بهترین وکیل ملکی از کجا پیدا کنیم؟

وکیل ملکی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

معمولا افراد هنگام خرید و فروش ملک و مستغلات، نهایت دقت خود را به کار می‌برند، اما با توجه به پیچیده شدن نوع معاملات و خرید و فروش املاک مختلف، گاهی مشکلات عمیقی در این زمینه به وجود می‌آید. به همین دلیل همواره به همه افراد هنگام معاملات املاک توصیه می‌شود که از یک وکیل ملکی مجرب کمک بگیرند. وکیل ملکی به معامله­ گران املاک یا وراث کمک می­کند که با نهایت دقت و در بستر قانون به حقوق خود برسند.

به گزارش کاماپرس، گاهی اتفاق می‌افتد که معامله­ گران ملکی به دلیل تجربه کم، گرفتار کلاهبرداری‌های ملکی می‌شوند و بدون دریافت سند و تنها با تنظیم قولنامه زمین، مغازه یا خانه‌ای را خریداری می‌کنند که از قبل به چند نفر دیگر فروخته شده یا مشکلات حقوقی دارد. همچنین این افراد برای تنظیم قولنامه، حداقل نصف یا بیشتر مبلغ تعیین شده برای خرید ملک را پرداخت کرده‌اند. در چنین حالتی تنها راه باز پس گرفتن حق تضییع شده خریدار، مراجعه به قانون است.

البته همیشه مشکلات و دعوای ملکی از جانب خریداران نیست و گاهی فروشندگان نیز متضرر می‌شوند؛ از جمله اینکه ممکن است هنگام تنظیم قولنامه یا سند، چک خریدار مشکل داشته باشد یا مشکلات دیگری رخ دهد که در چنین شرایطی هم باید از قانون کمک گرفت.

دعوای ملکی تنها مربوط به خرید و فروش نیست و برخی پرونده‌های جاری در دادگاه‌ها به اختلاف وراث بر سر مایملک به ارث رسیده مربوط است. گاهی جعل امضای متوفی، مشخص نشدن سهم وارثان در املاک مشاعی، استفاده خارج از عرف و بدون اجازه یکی از وراث از امتیازات املاک به ارث رسیده یا مسائلی نظیر آن سبب می‌شود که ورثه یا وراث برای تعیین تکلیف سهم خود به قانون مراجعه کنند.

راز آسمان پایتخت

چرا مراجعه به وکیل ملکی مجرب مهم است؟

به هر حال، با هر قصد و به هر دلیلی که در مورد املاک به قانون مراجعه کرده‌اید، بهتر است از وکیل ملکی خبره و باتجربه کمک بگیرید تا در جلسات دفاع و آرای صادره از دادگاه‌های بدوی، تجدید نظر و حتی دیوان عدالت با مشکل مواجه نشوید؛ در غیر این صورت و بدون استفاده از وکیل ملکی باتجربه، با صدور آرای دادگاهی علیه شما، حقتان برای همیشه پایمال خواهد شد. یا اینکه تا زمان احقاق حقوق خود باید هزینه گزافی را بپردازید و مشکلات زیادی برای شما به وجود خواهد آمد؛ بنابراین بهتر است از همان ابتدای کار به سابقه وکیلی که به وی وکالت داده‌اید دقت کنید و مشورت‌های لازم را از او دریافت کنید تا در کمترین زمان ممکن و بدون اطاله دادرسی حق خود را باز پس گیرید.

آیا می‌توان در جریان عقد قراردادهای ملکی از وکیل متخصص کمک گرفت؟

اگر شخصی مایل به انعقاد قرارداد ملکی بی‌عیب و نقص باشد نیز می‌تواند از وکیل ملکی مجرب بهره گیرد. معمولا وکلای ملکی مسلط با توجه به اینکه از بیشتر دعاوی حقوقی پیرامون املاک معاملاتی و ورثه‌ای آگاهی دارند، در زمینه معاملات می‌توانند راهکارهای خوبی ارائه دهند و قراردادهای مناسبی به امضا برسانند؛ ضمن اینکه هر دو طرف معامله با داشتن وکلای ملکی مناسب، این امکان را دارند که تمامی خواسته‌های خود را در جریان خرید و فروش به شکل قانونی بیان کنند. این موضوع باعث می‌شد در ضمن قرارداد، تمام موارد مورد نظر هر دو طرف ثبت شده و هیچ یک آسیب یا زیانی نبینند. معمولا در قراردادهای ملکی هیچ موضوعی از دید وکیل مغفول نمی‌ماند و همه مواردی که ممکن است در آینده دردسرساز شوند یا مشکلاتی ایجاد کنند، بیان می‌شود.

پیدا کردن بهترین وکلای ملکی با چند کلیک و مراجعه به وبسایت حقیقت گستر

در صورتی که این روزها تصمیم به خرید یا فروش ملکی دارید یا به هر دلیلی گرفتار مشکلات معاملاتی شده‌اید، بهتر است با مراجعه به وبسایت حقیقت گستر به آدرس  /https://www.haghgostar.com و دریافت مشاوره، وکیل ملکی مورد نظر را پیدا کنید. وکلای ملکی با تجربه حقیقت گستر به شما کمک خواهند کرد که در جریان معاملات یا مشکلات حقوقی ملکی به بهترین نحو از حقتان دفاع کنید. شما این امکان را دارید که در هر حوزه مخصوصی از وکلای متخصص حقیقت گستر استفاده کنید یا حداقل از وکلای مجرب این مجموعه مشورت بگیرید تا برایتان مشکلی ایجاد نشود.

با انتخاب موسسه حقیقت گستر می‌توان از خدمات ویژه‌ای همچون ارائه گزارش مستمر به موکلین توسط واحد مستقل (CRM) و امکان مشاهده وضعیت پرونده در وبسایت و اپلیکیشن مخصوص بهره‌مند شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­ توانند به وبسایت /https://www.haghgostar.com مراجعه کنند.

تمام اعضای مجموعه در تلاش هستند تا با رعایت مصلحت و غبطه موکل، روند پرونده با پیگیری منظم و مستمر و در چارچوب قانون به بهترین شکل انجام شود. (با حقیقت گستر هوشمندانه پیروز شوید).

جهت اعطای وکالت و بهره‌مندی از خدمات موسسه حقیقت گستر، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن همراه: 09193756168 – 09193756169

تلفن ثابت: 02191300024 – 02191300023

آدرس موسسه: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، پلاک ۵۳، واحد ۱۸

انتهای پیام

مرتبط با : حقیقت گستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز