تجربه یک سفر خاطره انگیز با اقامت در هتل پالاس کیش

لست سکند

کسانی که دوست دارند تا یک سفر لاکچری به جزیره کیش را تجربه کنند، نباید تجربه اقامت در هتل پالاس را از دست بدهند. این هتل 5 ستاره با دکوراسیون شیک، سوئیت‌ها و اتاق‌های دل‌باز و پذیرایی ویژه از مهمانان توانسته امتیاز خوبی را از کاربران سایت ایران هتل دریافت کند. هتل پالاس کیش در بهترین نقطه جزیره احداث شده و دسترسی بسیار خوبی به امکانات رفاهی و مراکز تفریحی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه برای رزرو این هتل، مراجعه به وبسایت ایران هتل آنلاین است. این مجموعه، یکی از اولین و معتبرترین مراجع رسمی رزرواسیون هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور است و بیش از 15 سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد. در ادامه، امکانات و ویژگی‌های هتل پالاس کیش معرفی خواهد شد.

هتل پالاس کیش در یک نگاه

این هتل در 15 طبقه و با 233 اتاق در سال 1400 تاسیس شده است. این هتل چشم‌انداز منحصر به فردی به سمت خلیج فارس داشته و بین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. همچنین، در هنگام ساخت هتل پالاس کیش از به‌روزترین استانداردهای معماری و هتلداری استفاده شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل لوکس، تنوع بی‌نظیری دارد. مسافران می‌توانند با توجه به بودجه و سلیقه خود در اتاق دو تخته دبل کانکت رو به دریا، سوئیت یک خوابه رویال، اتاق دو تخته پرشین گلف رو به دریا، اتاق سه تخته دوبلکس و… اقامت داشته باشند. لازم به ذکر است که این اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند و این نکته در هنگام رزرو باید مدنظر قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

هتل پالاس کیش چه امکاناتی دارد؟

لابی مجلل این هتل با ظرفیت 200 نفر و داشتن تجهیزات مدرن آماده استقبال از مهمانان است. وعده صبحانه، پارکینگ عمومی و اینترنت وای فای در اینجا رایگان است. در طبقه پانزدهم یک استخر بزرگ با چشم‌انداز بی‌نظیر احداث شده است تا اقامت در هتل پالاس برای مسافران خاطره‌انگیزتر شود. همچنین، سالن سینمای پالاس با ظرفیت 264 نفر برای برگزاری جلسات و نمایشگاه‌های شما آماده است. خشک‌شویی، فضای سبز، کافی‌شاپ 24 ساعته، باشگاه ورزشی، سالن ماساژ و امکان اجاره خودرو از دیگر امکانات ویژه این هتل محسوب می‌شود.

به علاوه، هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پالاس به امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی، مبلمان، کمد لباس و تلویزیون است. روم سرویس و خدمات باربری نیز برای راحتی بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

دسترسی هتل پالاس کیش به مراکز تفریحی

این هتل کمتر از یک کیلومتر تا ساحل دریا فاصله دارد. بنابراین، مهمانان هتل پالاس می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز از پیاده‌روی در این مسیر و منظره ساحل مرجانی لذت ببرند. از دیگر مراکز تفریحی نزدیک به این اقامتگاه می‌توان به شهر باستانی حریره، برج ایفل کیش، پارک دلفین، اسکله بزرگ تفریحی کیش و پارک آبی اوشن اشاره کرد.

اگر به خرید و گشت و گذار در پاساژها علاقمندید، اقامت در اینجا گزینه بسیار مناسبی است. مرکز خرید پانیذ، پردیس و رویال مال نزدیک‌ترین مراکز خرید کیش به هتل پالاس محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است که مجموعه ایران هتل آنلاین کمترین قیمت، بالاترین تخفیف و عدم دریافت کارمزد کنسلی هتل را برای شما تضمین می‌کند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز