تخفیف های انتشارات روزنه همزمان با نمایشگاه کتاب

کتاب های نشر روزنه
لست سکند

انتشارات روزنه علیرغم هماهنگی‌های قبلی، امکان حضور در هر دو بخش نمایشگاه کتاب تهران، را از دست داد.

به گزارش کاماپرس، مسئولان انتشارات روزنه همزمان با نمایشگاه کتاب تمام آثار خود را با تخفیف 20 درصد در وبسایت خود عرضه کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این انتشارات که از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده تا به امروز بیش از هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف علوم انسانی منتشر کرده است. روزنه با چاپ آثاری از شهید بهشتی، صادق زیباکلام، محمد فاضلی، دارون عجم اوغلو، فرانسیس فوکویاما، امبرتو اکو و دیگر اندیشمندان و نویسندگان شاخص، به یکی از مهمترین ناشران حوزه علوم سیاسی و توسعه تبدیل شد.

از جمله کتاب‌های شاخص و پرفروش این انتشارات می‌توان به «چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟»، «ما چگونه ما شدیم؟»، «هاشمی بدون روتوش»، «در سایه خشونت»، «غرب چگونه غرب شد؟»، «مجموعه سه جلدی فهم فلسفه»، ««راه باریک آزادی»، «نظم و زوال سیاسی»، «ایران بر لبه تیغ» و «مجموعه یاران حلقه» اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

نشر روزنه

بیشتر بخوانید:

انتشارات روزنه قصد داشت با کتاب‌های جدیدی مانند «فیلسوف مسطح» به قلم حاتم قادری، «ساختار جدید امنیت، صلح و همکاری در خلیج فارس» به قلم سیدحسین موسویان، «بوروکراسی» به قلم لودویگ فون میزس، «محاصره» به قلم آدونیس، «گرامافون» به قلم صادق زیباکلام، «مخطوط پترزبورگ» به قلم جان دوست، «تاریخ اقتصادی همدان در سده‌های معاصر» به قلم محمدحسین یزدانی‌راد و «سند ساماندهی خیر عمومی در جهان پیش رو»  به قلم محمد باقریان در نمایشگاه کتاب شرکت کند. تمام این آثار و کتاب‌های قبلی روزنه را می‌توان با 20 درصد تخفیف از سایت این انتشارات تهیه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات روزنه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز