بهینه سازی و کاهش مصرف گاز با سیستم گرمایش تابشی

اخگرتابش-کاماپرس
لست سکند

همزمان با فصل سرما و استفاده از انرژی گاز، روش‌هایی برای کاربرد بهینه این منابع انرژی پیشنهاد می‌شود. افرادی که به این موضوع حساسیت دارند و به دنبال کاهش مصرف گاز در این فصول هستند، می‌توانند از سیستم گرمایشی تابشی استفاده کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از اخگرتابش، افرادی که به دنبال کاهش مصرف گاز در منازل یا محل کار خود هستند باید به دنبال سیستم مناسبی باشند. گرمایشی تابشی یکی از سیستم‌های مناسب برای سالن‌ها، سوله‌ها و … است که بسیار به صرفه به نظر می‌رسد. گرمایش تابشی یک سیستم جدید برای گرمایش سالن ورزشی، سوله صنعتی و … است که برای گرم کردن محیط بسیار کاربرد دارد. این نوع دستگاه راندمان حرارتی را بالا برده و به نوعی بهینه سازی مصرف گاز را خواهد داشت. علاوه بر این موارد، استفاده از سیستم گرمایش تابشی باعث کوتاه شدن زمان گرمایش نسبت به دیگر روش‌ها، امکان جهت دهی به مسیر گرمایش، ایجاد شرایط حرارتی مطلوب، جلوگیری از پخش غبار و آلودگی، عدم جابجایی هوا، تمرکز حرارتی بیشتر در فضای نزدیک به کف و سایر مکان‌ها مورد نیاز و عدم نیاز به سیستم انتقال دهنده گرما از جمله لوله کانال و سایر تاسیسات و … هم می‌شود.

مزیت اصلی سیستم گرمایش تابشی چیست؟

سوخت مورد نیاز سیستم گرمایشی تابشی گاز شهری است. گاز شهری برای ایجاد گرما در این تجهیزات به درون لوله‌های بلند انتقال داده شده و می‌سوزد. سپس انرژی گرمایی تولید شده به صورت تابشی توسط این لوله‌ها به محیط انتقال پیدا می‌کنند. دلیل اصلی بالا بودن راندمان حرارتی در این سیستم‌ها ضریب تابشی بسیار زیاد لوله‌ها است. به همین دلیل کاربرد این نوع دستگاه‌ها باعث بهینه سازی مصرف گاز می‌شود.

از آنجایی که در ایران گاز طبیعی با نرخ پایینی در دسترس است، استفاده از سیستم گرمایش تابشی باعث حفظ این انرژی در طولانی مدت و برای نسل‌های آینده خواهد شد. علاوه بر تمام فواید و مزایایی که ذکر شد، هزینه‌های اولیه تجهیز و راه اندازی این نسبت به دیگر سیستم‌های گرمایشی کم بوده و دارای توجیه اقتصادی است.

اخگرتابش-کاماپرس

طراحی و نصب خوب شرط است!

سیستم گرمایش تابشی نسبت به دیگر روش‌های گرمایشی مزیت‌های زیادی به همراه دارد، اما مسئله طراحی و نصب خوب آن هم معیار است و در صورتی که این موارد در نظر گرفته نشود امکان کاهش راندمان حرارتی وجود دارد. در صورتی دستگاه عملکرد و گرمایش خوبی نخواهد داشت که طراحی نامناسب باشد یا سیستم و تجهیزات آن در مسیر تابش مستقیم انرژی گرمایی قرار داشته باشد. با توجه به ابعاد محیط و شرایط آن، باید سیستم گرمایشی تابشی باید دارای ارتفاع مناسب، تعداد گرم کن مشخص و و… باشد تا راندمان حرارتی بالا برود. بنابراین در نظر داشتن این موضوعات هم ضروری است و نباید از این قبیل مسائل غافل شد.

راز آسمان پایتخت

از مجموعه اخگر تابش کمک بگیرید

افرادی که به دنبال نصب این نوع سیستم‌ها و مشاوره گرفتن از فعالان این حوزه هستند، باید حتما به دنبال مجموعه، گروه یا شرکتی باشند که در این زمینه سابقه کاری مفیدی دارند. اخگر تابش مجموعه فعال در حوزه سیستم گرمایش تابشی، حرارتی و … است که با هدف انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور جهت ارتقا کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی همچنان فعالیت دارد. این مجموعه تاکنون 2 هزار و 695 پروژه را به سرانجام رسانده که همین تعداد کار انجام شده باعث کاهش مصرف گاز تا 90 درصد شدند. ضمنا هزینه‌های تعمیرات و نگهداری این مدل سیستم‌ها 85 درصد کمتر از دیگر سیستم‌های گرمایشی گزارش شده است. لامز به ذکر است تمامی پروژه‌های اخگر تابش متناسب با شرایط طبیعی و محیطی طراحی و اجرا می‌شود و هیچ آسیبی به محیط زیست و فضای مورد نظر وارد نمی‌کند.

نحوه درخواست کارشناس از اخگر تابش

افرادی که برای نصب و به کارگیری این نوع سیستم‌ها اطمینان لازم را دارند باید از این مجموعه کارشناس درخواست کنند. به همین منظور لازم است فرم اطلاعات اولیه برای بررسی کارشناس تکمیل شود تا در اسرع وقت کارشناسان باتجربه به محیط مورد نظر متقاضیان مراجعه کرده و سیستم گرمایشی مناسب آن را مشخص کنند. برای تکمیلفرم لازم است به وبسایت اخگر تابش مراجعه شود.

اخگر تابش تمامی خدمات مربوط به گرمایش تابشی اعم از آموزش، طراحی و اجرا، فروش و تعمیر و نگهداری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در صنعت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز