بهترین کلاس آموزشی پایه ششم برای قبولی در تیزهوشان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برخی والدین، حساسیت زیادی برای انتخاب مدرسه فرزندان‌شان در مقطع دوم متوسطه دارند تا بتوانند شانس قبولی آنها را در کنکور بالا ببرند. اما این مسئله نباید از اهمیت انتخاب مدرسه خوب در مقطع متوسطه اول بکاهد؛ چرا که این مقطع تاثیر قابل توجهی در انتخاب رشته دانش‌آموزان و آینده کاری آنها دارد. قبولی در تیزهوشان مقطع اول متوسطه می‌تواند علاوه بر روشن‌تر کردن آینده کاری دانش‌آموز، شانس او را برای کسب بهترین نتیجه کنکور افزایش بدهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم و دهم برگزار می‌شود. مدارس تیزهوشان به داشتن امکانات و کیفیت آموزشی بالا مشهور هستند. به همین دلیل، رقابت زیادی بین داوطلبان آزمون وجود دارد؛ اما قبولی در تیزهوشان مقطع اول متوسط (پایه ششم) آسان‌تر از پایه دهم است. در ادامه این گزارش، ضمن بررسی جزئیات مربوط به این آزمون، بهترین کلاس آموزشی پایه ششم برای قبولی در تیزهوشان معرفی خواهد شد.

چرا در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنیم؟

مدارس سمپاد یا تیزهوشان، تحت نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان فعالیت می‌کنند. به همین دلیل، سطح برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی آنها بسیار بالاتر از مدارس معمولی است. قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم مزایای خاص خودش را دارد که قابل قیاس با تیزهوشان مقطع متوسطه دوم نیست.

راز آسمان پایتخت

به عنوان مثال، دانش‌آموزانی که موفق به قبولی در تیزهوشان متوسطه اول می‌شوند، می‌توانند بدون آزمون وارد مدارس تیزهوشان مقطع دوم متوسطه شوند. در نتیجه، درگیر رقابت شدید و منابع سنگین آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم نخواهند شد. به علاوه، این مدارس با امکانات آموزشی بالای خود می‌توانند کمک زیادی به پیدا کردن استعداد، مسیر تحصیلی و آینده شغلی دانش‌آموز بکنند. بنابراین، با دید بازتر و انگیزه بیشتری وارد مقطع بعدی خواهند شد. همچنین، قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم، تاثیر قابل توجهی در روحیه و اعتماد به نفس دانش‌آموز می‌گذارد و شانس موفقیت او را در مقاطع بالاتر، افزایش می‌دهد.

حداقل نمره قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بسیاری از دانش‌آموزانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سال 1402-1403 شرکت کرده بودند، معتقدند که سطح آزمون در مقایسه با سال‌های گذشته، افزایش یافته است. این تغییر برای برخی دانش‌آموزان خوشحال‌کننده و برای برخی دیگر، نگران‌کننده بود. اساتید این حوزه بر این باور بودند که تنها افرادی شانس قبولی در تیزهوشان امسال را داشتند که در کلاس‌های آمادگی آزمون شرکت کرده بودند. پس از اعلام نتایج نیز این عقیده، ثابت شد.

با بررسی کارنامه دانش‌آموزانی که در این آزمون قبول نشدند، می‌توان حداقل نمره قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را به دست آورد. در جدول زیر، اطلاعات مربوط به حداقل نمره قبولی قابل مشاهده است؛

حداقل نمره قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دختران ۱۴۰۳-۱۴۰۲

 

حداقل نمره قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پسران ۱۴۰۳-۱۴۰۲

بهترین موسسه تخصصی تیزهوشان در ایران کجاست؟

موسسه آموزشی موفقیت، مرجع رسمی تیزهوشان است که آمار قبولی‌های این مجموعه در آزمون تیزهوشان 1402 بیش از 80 درصد بوده است! موفقیت، تنها موسسه‌ای است که به طور تخصصی در زمینه تیزهوشان کار می‌کند و توانسته بیشترین آمار قبولی‌ها را از آن خود کند.  به همین دلیل از آن به عنوان بهترین موسسه تخصصی تیزهوشان در ایران یاد می‌شود.

کلاس‌های این موسسه به سه شکل حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود و دوره هوش ششم تیزهوشان این موسسه، جامع‌ترین و کامل‌ترین دوره برای دانش آموزان ششم در کشور است. مشاوره تحصیلی تخصصی، برگزاری آزمون‌های شبیه‌ساز، کلاس‌های تحلیل آزمون، کلاس‌های رفع اشکال و… از دیگر خدمات موسسه موفقیت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاس‌های موسسه موفقیت می‌توانید با شماره تلفن 02122891840 تماس بگیرید و یا به وبسایت این مجموعه (www.amoozeshcenter.com) مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزش سنتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز