بهترین محصولات پلاستیکی بازار را از کجا بخریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

همه افراد در نقاط مختلف جهان به صورت روزمره از انواع پلاستیک استفاده می‌کنند. این نوع پلاستیک‌ها شامل نایلون برای حمل و نقل محصولات مختلف، سفره یکبار مصرف، ظروف پلاستیکی و … است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پلاستیک هر روزه برای موارد مختلفی به کار برده می‌شود. این محصول در تولید سایر منسوجات دیگر مانند پلی اتیلن، اکریلیک، پلی کربنات، پلی اورتان، پلی‌استرها و … کاربرد دارند. اما مورد شناخته شده استفاده از محصولات پلاستیکی که تمام مردم جهان با آن آشنا هستند، در تهیه نایلون است.

دلایل عمده استفاده از پلاستیک و نایلکس

مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین نکته در خصوص کاربرد پلاستیک‌ها، وزن آن‌ها است. معمولا حمل محصولات مختلف با نایلون یا جمع آوری سفره‌های یکبار مصرف به دلیل وزن کمتر آن‌ها کار راحت و سبکی به نظر می‌رسد.

پلاستیک‌ها به دلیل قیمت کمی که دارند در تولید محصولات مختلف به کار می‌روند. این محصولات به نسبت قیمت پایین، قدرت خوبی دارند و برای کاربردهای گوناگون مفید هستند. برخلاف تصور عامه که معتقدند استفاده از پلاستیک‌ها برای سلامت خطرآفرین است، اما این محصولات بی‌اثر تلقی می‌شوند و در تماس با حلال‌ها، اسیدها و سایر مواد شیمیایی بدون ایجاد عوارض جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

راز آسمان پایتخت

نکته جالب توجه و البته پرکاربرد در مورد پلاستیک‌ها، رنگ پذیری آسان این نوع محصولات است. به همین دلیل انواع محصولات پلاستیکی اعم از ظروف یکبار مصرف، نایلون‌ها، سفره‌های یکبار مصرف و … در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون وجود دارند و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

برخی از فعالان محیط زیست بر این باورند که استفاده از هر نوع پلاستیک و محصول پلاستیکی برای طبیعت مضر بوده و باید از آن جلوگیری کرد. در حالی که تحقیقات و آزمایش‌های گوناگون بیان می‌کند بسیاری از پلاستیک‌ها به راحتی قابل خرد یا ذوب شدن هستند و از این طریق به آسانی امکان بازیافت آن‌ها وجود دارد. به این ترتیب اغلب این نوع محصولات هیچ آسیب جبران ناپذیری به طبیعت نخواهند داشت.

محصولات پلاستیکی در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها

با مراجعه به بازار انواع و اقسام ظروف، سفره و … پلاستیکی در نقش و رنگ‌های مختلف به چشم می‌خورند. حتی برخی نوآوری به کار برده‌اند انواع محصولات پلاستیکی مذکور را برای مناسبت‌های مختلف با طرح و رنگ خاصی به بازار عرضه می‌کنند. مثلا در صورتی که شخصی برای مناسبت تولد فرزندان خردسال یا نوجوان خود به ظروف پلاستیکی احتیاج داشته باشد، امکان خرید این محصولات در هر طرح و رنگی را خواهد داشت.

این روزها برای خرید ساده‌ترین محصولات پلاستیکی اعم از نایلون، کیسه زباله و … احتیاجی به مراجعه به سوپرمارکت‌های مختلف نیست. برای خرید هر یک از این نوع محصولات دم دستی پلاستیکی می‌توان به وبسایت‌های مرجع مراجعه کرد و انواع این اقلام را در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و با کیفیت مناسب تهیه کرد.

محصولات و خدمات شرکت سانی پلاست مهر

سانی پلاست مهر یکی از مراجع تخصصی در زمینه تولید نایلون، سلفون، نایلکس، کیسه زباله، نایلون استرچ ، نایلون کشاورزی و گلخانه، پلاستیک بسته بندی مواد غذایی، پلاستیک چسب دار، پاکت بسته بندی و … است.

شرکت سانی پلاست از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه یکی از قطب‌های تامین محصولات نایلونی داخل است که سالیانه بالغ بر 36 هزار تن تولید دارد. این شرکت در تولید محصولات ذکر شده به رضایت مشتریان و بالا بردن کیفیت محصولات توجه ویژه داشته و همواره به دنبال این موارد است. در همین راستا، مجموعه مذکور تاکنون توانسته گواهی‌های کنترل کیفیت‌ معتبری را به دست آورد.

هم اکنون فعالیت این مجموعه به اندازه‌ای گسترش پیدا کرده که دو کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد و بروجرد به این برند تعلق دارد. افرادی که مایل هستند از جریان کار این واحد تولیدی آگاه شوند و مستقیما آن را مشاهده کنند، امکان بازدید از کارخانه‌ها را دارند. به این منظور کافی است با مسئولان هر یک از کارخانه‌ها هماهنگی لازم به عمل آید تا در حداقل زمان ممکن امکان بازدید فراهم شود.

شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که قصد تهیه نایلون به صورت عمده و با برند مختص خود را دارند نیز می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند. این شرکت با دریافت 10 درصد از مبلغ قرارداد تولید، محصول مورد نظر را آماده سازی کرده و در موعد مقرر قرارداد به مشتریان تحویل خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : سانی پلاست مهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز