پرفروش ترین کتاب های تاچارا در رزوهای ابتدایی نمایشگاه کتاب

لست سکند

انتشارات تاچارا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 1402 با 13 عنوان کتاب شرکت کرده است. این انتشارات که تنها در بخش مجازی نمایشگاه حضور یافته، کتاب‌هایی همانند داده‌های مخرب، 50 گام موثر در بازاریابی محتوا، اسرار فتح قله گوگل، معادله قدرت در کردستان، سررسید محتوا 1402، گردشگری خوراک و غیره را عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به معرفی پرفروش ترین کتاب‌های تاچارا در نمایشگاه کتاب تهران می‌پردازد. تاچارا در ازای خرید کتاب به علاقه مندان یک کتاب رایگان هدیه می‌دهد.

پرفروش‌ترین کتاب‌های تاچارا در سه روز اول نمایشگاه

از بین 13 کتابی که این انتشارات عرضه کرده، 3 کتاب در روزهای ابتدایی نمایشگاه پرفروش‌تر بوده‌اند. بر این اساس کتاب‌های سررسید محتوا 1402؛ مسیر هموار بازاریابی محتوایی در سال جدید، کتاب داده‌های مخرب؛ کلان‌داده‌ها چطور بشر را تهدید می‌کنند و کتاب گردشگری خوراک؛ راهکارهای توسعه گردشگری گاسترونومی در مقاصد سه کتاب پرفروش تاچارا در روزهای آغازین نمایشگاه کتاب بوده‌اند.

کتاب سررسید محتوا 1402

قیمت: 89 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 80 هزار و 100 تومان)

راز آسمان پایتخت

نویسنده: محمد امین و محسن عقبایی

سررسید محتوا ابزاری بسیار کاربردی برای مدیران عامل، مدیران و کارشناسان بخش‌های بازاریابی و تبلیغات و روابط‌عمومی است که به آنها کمک می‌کند تا برای یک دوره زمانی سالانه موثرترین برنامه‌ریزی را انجام دهند. ویژگی منحصر به فرد این کتاب، برخورداری از بیش از 500 سوژه برای تولید محتوای اختصاصی است. نویسندگان این کتاب، مبانی تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را در بخش‌های اول به زبانی شیوه بیان کرده‌اند.

کتاب داده‌های مخرب

قیمت: 69 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 62 هزار و 100 تومان)

نویسنده: کتی اونیل/ مترجم: رضا امیدوار تجریشی و نازنین رجب

تبدیل انسان‌ها به اعداد و همچنین طراحی الگوریتم‌های پیچیده برای تحلیل آنها نباید به گونه‌ای باشد که ویژگی‌های فردی افراد نادیده گرفته شود. چنانچه در این فرآیند ملاحظات اخلاقی و انسانی در نظر گرفته نشود، به احتمال زیاد انسان‌ها در میان کدها گم شده وقربانی ماشین‌ها می‌شوند. این کتاب، نگاهی انتقادی به کاربرد کلان‌داده‌ها دارد. نویسنده در هر فصل نشان می‌دهد که استفاده ناشیانه و غیرمسئولانه از کلان‌داده‌ها چگونه می‌تواند بر حساس‌ترین مراحل زندگی مردم به خصوص فرودستان تاثیر مخربی داشته باشد.

کتاب گردشگری خوراک

قیمت: 59 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 53 هزار و 100 تومان)

نویسنده: بهار بیشمی و محمدرضا داوری

گردشگری خوراک یا گردشگری گاسترونومی را نباید معادل رفتن به یک رستوران لوکس و خوردن غذاهای گران قیمت دانست. گردشگری گاسترونومی، یک فعالیت فرهنگی است و گردشگران را در میراث کهن جامعه میزبان غوطه‌ور می‌کند. این شاخه گردشگری، پیوند میان خوراک و فرهنگ و سفر است.

این کتاب یک راهنمای کامل برای افزایش جاذبه‌های خوراکی شهرها و مقاصد گردشگری با هدف جذب مسافران بیشتر است.

دریافت کتاب هدیه با خرید از نمایشگاه کتاب

انتشارات تاچارا برای مشتریان و خریداران کتاب هدیه‌ای را در نظر گرفته است. افراد با خرید یک یا چند کتاب از نشر تاچارا هدیه‌ای را دریافت می‌کنند. یک جلد کتاب به‌عنوان هدیه همراه با کتاب‌های خریداری شده برای مشتریان ارسال می‌شود.

برای مشاهده کتاب‌های تاچارا در نمایشگاه کتاب مجازی می‌توانید وارد این لینک شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات تاچارا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز