بهترین هتل های 5 ستاره در تور مالدیو 1402

هتل مالدیو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از بهترین دلایل برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز و به یادماندنی، اقامت در هتل‌های پنج ستاره و درجه یک است که تا حد زیادی تعیین‌کننده رضایت از سفر خواهد بود. مالدیو منحصربه‌فردترین مقصد برای سپری کردن تعطیلات محسوب می‌شود. به دلیل این که بعضی از هتل‌ها در جزیره‌های دورتر مالدیو قرار دارند، مسیرهای طولانی رفت و آمد باعث افزایش هزینه‌های سفر می‌شود. امکان تجربه یک اقامت دل‌انگیز و با هزینه اقتصادی‌تر در هتل‌های پنج ستاره با تور مالدیو آژانس گردشگری هرمس وجود دارد.

کاماپرس در ادامه این گزارش پنج مورد از بهترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های پنج ستاره در تور مالدیو را معرفی می‌کند.

هتل باروس مالدیو

هتل باروس یک استراحتگاه عالی در جزایر مرجانی شمالی مالدیو است و با قایق‌های تندرو 25 دقیقه از فرودگاه ماله فاصله دارد. این اقامتگاه با داشتن 75 اتاق یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مالدیو محسوب می‌شود و با توجه به موقعیت آن در جزیره خصوصی، فضای دنجی را برای استراحت و تفریح فراهم می‌کند. آب‌های تمیز، سواحل ماسه‌ای و درختان نارگیل از مناظر زیبا و دیدنی هتل باروس هستند که همه گردشگران را شگفت‌زده می‌کند و سفر رویایی را برای زوج‌ها به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های مدرن و غذاخوری‌های درجه یک این هتل هر گردشگری را راضی می‌کند. همچنین اسپا، استخر بزرگ، سالن یوگا، غواصی و سرگرمی‌های آبی، از سایر تفریحاتی است که افراد در طی اقامت در این هتل می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. مجموعه این عوامل باعث می‌شوند این هتل انتخاب بسیار ایده‌آلی برای همه گردشگران، زوج‌های جوان و حتی خانواده‌های پرجمعیت باشد.

هتل های مالدیو-کاماپرس

هتل هووافن فوشی مالدیو

اقامتگاه پرزرق و برق هووافن فاشی، دارای بهترین اسپا آبی برای استراحت است و به طرز ایده‌آلی به سبک مدرن مالدیوی ساخته شده است. یکی از مزیت‌های این هتل فاصله کم با فرودگاه مالدیو است و گردشگران در 30 دقیقه با قایق تندرو می‌توانند به این هتل برسند. سالن اصلی هتل هووافن فوشی در عمق شش متری در آب ساخته شده است و مناظر بسیار دیدنی از اقیانوس هند را برای گردشگران فراهم می‌کند. این هتل در یکی توسط یکی از دیدنی‌ترین صخره‌های مالدیو احاطه شده است و یکی از رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌ها برای سپری کردن ماه‌ عسل زوج‌ها محسوب می‌شود. اسپاهای این هتل توسط پزشکان مشهور سلامتی اداره می‌شود و گردشگران در مدت اقامت می‌توانند بهترین ماساژها را تجربه کننند.

راز آسمان پایتخت

هتل پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا

هتل پارادیس آیلند ریزورت اند اسپا با 271 اتاق، یک استراحتگاه‌های لوکس در جزایر مرجانی شمالی مالدیو است که توسط آب‌های نیلگون و تالاب زیبا احاطه شده است. سواحل ماسه‌ای و درختان نخل، جلوه زیبایی به این هتل داده است. این هتل یکی از نزدیک‌ترین اقامتگاه‌ها به فرودگاه است و با قایق تندرو 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. این اقامتگاه یک مکان باورنکردنی برای سپری کردن تعطیلات آرامش‌بخش در مالدیو است. اسپا این هتل دارای اتاق‌های درمانی، حمام بخار و سونا است. زمین فوتبال، دو باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، بدمینتون، میز بیلیارد و مرکز غواصی از سایر امکانات این هتل است.

هتل های مالدیو-کاماپرس

هتل کورومبا مالدیو

هتل کورومبا یکی دیگر از اقامتگاه‌های لوکس مالدیو است که فقط 10 دقیقه از فرودگاه ماله فاصله دارد. بنابراین انتخاب این هتل تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های سفر خواهد شد. هشت رستوران مختلف و چندین بوفه و بار در کورامبا وجود دارد و افراد می‌توانند وعده‌های غذایی متنوع و لذیذی داشته باشند. استخر این هتل با درختان نخل احاطه شده است و گردشگران می‌توانند چندین ساعت در زیر آفتاب استراحت کنند و نوشیدنی سفارش دهند. ساحل زیبا کورومبا برای شنا کردن و غواصی مناسب است و فاصله چندانی از هتل ندارد.

هتل های مالدیو-کاماپرس

هتل نوا مالدیو

هتل نوا بعد از افتتاح در سال 2022، در صدر پنج اقامتگاه برتر مالدیو قرار گرفت. صخره‌های خانه‌ای شگفت‌انگیز، آب‌های فیروزه‌ای شفاف، سواحل مرواریدی و درختان نخل سرسبز مناظر ایده‌الی برای این هتل ایجاد کرده‌اند. این اقامتگاه دارای 76 ویلا ساحلی، اسپا و استخر است. در این جزیره ماهی‌های رنگی، لاک‌پشت‌ها و کوسه‌ها دیده می‌شوند. در این هتل پنج رستوران مختلف قرار گرفته است و گردشگران حق انتخاب گسترده‌ای برای انتخاب غذا دارند. مناظر غروب در این هتل زیبا و نفس‌گیر است و همچنین این اقامتگاه یک انتخاب بسیار مناسب برای زوج‌ها برای سپری کردن ماه عسل محسوب می‌شود.

هتل های مالدیو-کاماپرس

بهترین روش رزرو هتل پنج ستاره در مالدیو

امکان تجربه سفر خاطره‌انگیز و اقامت در هتل‌های پنج ستاره مالدیو با آژانس گردشگری هرمس فراهم شده است. مجموعه هرمس به صورت تخصصی در زمینه برگزاری انواع تورهای داخلی، خارجی، چارتری، گروهی و انفرادی فعالیت می‌کند. تورهای مستقیم هرمس باعث کاهش هزینه‌های سفر و در عین حال ارائه بهترین خدمات در طی سفر می‌شود. این مجموعه امکان برگزاری تور به بیش از 40 کشور و 150 شهر مختلف در دنیا را فراهم کرده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس /https://hermes724.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز