تبلیغات خلاقانه «مای ‌لیدی» به مناسبت روز جهانی بهداشت قاعدگی

لست سکند

برند «مای لیدی» تولید کننده محصولات بهداشتی مختص بانوان به مناسبت روز جهانی بهداشت قاعدگی ویدئویی برای فرهگسازی در این زمینه منتشر کرد.

 

به گزارش کاماپرس، روز گذشته پنجشنبه 28 می – 8 خردادماه –  در تقویم بین المللی روز جهانی بهداشت قاعدگی نامگذاری شده و بسیاری از نهادهای دولتی و سازمان های مردم نهاد در این روز با هدف آموزش جوامع در زمینه قاعدگی و مسائل بهداشتی مرتبط با آن امور فرهنگسازی و اطلاع رسانی انجام می‌دهند.

در روز جهانی بهداشت قاعدگی علاوه بر نهادهای دولتی و NGO ها ، برندهای تولیدکننده اقلام بهداشتی نیز با تولید انواع مطالب و محتواهای مرتبط با این موضوع، علاوه بر ایفای مسئولیت اجتماعی و فرهنگسازی در حوزه بهداشت و سلامت جامعه ، به معرفی هر چه بیشتر و بهتر برند خود نیز می‌پردازند.

راز آسمان پایتخت

در ایران نیز برند « مای ‌لیدی » به مناسب این روز، با تولید یک ویدئوی جذاب در راستای هدف فرهنگسازی و آموزش مسائل مرتبط با بهداشت قاعدگی گام برداشته است.

شایان ذکر است؛ تولید این ویدئوی جالب که در صفحه های شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) بازنشر شده، توسط آژانس بادکوبه که از آژانس های تولید محتوای توانمند و مطرح کشور به شمار می‌رود انجام گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : مای لیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تبلیغات خلاقانه «مای ‌لیدی» به مناسبت روز جهانی بهداشت قاعدگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز