تاج گل ترحیم را از کجا آنلاین بخریم؟

تاج گل ترحیم-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خرید تاج گل برای مراسم ترحیم یکی از اصلی‌ترین آداب و رسوم ایرانی‌ها برای عرض تسلیت محسوب می‌شود. در حال حاضر دغدغه‌های زندگی مدرن باعث شده بسیاری از افراد فرصت مراجعه به گل فروشی و تهیه تاج گل ترحیم را نداشته باشند. امکان سفارش آنلاین تاج گل ترحیم از فروشگاه‌های اینترنتی باعث شده فرآیند خرید نسبت به گذشته ساده‌تر باشد و در زمان کوتاهی سفارش افراد حاضر شود. امکان سفارش تاج گل ترحیم از فروشگاه اینترنتی انگور در مدت زمان بسیار کوتاه برای متقاضیان فراهم شده است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکات مهم برای سفارش تاج گل مراسم ترحیم پرداخته است.

تاج گل ترحیم-کاماپرس

چه تاج گلی برای مراسم ترحیم مناسب است؟

انتخاب تاج گل مناسب کار ساده‌ای نیست و ممکن است بسیاری از افراد در پیدا کردن بهترین گل تردید داشته باشند. یکی از نکات مهم در انتخاب تاج گل ترحیم، انتخاب گل‌هایی است که ماندگاری بیشتری داشته باشند. گلایل یکی از رایج‌ترین و اصلی‌ترین گل‌هایی است که برای تزئین و چیدمان تاج گل ترحیم استفاده می‌شود و به عنوان نماد همدردی و تسلیت شناخته می‌شود. همچنین ساقه بلند گلایل امکان چیدن گل‌های دیگر در این قسمت را ایجاد می‌کند.

گل لیلیوم نیز با داشتن رنگ سفید، نشان‌‌دهنده معصومیت است، به همین دلیل یکی از رایج‌ترین گل‌هایی است که در تاج گل ترحیم استفاده می‌شود. رز سفید نیز از گل‌های پرکاربرد برای چیدن تاج گل ترحیم است و در ترکیب با گل لیلیوم هماهنگی جذابی را به وجود می‌آورد. آنتوریوم یکی دیگر از گل‌های رایجی است که به عنوان نماد دلسوزی و همدری شناخته می‌شود. در تاج گل‌های ترحیم معمولا از گل‌های آنتوریوم سفید و سبز استفاده می‌شود. افراد با توجه به هزینه تاج گل ترحیم که در نظر گرفته‌اند، می‌توانند از ترکیب‌های بیشتر و متنوع‌تری استفاده کنند.

تاج گل ترحیم-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

تنوع تاج گل‌ های مختلف چگونه است؟

تاج‌ گل‌های مجموعه انگور در مدل‌های مختلفی چیده می‌شوند و سلیقه طیف وسیعی از افراد را در برمی‌گیرند. بنابراین متقاضیان با توجه به میزان بودجه مورد نظر و گل‌های انتخابی می‌توانند اقدام به سفارش تاج گل کنند.

این تاج گل‌ها در سایزهای مختلف یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه طراحی می‌شوند. همچنین امکان سفارش انواع مختلف تاج گل ترحیم در طرح‌های اروپایی و خاص نیز وجود دارد. انگور به تمام ادیان احترام گذاشته و طرح‌های صلیبی نیز برای این منظور گل‌آرایی شده است.

هزینه تاج گل ترحیم چه قدر است؟

با توجه به نوع و تعداد گل‌های استفاده شده در تاج گل، هزینه آن متغیر خواهد بود. هزینه تاج گل‌های یک طبقه از یک میلیون و 970 هزار تومان تا 10 میلیون متفاوت است. تاج گل‌های دو طبقه از سه میلیون و 206 هزار تومان تا 22 میلیون تومان قابل تهیه هستند. تاج گل‌های سه طبقه نیز از شش میلیون و 904 هزار تومان تا 13 میلیون تومان قابل سفارش هستند.

تاج گل ترحیم-کاماپرس

چگونه برای خرید تاج گل ترحیم باید اقدام کرد؟

متقاضیان با مراجعه به سایت انگور می‌توانند تاج گل ترحیم، باکس گل ترحیم و یا سبد گل مورد نظر را انتخاب کنند و سفارش دهند. گل‌فروشی انگور امکان ارسال خدمات در سراسر ایران را فراهم کرده است. به همین منظور لازم است که افراد هنگام ثبت سفارش مورد نظر، آدرس انتخابی بهشت زهرا و یا منزل شخص متوفی را مشخص کنند. در نهایت سفارش مورد نظر در تاریخ و ساعت تعیین‌شده در محل حاضر خواهد بود. هزینه ارسال تاج گل در شهر رایگان است و به عهده مجموعه انگور خواهد بود. در غیر این صورت ممکن است لازم باشد مشتری هزینه ارسال را بپردازد. برای جلوگیری از پژمردن و از بین رفتن شادابی گل‌های سفارش داده‌شده، گل‌ها از نزدیک‌ترین شعبه انگور به مقصد مشخص‌شده ارسال می‌شوند. این امر باعث می‌شود کیفیت و سلامت تاج گل دریافتی توسط این مجموعه تضمین شود.

سفارش گل از خارج از کشور

برای متقاضیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و تمایل دارند برای مراسم ترحیم آشنایان خود تاج گل ارسال کنند، امکان سفارش وجود دارد و می‌توانند از طریق بانک‌های خارجی، پی پال و کارت بانک‌های داخلی برای عزیزان خود گل سفارش دهند.

تاج گل ترحیم-کاماپرس

گل فروشی انگور

تیم انگور با همکاری مجموعه‌ای از متخصصین گل‌آرایی و گلخانه‌ها به فعالیت آنلاین در زمینه کسب و کار  آنلاین پرداخته است. افراد می‌توانند برای سفارش گل در هر نقطه از ایران اقدام کنند و بعد از چند ساعت در همان روز سفارش را دریافت کنند. همچنین برای افرادی که خارج از ایران زندگی می‌کنند نیز امکان سفارش داخل ایران وجود دارد. دسترسی آنلاین به مجموعه انگور باعث صرفه‌جویی در زمان افراد می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس /https://anguor.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : انگور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز