکری نشده و جایگاه ها علاوه بر کمبود مواد ضدعفونی و دستکش های یکبار مصرف با کمبود اپراتور هم مواجه هستند موضوعی که طبق گفته های محمد عطاپور، مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی اجرای این کار این کار در کوتاه مدت ممکن نیست.

کرونا
انتهای پیام

مرتبط با : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز