کتاب رایگان از نمایشگاه تهران هدیه بگیرید

کتاب هدیه-کاماپرس

انتشارات تاچارا به تمامی افرادی که در نمایشگاه مجازی تهران از این ناشر کتاب خریداری کنند، یک کتاب رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، تاچارا که بیشتر در حوزه بازاریابی محتوایی و همچنین گردشگری اقدام به چاپ کتاب می‌کند با 13 عنوان کتاب در بخش مجازی سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است. پرتیراژترین کتاب تاچارا «اسرار فتح قله گوگل» است که راهکارهای سئو را به زبانی ساده و دقیق به مخاطب معرفی می‌کند. در سال گذشته، کتاب «معادله قدرت در کردستان» و «سررسید محتوا 1402» در صدر فهرست فروش این ناشر قرار داشتند.

ویژگی شاخص کتاب‌های انتشارات تاچارا قیمت ارزان و مناسب آنها در مقایسه با سایر کتاب‌های موجود در بازار است.

لازم به ذکر است که این ناشر، به انتخاب خودش، به ازای هر یک فاکتور، یک عنوان کتاب هدیه نیز برای خریداران ارسال می‌کند. در ادامه کتاب‌های تاچارا به صورت خلاصه معرفی شده‌اند:

داده‌های مخرب

قیمت: 69 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 62 هزار و 100 تومان)

آریاک سفر

نویسنده: کتی اونیل/ مترجم: رضا امیدوار تجریشی و نازنین رجب

تبدیل انسان‌ها به اعداد و همچنین طراحی الگوریتم‌های پیچیده برای تحلیل آنها نباید به گونه‌ای باشد که ویژگی‌های فردی افراد نادیده گرفته شود. چنانچه در این فرآیند ملاحظات اخلاقی و انسانی در نظر گرفته نشود، به احتمال زیاد انسان‌ها در میان کدها گم شده وقربانی ماشین‌ها می‌شوند. این کتاب، نگاهی انتقادی به کاربرد کلان‌داده‌ها دارد. نویسنده در هر فصل نشان می‌دهد که استفاده ناشیانه و غیرمسئولانه از کلان‌داده‌ها چگونه می‌تواند بر حساس‌ترین مراحل زندگی مردم به خصوص فرودستان تاثیر مخربی داشته باشد.

داده های مخرب-کاماپرس

سررسید محتوا 1402

قیمت: 89 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 80 هزار و 100 تومان)

نویسنده: محمد امین و محسن عقبایی

سررسید محتوا ابزاری بسیار کاربردی برای مدیران عامل، مدیران و کارشناسان بخش‌های بازاریابی و تبلیغات و روابط‌عمومی است که به آنها کمک می‌کند تا برای یک دوره زمانی سالانه موثرترین برنامه‌ریزی را انجام دهند. ویژگی منحصر به فرد این کتاب، برخورداری از بیش از 500 سوژه برای تولید محتوای اختصاصی است. نویسندگان این کتاب، مبانی تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را در بخش‌های اول به زبانی شیوه بیان کرده‌اند.

اسرار فتح قله گوگل

قیمت: 59 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 53 هزار و 100 تومان)

نویسنده: برایان دین / مترجم: محسن عقبایی

رسیدن به صدر جستجوهای گوگل رقابتی جهانی است که به شدیدترین شکل ممکن بین بسیاری از شرکت‌های ریز و درشت در جریان است. گوگل برای اینکه پیشنهادهای بهتری به کنجکاوی‌های کاربران ارایه دهد، استانداردها و الگوریتم‌هایی را طراحی کرده که مدیران شرکت‌ها و مسئولان بخش بازاریابی باید نسبت به آنها مسلط باشند. در کتاب اسرار فتح قله گوگل به بیانی ساده، 200 گام موثر برای رسیدن به صفحه اول گوگل شرح داده شده است.

اسرار فتح قله گوگل-کاماپرس

شبکه متخصصان (راهنمای حضور موثر در لینکدین)

قیمت: 49 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 44 هزار و 100 تومان)

نویسنده: محسن عقبایی

خوشبختانه لینکدین همانند سایر شبکه‌های اجتماعی مورد تاخت و تاز کاربران اینترنت قرار نگرفته است. این امید وجود دارد که لینکدین هیچ گاه به ابزار سرگرمی تبدیل نشود و همواره وسیله‌ای باشد برای برقراری ارتباط‌های حرفه‌ای بین متخصصان. کتاب شبکه متخصصان به کاربران کمک می‌کند تا اصول بهره‌برداری از لینکدین را فرا بگیرند.

شبکه متخصصان-کاماپرس

50 گام موثر در بازاریابی محتوایی

قیمت: 59 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 53 هزار و 100 تومان)

نویسنده: راضیه روستا

با رشد استفاده از اینترنت و افزایش نفوذ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در زندگی روزمره مردم، بازاریابی محتوایی نقشی حیاتی برای کسب و کارها پیدا کرده است. در این کتاب، 50 گام موثر برای طراحی و اجرای یک برنامه کامل بازاریابی محتوایی شرح داده شده است. یکی از مزیت‌های این کتاب، اشاره به انواع تکنیک‌های بازاریابی محتوایی از جمله نوشتن بلاگ، ارسال ایمیل، رسیدن به صفحه اول گوگل و … است.

کتاب 50 گام موثر در بازاریابی محتوایی-کاماپرس

معادله قدرت در کردستان

قیمت: 69 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 62 هزار و 100 تومان)

نویسنده: ادیب نوروزی

کردهای اقلیم کردستان عراق در دو قرن گذشته، هم با قدرت‌های سیاسی حاکم بر این سرزمین مبارزه کرده‌اند، هم با خودشان. تعارض‌های میان گروه‌های کرد عراق، زمینه را برای بازی قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در اقلیم کردستان عراق مهیاتر کرده است. در این کتاب، گفتمان‌های سیاسی گروه‌های کرد عراق مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. جدال این گفتمان‌ها، تاریخی مملو از بغض و اشک و خون را رقم زده است.

معادله قدرت در کردستان-کاماپرس

گردشگری خوراک

قیمت: 59 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 53 هزار و 100 تومان)

نویسنده: بهار بیشمی و محمدرضا داوری

گردشگری خوراک یا گردشگری گاسترونومی را نباید معادل رفتن به یک رستوران لوکس و خوردن غذاهای گران قیمت دانست. گردشگری گاسترونومی، یک فعالیت فرهنگی است و گردشگران را در میراث کهن جامعه میزبان غوطه‌ور می‌کند. این شاخه گردشگری، پیوند میان خوراک و فرهنگ و سفر است.

این کتاب یک راهنمای کامل برای افزایش جاذبه‌های خوراکی شهرها و مقاصد گردشگری با هدف جذب مسافران بیشتر است.

گردشگری خوراک-کاماپرس

نگین ولگا (راهنمای سفر به کازان)

قیمت: 29 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 26 هزار و 100 تومان)

نویسنده: پگاه نیکبخت

کازان پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه است؛ شهری بسیار زیبا با فرهنگی نزدیک به ایران که برای بسیاری از ایرانی‌ها ناشناخته است. این شهر پایتخت ورزشی روسیه است که در سال‌های اخیر به یکی از جذابترین مقاصد گردشگری این کشور تبدیل شده است. کازان که در محل تلاقی رودخانه‌های ولگا و کاما قرار دارد، شهری سرشار از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی است. نگین ولگا، حاصل سفر یک هفته‌ای نویسنده به این شهر است.

نگین ولگا-کاماپرس

کاشی‌های بهشت (بررسی نقش‌مایه‌های بصری حرم شاهچراغ)

قیمت: 39 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 35 هزار و 100 تومان)

نویسنده: راضیه روستا

معماری بناهای مذهبی یکی از جلوه‌های هنر ایرانی و اسلامی است. کاشی‌کاری‌ها و آینه‌کاری‌های حرم شاهچراغ در شیراز به خوبی تردستی و ظرافت دستان هنرمند ایرانی را نشان می‌دهد. در کتاب کاشی‌های بهشت، نقش‌مایه‌های بصری تزئینات داخلی صحن و حرم این امامزاده مورد بررسی علمی قرار گرفته است.

کاشی های بهشت-کاماپرس

نزدیک‌ترین جام جهانی

قیمت: 49 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 44 هزار و 100 تومان)

نویسنده: پگاه نیکبخت و عبدالحسین صبوری

قطر در زیر پوست جام جهانی فوتبال به دنبال اهداف بلندپروازانه دیگری بود. آن‌ها در مسیر توسعه اقتصادی‌شان باید تصویری پویا و جذاب از کشور کوچک‌شان به جهان نشان می‌دادند. رهبران قطر فهمیده بودند که یکی از بهترین ابزارها برای قدرتمند کردن برند قطر در مقیاس جهانی، میزبانی از رویدادهای معتبر ورزشی است. در این کتاب، علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری قطر به سیاست‌های توسعه‌گرایانه این کشور نیز پرداخته شده است.

نزدیکترین جام جهانی کاماپرس

مقصد: آینده

قیمت: 59 هزار تومان (با تخفیف نمایشگاه: 53 هزار و 100 تومان)

نویسنده: محمد امین و راضیه روستا

کتاب مقصد؛ آینده-کاماپرس

رهبران امارات متحده عربی با میزبانی از اکسپو به عنوان بزرگترین نمایشگاه جهان، به مدت 6 ماه میزبان مردمانی از چارگوشه جهان بودند. آن‌ها به بهانه اکسپو، اعتباری جهانی برای خود خلق کردند و پای بسیاری از سیاستمداران و اندیشمندان جهانی را به کشور کوچک‌شان گشودند. این کتاب، به سیاست‌های توسعه‌گرایانه کشور امارات متحده عربی و برنامه‌های بلندپروازانه رهبران این کشور اشاره دارد.

برای مشاهده کتاب‌های تاچارا در نمایشگاه کتاب مجازی می‌توانید وارد این لینک شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات تاچارا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز