مجوز فیلیمو و نماوا لغو می شود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر اعلام کرده که با دو پلتفرم فیلیمو و نماوا به دلیل انتشار بدون مجوز و بازبینی سریال‌های «یاغی»، «نوبت لیلی» و «جادوگر» برخورد خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سعید مقیسه، رئیس ساترا، هم این موضوع را تایید کرده است. این اتفاق باعث شده تا زمزمه‌هایی درباره ابطال مجوز فیلیمو و نماوا مطرح شود. اما مقیسه اعلام کرده که این موضوع هنوز قطعی نیست و تایید نشده است. دو پلتفرم مذکور پلتفرم‌های وی او دی هستند که تاکنون تعداد زیادی فیلم و سریال از آن‌ها پخش شده است. ساترا از زمستان سال 1398 نظارت بر این دو پلتفرم را برعهده گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

درباره فیلیمو و نماوا بدانید

شرکت «سرزمین شاتل» موسس سایت نماوا برای تماشای آنلاین انواع فیلم و سریال‌ها است که قابلیت تنظیم هوشمندانه سرعت نمایش با سرعت اینترنت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بخشی از محتوای نماوا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دیگر فیلم‌ها و سریال‌های این پلتفرم با خرید اشتراک قابل مشاهده خواهد بود. نماوا پیش از این اعلام کرده بود که خدمات ارائه شده در نماوا، مجوزهای لازم را از مراجع مختلف دارند.

فیلیمو یک سامانه نمایش درخواستی است که از بهمن ماه سال 1393 شروع به کار کرد. این پتلفرم هم انواع فیلم‌های به روز و مطرح ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد. امکان مشاهده برخی از سریال‌های موجود در آن هم به صورت رایگان وجود دارد. افراد برای تماشای سریال یا برنامه مورد علاقه خود در فیلیمو باید اشتراک این پلتفرم را خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز