تاثیر شماره تلفن رند بر افزایش فروش

لست سکند

اعداد و شماره‌های رند مانند شماره پلاک، شماره شناسنامه و مهم‌تر از همه شماره تلفن رند ، همواره از جذابیت بسیاری برای دارندگان آن‌ها برخوردار هستند. شماره تلفن‌های رند به‌واسطه ماندگاری آن‌ها در ذهن حتی موجب افزایش فروش در کسب و کارها و شرکت‌ها شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خدمات کسب و کار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اعداد رند شامل مجموعه‌ای از اعداد است که به‌واسطه برخورداری از روابط عددی، موسیقی، لفظی و غیره بسیار روان بوده و با بیان راحت، به‌سرعت و به‌راحتی در حافظه افراد ثبیت می‌شوند. از این رو این شماره تلفن‌ها می‌توانند نقش کلیدی و مستقیمی در افزایش فروش کسب و کارها داشته باشند. به‌طوری که قیمت خط تلفن 4 رقمی و قیمت خط تلفن 5 رقمی به‌نسبت بالاتر است.

کاماپرس در ادامه به بررسی تاثیر شماره رند در فروش شرکت و همچنین قیمت و نحوه خرید خط 4 و 5 رقمی می‌پردازد.

چرا برای کسب و کار خود خط رند بخریم؟

احتمالا بارها پیش آمده که شماره تماس برخی از شرکت‌ها و کسب و کارها را تنها به جهت شنیدن آن در تبلیغات تلویزیون یا خواندن آن بر روی بیلبوردها به‌خاطر سپرده و در هنگام نیاز از آن استفاده کرده‌اید.

راز آسمان پایتخت

از این رو خرید خط تلفن 4 رقمی و خرید خط تلفن 5 رقمی یکی از تکنیک‌های زیرکانه و کاربردی در راستای جذب مشتری و افزایش فروش است. رند و کوتاه بودن شماره تلفن شرکت در تبلیغات‌ها به‌قدری اهمیت دارد که قیمت خط تلفن 4 رقمی و قیمت خط تلفن 5 رقمی به‌نسبت دیگر خط‌ها کمی بیشتر است. با این‌ حال افزایش فروش مداوم ناشی از داشتن خط تلفن 4 و 5 رقمی به این افزایش قیمت می‌ارزد.

سه دلیل مهم برای داشتن خط کوتاه و رند در ادامه بررسی شده است؛

ماندگاری در ذهن مشتری

 مهم‌ترین دلیل برای داشتن خط رند، ماندگاری آن در ذهن مخاطب است. به‌شکلی که مخاطب بلافاصله پس از دیدن یا شنیدن تبلیغات شما، به‌سرعت شماره تماس شرکت را به‌ خاطر بسپرد.

برندینگ تاثیر‌گذار

 یک شماره تلفن رند و کوتاه که در ذهن می‌ماند، می‌تواند به‌مانند یک علامت تجاری یا حتی نام تجاری عمل کرده و در راستای برندسازی و تداعی مجموعه شما به مخاطب عمل کند.

القای تصویری مثبت به مخاطب

داشتن یک شماره تلفن رند و کوتاه، علاوه بر ماندگاری در ذهن مخاطب، تصویری مثبت و منظم را از شما و مجموعه کسب و کاری شما در ذهن مشتری ایجاد می‌کند.

چطور برای شرکت خود خط تلفن 4 و 5 رقمی بگیریم؟

با استفاده از خدمات مجموعه ارتباط نماگستر، می‌توانید در کم‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن، رندترین خط تلفن 4 رقمی و خط تلفن 5 رقمی را به‌نام شرکت خود ثبت کنید. قبل از خرید شماره تلفن ثابت 4 رقمی می‌توانید برای نصب و مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه ارتباط نماگستر کمک بگیرید. البته توجه داشته باشید که از طریق وبسایت 123 با فروشندگان انواع خط تلفن رند و خط سیم کارت رند در ارتباط بوده و قیمت‌ها توسط فروشندگان تعیین می‌شود. از این رو برای توافق بر قیمت خط تلفن 5 رقمی و  4 رقمی باید با شماره فروشنده مندرج در روی آگهی تماس گرفته و اگر مشکلی برای نصب این خط داشتید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ارتباط نماگستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز