بیت کوین کانال 37 هزار دلاری را تصرف کرد/ مقصد بعدی کجاست؟

خرید و فروش ارز دیجیتال-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین همچنان در مدار صعودی حرکت می‌کند و در جریان پیشروی‌های خود توانسته به مرز 38 هزار دلاری نزدیک‌تر شود. برخی به عملیاتی شدن پیش‌بینی پلن بی، تحلیلگر معروف بازار رمزارزها، امیدوار هستند و معتقدند بیت کوین کانال 100 هزار دلاری را فتح خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، تجدید قوای بیت کوین، طرفداران پلن بی را امیدوارتر کرده است. این حرکت صعودی بیت کوین به نوعی بر پیش بینی حرکت این رمزارز تا محدوده 100 هزار دلاری را تقویت می‌کند.

اکنون پلی بی پیش بینی کرده که بازار در مرحله پیش از صعود قرار دارد. این تحلیلگر از معامله گران بیت کوین خواسته تا حد امکان این ارز دیجیتال را در قیمت کنونی خریداری کنند. زیرا بعد از عبور بیت کوین از محدوده 40 هزار دلاری خرید آن چندان صرفه اقتصادی ندارد.

پلن بی پیش بینی کرده که احتمالا قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی را در مقایسه با 18 ماه اخیر تجربه خواهد کرد. به نظر این تحلیلگر، احتمالا نرخ بیت کوین تا پایان سال 2025 به مرز 130 هزار دلار خواهد رسید.

خرید و فروش ارز دیجیتال-کاماپرس

چه مواردی روی رشد قیمت بیت کوین در روزهای آینده اثر خواهد گذاشت؟

علاوه بر پیش بینی پلن بی، برخی معتقدند معرفی قریب الوقوع یک ای تی اف بیت کوین، تقاضای جدید 70 میلیارد دلاری را ایجاد خواهد کرد و به رشد بیشتر قیمت این ارز دیجیتال منجر خواهد شد. گزارش شرکت داده‌های زنجیره‌ای گلسنود نیز این مورد را تایید می‌کند. براساس این گزارش، عرضه بیت کوین در دسترس برای تجارت به منظور پاسخ گویی به تقاضای بالقوه کاهش پیدا خواهد کرد. احتمالا این کمبود نوسانات بازار را در پاسخ به هجوم سرمایه ای تی اف تقویت خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

گذشته از این مورد، مدیر عاملان صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال استرالیا نسبت به صعودی شدن کریپتو ابراز امیدوار کرده‌اند. به نظر این افراد، به طور بالقوه زمینه برای حرکت صعودی پایدار بیت کوین فراهم است.

وبسایت صرافی چه خدماتی را به مشتریانش ارائه می‌دهد؟

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین در شرایط حاضر هستید، انتخاب درگاه مناسب برای انجام معامله ضروری است. وبسایت صرافی یکی از درگاه‌های معتبر برای معامله رمزارزهای مختلف است. افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین از این درگاه هستند باید ابتدا در آن ثبت نام کرده سپس فرآیند احراز هویت را پشت سر بگذارند. در صورتی که فرد بتواند به درستی فرآیند ثبت نام را به اتمام برساند، امکان خرید و فروش هر نوع ارز دیجیتال لیست شده در این درگاه را خواهد داشت.

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال، در زمینه ارائه اطلاعات مناسب نیز مورد توجه است. این صرافی همواره خبرهای روز بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مهم بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در شرایط مناسبی و با اطلاعات کاملی به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود بپردازند.

تاکنون 117 هزار و 329 کاربر از اطلاعات این درگاه و خدمات متنوع آن استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز