بهترین گوشی دانش آموزی بازار

قیمت روز موبایل-کاماپرس
لست سکند

در دنیایی که گوشی‌های هوشمند تنوع زیادی دارند و بر جنبه‌های مختلف زندگی تأثیر می‌گذارند، انتخاب گوشی دانش‌آموزی ایده‌آل می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. بسیاری از فعالیت‌های درسی دانش آموزان با استفاده از گوشی‌های همراه انجام می‌شود. طبق آخرین آمار 66 درصد از کودکان و 97 درصد از نوجوانان از گوشی همراه استفاده می‌کنند. ممکن است شرایطی پیش بیاید که حضور فیزیکی در کلاس های درس امکان‌پذیر نباشد. مناسب‌ترین گوشی برای دانش آموزان لزوما گران‌ترین آنها نیست. بنابراین باید گوشی را انتخاب کنیم که دانش آموز بتواند نیازهای درسی خود را برطرف کند و با چالش روبرو نشود.

در این نوشته با کاماپرس همراه باشید تا بهترین گوشی‌های دانش‌آموزی بازار را معرفی کنیم.

1- گوشی دانش‌آموزی Poco C40

اگر بودجه‌ای که می‌خواهید برای خرید گوشی دانش‌آموزی هزینه کنید تا 4 میلیون تومان است گوشی Poco C40 قطعا یکی از بهترین گزینه‌های شماست. Poco C40 که یک گوشی ارزان‌قیمت با ارزش خرید مناسب محسوب می‌شود، دارای طراحی استاندارد و ظاهری ساده است که به‌راحتی در جیب یا کیف قرار می‌گیرد و ابعاد و وزن مناسبی دارد و امکان استفاده برای مدت طولانی بدون هیچ‌گونه احساس خستگی را فراهم می‌کند. بهترین مزیت این گوشی باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن است.

صفحه نمایش 6.5 اینچی به‌اندازه کافی فضای کافی برای مطالعه متون و تماشای فیلم را به شما می‌دهد. همچنین پردازنده 8 هسته‌ای آن قدرت کافی برای پردازش کارهای روزمره مناسب دانش آموزان را دارد. دوریبین اصلی 13 مگاپیکسل و و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

حافظه داخلی آن 64 گیگ و رام این گوشی 4 گیگ است. همچنین اگر نگرانی بابت فضای داخلی دارید می توانید از کارت حافظه microSd  هم استفاده کنید. (قیمت این گوشی در زمان نگارش این مقاله 3 میلیون و 580 هزار تومان است.)

راز آسمان پایتخت

قیمت روز موبایل-کاماپرس

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل A14 Galaxy

اگر بودجه‌ای که می‌خواهید برای خرید گوشی دانش‌آموزی هزینه کنید تا 5 میلیون تومان است گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی A14 گزینه‌ای مناسب برای شماست. این گوشی از نمایشگر 6.6 اینچی و PLS LCD با تراکم پیکسل 400 در هراینج از وضوح 1080 در 2408 بهره می‌برد.

این گوشی اندروید 12  را پشتیبانی می‌کند و از تراشه اگزینوس 850 هشت ناتومتری بهره می‌برد و دارای پردازنده 8 هسته و پردازنده گرافیک Mali-G52 MC2 است. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت و رام آن 4 گیگ است. البته نسخه 128گیگابایتی آن هم در بازار موجود است که می‌توانید با هزینه حدود 700هزار تومان بیشتر از حافظه بیشتری استفاده کنید.  مزیت نسبی این گوشی دوربین آن است. دوربین اول 50 مگاپیکسل عریض، دوربین دوم 5 مگاپیکسل اولتراواید، دوربین سوم 2 مگاپیکسل باسنسور تشخیص عمق. همچنین از جک 3.5 میلیمتری نیز پشتیبانی می‌کند که برای دانش‌آموزان می‌تواند مزیت مهمی باشد. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر دارد که بازدهی مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

(قیمت این گوشی در زمان نگارش این مقاله 4 میلیون و 940 هزار تومان است.)

قیمت روز موبایل-کاما پرس

3- گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12

با بودجه حدود 7 میلیون تومان می‌توانید گوشی دانش‌آموزی شیائومی نوت ۱۲ را خریداری کنید. این گوشی محصولی خوش‌قیمت با ویژگی‌های جذاب است که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد. Redmi Note 12 از صفحه نمایشی ۶٫۶۷ اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش تا ۱۲۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و رزولوشن 1080×۲۴۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. پردازنده آن با تراشه اسنپ دراگون ۶۸۵ راهی بازار شده که با فناوری ۶ نانومتری ساخته شده است. در حالی که تراشه‌ای میان‌رده روی این گوشی قرار گرفته، عملکرد این گوشی قابل قبول است.

دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته‌اند.  دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد. با دوربین اصلی این گوشی می‌توانید ویدیوهای Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه ثبت کنید.

حافظه داخلی آن 256 گیگابایت و رام پردازش آن 8 گیگ است. اما یکی از مزیتهای این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع آن است. بنابراین دانش‌آموزان با خیالت راحت می‌توانند کلاس‌های طولانی‌مدت خود را بدون نگران از خالی شدن باتری پشت سر بگذارند. (قیمت این گوشی در زمان نگارش این مقاله 7 میلیون و 60 هزار تومان است.)

قیمت روز موبایل-کاما پرس

4- گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12S

با بودجه 8 میلیون تومان، گوشی دانش‌آموزی شیائومی Redmi Note 12S گزینه‌ای مناسب برای شماست. این گوشی، نمایشگری AMOLED با رزولوشن 1080×۲۴۰۰ و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی با اندازه 6.43 اینچی دارد که می‌تواند تجربه‌ای عالی از کار کردن با یک تلفن هوشمند را برای کاربران رقم بزند. حداکثر شدت روشنایی صفحه در این گوشی به هزار نیت می‌رسد. نکته قابل توجه در مورد این اسمارت فون، استفاده از هلیو G96 است؛ این تراشه به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با پردازشگر گرافیکی Mali-G57 MC2 مجهز شده و در کنار 8 گیگابایت رام پردازشی و 256 گیگابایت حافظه داخلی، سرعتی بالا در پردازش اطلاعات را به کاربران هدیه خواهد کرد.

این گوشی به یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 وات مجهز شده است تا ظرف مدت زمانی کوتاه قادر به شارژ آن نیز باشید. اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14، سیستم نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند ولی مزیت آن نسبت به گوشی Redmi Note 12 دوربین آن است. این گوشی از سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی با لنز عریض به عنوان دوربین اصلی استفاده میکند می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کند. در بخش پشتی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو هم تعبیه شده است تا در شرایط مختلف بتوانید عکسبرداری کنید. برای سلفی هم دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیوهای 1080 پیکسلی قرار داده شده است. (قیمت این گوشی در زمان نگارش این مطلب 7 میلیون و 780 هزار تومان است.)

قیمت روز موبایل-کاماپرس

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

در نهایت اگر بودجه ای که می‌خواهید برای خرید گوشی دانش‌آموزی هزینه کنید تا 10 میلیون تومان است. می‌توانید سراغ این مدل از سامسونگ بروید. تفاوت اصلی این گوشی با سایر گوشیهای معرفی شده در فناوری 5G است که اگر برای شما سرعت اینترنت بسته به محل زندگی و اپراتوری که استفاده می‌کنید مهم است این گوشی می‌تواند گزینه بهینه‌ای برای شما باشد. البته این گوشی در سایر مشخصات هم قابلیت‌های قابل توجهی دارد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با وضوح تصویر 1080×۲34۰ پیکسل استفاده می‌کند.

تراشه‌ای هشت هسته‌ای که از دو هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز تشکیل شده است. پرازنده گرافیکی Mali-G57 هم روی این گوشی قرار گرفته است ,با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 راهی بازار شده است که تجربه کاربری روان و راحتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین حافظه داخلی آن 128 گیگابایت و رام پردازشی آن 8 گیگ است.

دوربین اصلی گوشی a34 از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین اولتراواید این گوشی هم از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند به دوربین ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسلی هم مجهز شده

است. دوربین سلفی قرار گرفته روی این گوشی هوشمند هم از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی A34 می‌تواند با وضوح تصویر 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند

این گوشی دانش‌آموزی هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و شارژ سریع سیمی ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. (قیمت این گوشی در زمان نگارش این مقاله 10 میلیون و 90 هزار تومان است.)

قیمت روز موبایل- کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل و لپ­تاپ با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، از سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی‌های فایو جی و قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ می‌توانید به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین گوشی دانش آموزی بازار

  1. عادل گفته:

    جز گزینه اول بقیه گزینه ها احساس نمیکنید دیگه یکم بیشتر از گوشی دانش آموزیه والا دیگه کم مونده بود بگین و اما S23 اولترا بهترین گزینه برای یک دانش آموزه تا پنجاه تومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز