بهترین موسسات آیلتس در تهران کدامند؟

آیلتس

آیلتس به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از باارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر تافل، آزمون آمریکایی، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون اولویت بندی داشته باشند

به گزارش کاماپرس، شاید آیلتس با نام کامل International English Language Testing System بیشترین لغتی است که در زبان انگلیسی به گوش شما خورده است. این آزمون یکی از سرنوشت ساز ترین در عرصه ی بین الملل است. در واقع، میزان سواد و مهارت شما در زبان انگلیسی توسط آیلتس مشخص می شود. یکی از انواع آزمون زبان انگلیسی می‌باشد برای افرادی که قصد مهاجرت شغلی، تحصیلی به خارج از کشور دارند معمولا منوط به کسب نمره ی قبولی در آزمون آیلتس هستند. یک سری از مخاطبین برای آموزش این سیستم اقدام به شرکت در این آزمون می کنند.

هدف مهاجرت به کشورهای اروپایی و استرالیا را دارید؟

قصد ادامه تحصیل از طریق دانشگاه های معتبر دنیا را در سر می پرورانید؟ در حال ارتقا دانش انگلیسی خود برای تدریس آیلتس هستید؟ در صورت مثبت بودن پاسخ شما به تمام این سوالات، آیلتس از نان شب هم برای شما واجب تر است. تاریخ انقضا آزمون آیلتس تا دو سال است، پس با برنامه ریزی قبلی و بدون ایجاد فاصله از مرحله ی اجرا تا نتیجه برای آیلتس اقدام کنید.

بهترین موسسات آیلتس در تهران
همان طور که اشاره کردیم، آموزشگاه معتبر و نیمه معتبر متعددی دستی بر آتش آیلتس دارند. آمادگی برای این آزمون از خود آیلتس مهم تر است. نکاتی مثل تشخیص سطح واقعی و ارائه ی تصویری درست از توانایی برای حضور به افراد، با توجه به هزینه های جاری باید لحاظ شود. برخی موسسات بدون توجه به بار مالی این آزمون، اقدام به هل دادن افراد هم می کنند. مخاطبین برای این آزمون باید در سطح پیشرفته ی زبان انگلیسی دانش و مطالعه داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

بهترین مدرسین آیلتس چه خصوصیاتی دارند؟
به گزارش ایسنا، اگر به دنبال یک مدرس حرفه ای آیلتس هستید به ویژگی هایی مثل میزان تبحر فرد در مهارت های چهار گانه زبان انگلیسی، میزان اعتماد به نفس، سابقه ی فرد از تدریس، نگاهی گذرا به تجربیات فردی و گروهی مدرس، توجه به آثار تالیفی مدرس، از جمله موارد حائز اهمیت در گرفتن مهر تایید یک مدرس آیلتس حرفه ای است. در برخی از موارد پیش می آید که مدرس ادعا می کند در کشوری انگلیسی زبان زندگی و تحصیل کرده، اما برای یکبار هم در این آزمون شرکت نکرده. چیزی که از شما یک مدرس آیلتس می سازد، زندگی با قوانین آیلتس است.

دمو آیلتس چیست؟
آیلتس Demonstration یکی از اتفاقات نسبتا خوب در حوزه ی آیلتس می باشد. شکل مخفف دمو برای افرادی است که ترس از این آزمون را دارند و یا در صدد یافتن تصوری از این آزمون هستند. دمو شکل کوچک شده و ساده تری از آزمون آیلتس برای زبان آموزان و مدرسین می باشد. از دمو برای شناخت آیلتس استفاده کنید، خود را در فضای واقعی این آزمون تصور کنید، برای آزمون آیلتس ثبت نام کنید.

خرید آنلاین کتاب آیلتس
هنوز هم برای انتخاب کتاب تردید دارید؟! استفاده از مزایای خرید اینترنتی علاوه بر ارائه ی قیمت های پایینتر شامل اعتبار در خرید می شود. کتاب های آیلتس ارزان نیستند، بنابراین با پرداخت بالاتر از سقفی معین، موفق به دریافت هدایا و جوایز هم خواهید شد. در حال حاضر هزار و یک راه برای خرید آنلاین در دسترس است، اما این با شماست که کدام را انتخاب می کنید. پیشنهاد ما استفاده از سیستم آنلاین برای تهیه ی انواع کتاب های انگلیسی و آیلتس است. کتاب لند یکی از مراجعی است که با فعالیت متعهدانه کتب عمومی، زبان، آیلتس و حتی خرید کتاب تافل را در بهترین شرایط ممکن در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در آموزش ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز