تازه کارها چگونه می توانند از انجام پروژه درآمد کسب کنند؟

می‌توان به جرات گفت که امروزه کسب درآمد برای افراد مبتدی و غیرحرفه‌ای کار چندان دشواری نیست. حتی دیگر لازم نیست تا برای به دست آوردن یک درآمد حداقلی در محل کار حضور پیدا کرد! در طی سال‌های اخیر، دنیای فریلنسینگ توانسته تغییرات چشمگیری را در بازار کار ایجاد کند و حالا، پیدا کردن یک کار پردرآمد دیگر رویا نخواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فریلنسری به معنی کسب درآمد از انجام پروژه یا آزادکاری، شیوه‌ای جدید از کسب درآمد است که مزایای خاص خودش را دارد. در این حوزه تمام افراد مبتدی یا حرفه‌ای می‌توانند به صورت حق‌الزحمه‌ای مشغول به کار شوند. تایپ، ترجمه، طراحی گرافیک، تولید محتوا و… از جمله مشاغل پرطرفدار در این زمینه محسوب می‌شوند.

چگونه می‌توان پروژه فریلنسری گرفت؟

افرادی که علاقمند به کسب درآمد از انجام پروژه هستند باید یا به صورت مستقل پروژه بگیرند و یا از طریق سایت‌های فعال در زمینه فریلنسینگ اقدام کنند. گرفتن پروژه به صورت مستقل به دایره ارتباطات زیادی نیازمند است. در واقع، در شیوه مستقل، فریلنسرها توسط برخی افراد یا کارفرمایان به یکدیگر معرفی می‌شوند. در اغلب اوقات حتی نیاز است تا فریلنسرها صفحات مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنند و با تولید محتوای مداوم، کار و مهارت خود را به دیگران معرفی کنند. به همین دلیل، این روش ممکن است کمی زمان‌بر بوده و همیشه نتیجه‌بخش نباشد.

راز آسمان پایتخت

بهترین و آسان‌ترین روش برای گرفتن پروژه، اقدام از طریق سایت‌های کاریابی است. شانس دریافت پروژه در این سایت‌ها به طرز چشمگیری بالا بوده و فریلنسرها می‌توانند با دریافت تایید از کارفرمایان قبلی یا ارائه یک رزومه جامع، در میدان رقابت بهتر عمل کنند.

شانس دریافت پروژه در کدام سایت ایرانی بیشتر است؟

سایت پارس‌کدرز یک سایت ایرانی است که بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کاریابی و برون‌سپاری و فریلنسری را دارد. پارسکدرز توانسته تاکنون در بیش از 600 تخصص، کار ایجاد کند و بیش از 136 هزار پروژه موفق را به ثبت برساند. این مجموعه، امنیت مالی طرفین را تضمین می‌کند. در حقیقت، روش پرداخت حق‌الزحمه در پارس‌کدرز به صورت گروگذاری وجه است؛ به این معنا که کارفرما مبلغ حق‌الزحمه را در نزد پارس‌کدرز به امانت می‌گذارد و این وجه پس از تحویل پروژه به سمت فریلنسر آزاد می‌شود. تمامی کارفرمایان و فریلنسرها می‌توانند به صورت رایگان در این سایت ثبت نام نمایند.

برای موفقیت در مسیر فریلنسری چه کارهایی باید انجام داد؟

کسانی که می‌خواهد در این مسیر وارد شوند، باید برای کسب مهارت بیشتر، مدیریت مالی خوبی داشته باشند. بهتر است در ابتدای یادگیری از نرم‌افزارهای در دسترس و رایگان استفاده شود تا هزینه‌های مالی تا حدی زیادی کاهش پیدا کند. اما پس از این که کمی در مسیر حوزه مورد علاقه خود توانمند شدید، می‌توانید نرم‌افزارهای اصلی را هم خریداری کنید.

یک فریلنسر موفق فردی است که برای خود برنامه کاری و آموزشی منظمی تهیه کند. آزادکارانی که برنامه کسب و کار دقیقی ندارند در آینده نزدیک با مشکل مواجه می‌شوند. شاید نوشتن برنامه‌ها بر روی کاغذ کمی وقت‌گیر به نظر برسد؛ اما فایده آن از برنامه‌ریزی بسیار بیشتر خواهد بود. برنامه‌ریزی کمک می‌کند تا به چالش‌ها و نکات مهم از پیش از شروع کار دقت شود و برای حل آنها چاره‌ای اندیشیده شود.

یکی دیگر از مهارت‌های مهمی که یک فریلنسر موفق باید به آن مجهز باشد، توانایی نه گفتن است. این توانایی کمک می‌کند تا در مواقعی که زمان کافی برای شروع یک پروژه جدید را ندارید، آن را قبول نکنید. در غیر اینصورت، به طور حتم کیفیت پروژه‌های در دست بسیار کاهش پیدا کرده و موجب نارضایتی کارفرمایان خواهد شد. به علاوه، توانایی نه گفتن در برابر پروژه‌هایی که ارزش مالی بسیار کمی داشته و صرفه اقتصادی ندارند نیز بسیار مهم است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : پارس کدرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز