تعطیلی فروش آنلاین انتشارات آریانا قلم برای جلوگیری از شیوع کرونا

تور لحظه آخری-کاماپرس

“انتشارات آریانا قلم” برای حفظ سلامتی کارمندان خود و همراهی در قطع زنجیره‌‌ی شیوع کرونا، فروش اینترنتی پایان سالش را متوقف و دفتر انتشاراتش را تعطیل کرد.

به گزارش کاماپرس، “سمیه محمدی”، مدیرعامل این بنگاه انتشاراتی، در شبکه اجتماعی نوشت: «خیلی‌ها فکر می‌کنند با خرید اینترنتی دارند کمک می‌کنند، اما دوستان بدانید برای هر خرید شما چندین نفر درگیرند و زنجیره‌ای از انسان‌ها به هم مرتبط هستند. همه‌ی ما کتاب‌های زیادِ نخوانده‌ای در کتابخانه داریم. برویم سراغ آنها و اگر هم نداریم، مرور کتاب‌های خوبِ قبلی بسیار مفید خواهد بود.»

“انتشارات آریانا قلم” ناشر کتاب‏های تخصصی مدیریت زیر نظر گروه پژوهشی صنعتی آریانا از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نموده است و طی سال‏ های اخیر ترجمه بیش از 100 جلد کتاب ارزشمند مدیریتی را تقدیم اندیشمندان و مدیران کشورمان نموده است.

راز آسمان پایتخت

“انتشارات آریانا قلم” در تلاش است کتاب‏ هایی را منتشر نماید که ضمن پرهیز از سطحی‏ نگری، مورد استفاده توامان مدیران و دانشگاهیان کشور قرار گیرد.

از کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات آریانا قلم می‌توان به کتابهایی از قبیل “خلق مدل کسب‌ و کار” به نویسندگی “الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور” و ترجمه “غلامرضا توکلی، بابک وطن‏ دوست، حسام‏ الدین ساروقی و بهامین توفیقی” با “نوبت چاپ دهم”، “نوآفرینی، دنیا را با خودتان سازگار کنید” به نویسندگی “آدام گرانت” و ترجمه “رضا رایان راد” با “نوبت چاپ اول”، “طراحی ارزش پیشنهادی” با نویسندگی “الکساندر اوستروالدر، ایو پیگنیور، گرگ برنارد، آلن اسمیت” و ترجمه “بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی، مینا نجفیان، اصغر عطایی” با “نوبت چاپ چهارم”، “رهبران آخر غذا می‌ خورند” به قلم “سایمون سینک” و ترجمه “الهام نورانی پور” و با “نوبت چاپ ششم”، “دید اقتصادی؛ داستانی جذاب برای آموختن اقتصاد” نوشته‌ی “پیتر شیف” با ترجمه “سهند حمزه‌ئی” و “نوبت چاپ سوم”، “راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار: 24 گام برای موفقیت کسب‌وکارهای نوپا” با نویسندگی “بیل اولت” و ترجمه “سعید روشنی، نفیسه رضایی‌نیک” با “نوبت چاپ پنجم” و “ایده عالی مستدام” به قلم “چیپ هیث و دن هیث” و ترجمه “سید رامین هاشمی و مجتبی اسدی” با “نوبت چاپ پنجم” اشاره کرد.

مرتبط با : آریاناقلم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز