بهترین کشور برای مهاجرت همراه خانواده

مهاجرت خانوادگی-کاماپرس

مهاجرت همراه همسر یا سایر اعضای خانواده، چالش‌های مخصوص خود را دارد. بعضی از کشورهای پیشرفته برای صدور ویزای همراه، سخت‌گیری ویژه‌ای را اعمال می‌کنند که کار را برای متقاضیان سخت می‌کند. در این میان، کشورهایی وجود دارند که از مهاجرت همراه خانواده حمایت می‌کنند و حتی روی ویزای همراه، اجازه کار تمام‌وقت را هم می‌دهند. در ادامه این مطلب، بهترین مقصد برای مهاجرت همراه خانواده به شما خواهد شد.

چالش‌های مهاجرت خانوادگی

مهاجرت همراه خانواده باعث می‌شود آٰرامش بیشتری داشته باشید و راحت‌تر با غربت کنار بیایید. این مسئله برای زوج‌های جوان بسیار حیاتی است. چرا که حتما باید همراه یکدیگر مهاجرت کنند. اما این کار چالش‌های خاص خود را دارد که عبارت است از:

صدور ویزای همراه: کشورهایی مثل ایتالیا، آلمان و فرانسه برای صدور ویزای همراه سخت‌گیری دارند. مخصوصا اگر فرد، متقاضی مهاجرت تحصیلی باشد، شانس اخذ ویزای همراه دانشجویی برای او پایین خواهد بود و بهتر است همراه دانشجو از طریق تحصیل یا کار برای اخذ ویزای فرانسه به‌صورت جداگانه اقدام کند. 

اجازه کار همراه: در کشورهای اروپایی حتی در صورتی که ویزای همراه برای شما صادر شود، همراهتان اجازه کار نخواهد داشت و در نتیجه هزینه‌های شما دو برابر می‌شود و فقط می‌توانید یک درآمد داشته باشید. در نتیجه کسانی که می‌خواهند همراه همسرشان در یک کشور خارجی مشغول به کار  شوند، انتخاب محدودی در مقصد خواهند داشت. 

بهترین کشور برای مهاجرت-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

ویزای همراه کانادا

دولت کانادا تاکید ویژه‌ای روی حمایت از خانواده دارد؛ در نتیجه در بین کشورهای پیشرفته، کانادا راحت‌تر ویزای همراه صادر می‌کند. جالب است بدانید که کانادا یکی از معدود کشورهایی است که روی ویزای همراه، اجازه کار تمام‌ وقت می‌دهد. بنابراین، همسر متقاضی می‌تواند از همان ابتدای ورود به کانادا شاغل شود و خود دانشجو نیز اجازه کار تمام‌ وقت خواهد داشت (این شرایط در اروپا وجود ندارد). در نتیجه امکان برخورداری از دو منبع درآمدی جداگانه از همان ابتدا وجود دارد. 

اطلاعات بیشتر: تحصیل در کانادا

ویزای همراه هلند

هلند یکی دیگر از کشورهایی است که در زمینه ویزای همراه، بهتر از کشورهایی مثل فرانسه، ایتالیا و آلمان عمل می‌کند. هلند یکی از بهترین کشورها برای تحصیل رشته‌های مدیریت و MBA‌ هم هست. جالب است بدانید برای تحصیل در هلند لازم نیست زبان این کشور را فرا بگیرید؛ چرا که بیش از ۹۰ درصد مردم این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند و شما با تسلط به زبان انگلیسی در تعاملات روزمره مشکلی نخواهید داشت. 

مهاجرت به هلند-کاماپرس

مهاجرت از طریق تحصیل فرزند

اگر فرزند زیر ۱۸ سال دارید، می‌توانید او را در یکی از مدارس کانادا ثبت‌نام کرده و ویزای تحصیلی برای او بگیرید. از این طریق، شما هم می‌توانید به‌عنوان سرپرست دانش‌آموز، ویزای همراه را دریافت کنید. این ویزا اجازه کار تمام‌ وقت هم دارد. شما می‌توانید با پیدا کردن کار، بعد از سه سال به اقامت دائم و سپس به پاسپورت کانادایی برسید. امکان پیدا کردن شغل، قبل از مهاجرت به کانادا هم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی لینک بخش قبل کلیک کرده و پس از تکمیل فرم، مشاوره رایگان دریافت کنید. 

بهترین کشور برای مهاجرت همراه خانواده

با توجه به شرایط موجود، کانادا در حال حاضر بهترین کشور برای مهاجرت افراد متاهل و مهاجرت همراه خانواده محسوب می‌شود. این کشور با سرعت بالا و سخت‌گیری پایین ویزای همراه صادر می‌کند. همراه دانشجو در کانادا می‌تواند کار تمام‌وقت داشته باشد؛ امکانی که در سایر کشورهای پیشرفته وجود ندارد. اگر قصد شما کشورهای اروپایی باشد، در اکثر اوقات شما و همراه یا همسرتان باید به‌صورت جداگانه برای ویزای کشور مقصد اقدام کنید و شرایط آن را فراهم کنید. در حالی که برای کانادا، اگر یکی از دو نفر، ویزای تحصیلی یا کاری دریافت کند، طرف دیگر هم ویزای همراه دریافت می‌کند. 

انتهای پیام

مرتبط با : سیم آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز