تتر رایگان؛ چطور از اکسکوینو جایزه بگیریم؟

لست سکند

اکسکوینو با راه‌اندازی کمپین «دنباله دوستی اکسکوینو»، تتر رایگان پاداش می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، صرافی رمزارز اکسکوینو با راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان «دنباله دوستی اکسکوینو» شرایطی فراهم آورده که طی آن می‌توان با دعوت از دوستان برای ثبت‌نام در سایت اکسکوینو، تتر رایگان دریافت کرد.

 دنباله دوستی اکسکوینو چیست؟

در این طرح، یک‌سری عدد با نام اعداد «دنباله دوستی» شامل 2، 6، 12، 29 و 30 تعریف شده است. برای شرکت در این کمپین باید ضمن دریافت کد دعوت از سایت اکسکوینو، نسبت به دعوت از دوستان اقدام کرد.

دعوت از دوستان محدودیتی نداشته و می‌توان به ازای تعداد دوستان دعوت شده و طبق اعداد «دنباله دوستی اکسکوینو» پاداش دریافت کرد. به عبارت دیگر به ازای 2 دوست، 2 تتر؛ 4 دوست، 6 تتر؛ 6 دوست، 12 تتر؛ 8 دوست، 20 تتر و به ازای دعوت و معرفی 10 دوست می‌توان 30 تتر رایگان پاداش گرفت.

راز آسمان پایتخت

البته باید در نظر داشت که تنها درصورتی پاداش به فرد تعلق می‌گیرد که هر 3 مرحله ثبت‌نام، احراز هویت و تراکنش به صورت کامل توسط دوستان معرفی شده انجام شده باشد. در ضمن کلیه افراد احراز هویت شده نیز 2 تتر دریافت می‌کنند.

نحوه دعوت دوستان به کمپین «دنباله دوستی اکسکوینو»

پس از مراجعه به صفحه کمپین در سایت اکسکوینو باید کد ویژه دعوت را با کلیک بر روی دکمه «دریافت کد دعوت» دریافت کرد. پس از آن به تعداد دوستانی که هر 3 مرحله ثبت‌نام، احراز هویت و تراکنش را طی کرده‌اند، تتر رایگان اهدا می‌شود.

این دوستی ادامه داره…

شرایط بعد از دعوت بیش از 10 دوست تغییر می‌کند. از دوست یازدهم به ‌بعد، به‌ازای هر نفر 1 تتر اهدا می‌شود. به عنوان نمونه با معرفی 11 نفر، در مجموع 31 تتر و با دعوت 12 نفر، 32 تتر به حساب فرد واریز می‌شود. بنابراین نه‌ تنها این دوستی دنباله ‌دارد، بلکه پاداش آن نیز بی‌انتهاست.

گفتنی است، صرافی رمز ارز اکسکوینو متشکل از جمعی افراد متخصص در زمینه بلاک چین و رمز ارز بوده که با هدف ایجاد بستری امن جهت انجام معاملات در حوزه رمز ارزها فعالیت می‌کند. این مجموعه با ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی، سعی در ارتقای آگاهی و شناخت بیشتر کاربران جهت فعالیت در این زمینه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز