تخفیف داغ فیلیمو برای سه ماهه تابستان

فیلیمو برای خرید اشتراک در فصل تابستان در نظر گرفته است. هم اکنون اشتراک سه ماهه فیلیمو با تخفیف 35 درصدی به متقاضیان ارائه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان تماشای سریال می‌توانند از کد تخفیف فیلیمو استفاده و فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را مشاهده کنند. افرادی که قصد خرید اشتراک با کد تخفیف را دارند با ورود به سایت فیلیمو و کلیک روی گزینه اشتراک آن، به تخفیف مورد نظر دست پیدا خواهند کرد. تخفیف سه ماهه اشتراک فیلیمو با عنوان «کنکور بای بای!» در دسترس قرار گرفته و قیمت آن 243 هزار تومان است. البته اشتراک یک ماهه این وبسایت برای کاربران جدید شامل تخفیف می‌شود. اشتراک شش ماهه فیلیمو تخفیف ندارد و قیمت آن 525 هزار تومان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که فردی کد تخفیف دیگر یا کارت هدیه فیلیمو یا فیلیمو کارت داشته باشد، امکان وارد کردن کد و دریافت اشتراک مورد نظر با قیمت کمتر را خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

تماشای آفلاین فیلم با فیلیمو

این درگاه بیشتر از 75 هزار اپیزود فیلم و سریال دارد که امکان دانلود آن به صورت درون برنامه‌ای، برای تماشای آفلاین یا زمان در دسترس نبودن اینترنت نیز وجود دارد. کاربران فیلیمو می‌توانند به صورت همزمان از سه دستگاه تلویزیون، کامپیوتر، گوشی یا تبلت فیلم مورد نظر خود را تماشا کنند. در صورت بروز مشکل در خرید و استفاده از اشتراک، کاربران امکان تماس با پشتیبانی فیلیمو را دارند.

ضمنا ترافیک مصرفی براساس سیاست اپراتور اینترنت کاربران، به صورت تمام بها یا نیم بها محاسبه خواهد شد، در این خصوص فیلیمو تضمینی را ارائه نمی‌دهد. همچنین کاربران خارج از ایران امکان خرید یا تمدید اشتراک را ندارند و نمی‌توانند از این درگاه فیلم‌های مورد نظرشان را تماشا کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز