بهترین گوشی شیائومی در سال گذشته کدام بود؟

گوشی شیائومی-کاماپرس
لست سکند

بهترین گوشی شیائومی طی سال گذشته اغلب در سری ردمی قرار دارد و مدل‌های مربوط به ردمی نوت 12 مانند ردمی نوت 12 اس یا ردمی نوت 12 پرو جزو محصولات پرفروش بوده‌اند. این محصولات که با محدوده قیمتی 7 تا 10 میلیون تومان عرضه می‌شوند، اکثرا ظرفیت حافظه داخلی و رم بالایی داشته و از کیفیت دوربین نسبتا مناسبی استفاده می‌کنند. شارژ سریع و اینترنت 4G از دیگر قابلیت‌های این گوشی‌های محبوب به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش بهترین گوشی‌های شیائومی در سال گذشته را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی با مدل Redmi Note 12S

این محصول شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 7 تا 9 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی دارای سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. دوربین‌های پشت این گوشی به ترتیب 108، 8 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی که از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند دارای قابلیت شارژ سریع 33 وات است و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی با مدل Redmi Note 12S-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بهترین گوشی شیائومی با مدل Redmi Note 12

ردمی نوت 12 به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران شناخته می‌شود که طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند و با قیمت حدودی 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سه دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. این گوشی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ سریع 33 واتی را ارائه می‌دهد. این محصول ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی دارد.

بهترین گوشی شیائومی با مدل Redmi Note 12-کاماپرس

بهترین گوشی شیائومی با مدل Redmi Note 11S

این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 8 میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول که دارای سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی بوده و از ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند، می‌تواند امکان شارژ سریع 33 واتی را در اختیار کاربران قرار دهد. کیفیت دوربین‌های پشت در این محصول 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسل در نظر گرفته شده و کیفیت دوربین‌های جلوی آن 16 مگاپیکسل است.

بهترین گوشی شیائومی با مدل Redmi Note 11S-کاماپرس

بهترین گوشی شیائومی با مدل Redmi Note 12 Pro

از دیگر محصولاتی که با قیمت حدودی 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد و به عنوان بهترین گوشی شیائومی می‌توان نام برد ردمی نوت 12 پرو است. این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته و حافظه رم 8 گیگابایتی دارد. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی ارائه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل است. این محصلول با قابلیت شارژ سریع 67 واتی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی با مدل Redmi Note 12 Pro-کاماپرس

بهترین گوشی شیائومی با مدل Poco C40

این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 4 میلیون و 245 هزار تومان به فروش می‌رسد. سایز صفحه نمایش این مدل 6.71 اینچ بوده و ظرفیت باتری به کار رفته در آن را می‌توان 6000 میلی آمپر ساعت دانست. این گوشی با دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو ارائه شده است. این محصول که برای گیمینگ مناسب شناخته می‌شود از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی کرده و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی با مدل Poco C40-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز