بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس + قیمت روز

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
لست سکند

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس به دلیل کیفیت بالای ساخت، پردازنده‌های قدرتمند، صفحه نمایش خیره کننده با نرخ نوسازی تصویر بسیار بالا و فن‌های خنک کننده قوی با استقبال زیاد گیمرها مواجه شده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها در عین داشتن مشخصات فنی قدرتمند و کیفیت بالا، قیمت نسبتا مناسبی دارند که به محبوبیت‌شان اضافه کرده است.

برای مقایسه مدل‌ها و کسب اطلاع از قیمت روز لپ ‌تاپ گیمینگ ایسوس می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید.

لپ‌تاپ گیمینگ یا کنسول بازی؟

با توجه به پیش بینی‌ها، لپ‌تاپ‌های گیمینگ در سال 2024 میلادی نیمی از بازار فروش جهانی لپ‌تاپ‌ها را به خود اختصاص خواهند داد. بنابراین می‌توانید حدس بزنید که این لپ‌تاپ‌ها چقدر محبوب هستند. این لپ‌تاپ‌های باکیفیت که کم کم جای کنسول‌های بازی را خواهند گرفت، از پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قوی برخوردار هستند و همچنین کیفیت ساخت بالای‌ آنها باعث می‌شود دوام خوبی داشته باشند. صفحه نمایش خیره کننده این لپ‌تاپ‌ها هم چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن عبور کرد. از این مهم‌تر، لپ‌تاپ‌ها یک برگ برنده مهم دارند؛ توانایی آپدیت نرم‌افزار. توانایی‌ای که کنسول‌های بازی از آن بی‌بهره‌اند.

کاماپرس در ادامه بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس را معرفی می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

معرفی بهترین لپ‌‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس + قیمت روز لپ‌تاپ

1- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسوس مدل FX507ZM-HF007W

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 57 میلیون و 970 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ گیمینگ از نرخ نوسازی تصویر 144 هرتزی برخوردار است و وضوح تصویر فول اچ دی آن هم کیفیت را تضمین خواهد کرد. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای قدرتمند در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، برای گیمینگ و همچنین اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی و طراحی مناسب است. وزن 2.2 کیلوگرمی این لپ‌تاپ گزینه ایده‌آلی برای حمل روزانه نیست، اما مشکل چندانی هم به وجود نمی‌آورد. شارژدهی این لپ‌تاپ بین 1 تا 3 ساعت است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس- کاماپرس

2- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسوس مدل FX517ZM-HF210

قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ 58 میلیون و 370 هزار تومان است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس می‌توانید از سایت سبیت استفاده کنید. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 300 هرتز تصویر خیره کننده‌ای را به نمایش خواهد گذاشت که برای تماشای فیلم هم بسیار مناسب است. پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای این دستگاه به همراه کارت گرافیکی RTX3060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی خود عملکرد خوبی را به هنگام اجرای بازی‌های سنگین به نمایش می‌گذارد. باتری این لپ‌تاپ 2.2 کیلوگرمی بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس- کاماپرس

3- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسوس مدل G513RM-B

قیمت این لپ‌تاپ ایسوس 62 میلیون و 570 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با وضوح فول اچ دی و نرخ نوسازی 300 هرتز، تصویر بسیار باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای به همراه کارت گرافیکی RTX3060 با حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی خود به خوبی از پس بازی‌های سنگین با گرافیک بالا برمی‌آید. این لپ‌تاپ 2.3 کیلوگرمی گزینه چندان مطلوبی برای جا به جایی روزانه نیست. صفحه نمایش فو‌ق‌العاده باکیفیت این لپ‌تاپ باعث می‌شود تماشای فیلم در آن بسیار لذت بخش باشد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ بین2 تا 4 ساعت است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس- کاماپرس

4- لپ‌تاپ 14 اینچی گیمینگ ایسوس مدل ROG Zephyrus GA401QM

قیمت این لپ‌تاپ پرفروش 60 میلیون و 790 هزار تومان است. نمایشگر 14 اینچی این لپ‌تاپ با وضوح فول اچ دی و نرخ نوسازی 144 هرتز تصویر باکیفیتی را ارائه می‌دهد که در کنار پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و کارت گرافیکی RTX3060 که از 6 گیگابایت حافظه اختصاصی برخوردار است، عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین و مورد علاقه شما خواهد داشت. این لپ‌تاپ 1.7 کیلوگرمی بر خلاف بیشتر لپ‌تاپ‌های گیمینگ وزن کاملا مناسبی برای حمل روزانه دارد که ویژگی کمیابی برای یک لپ‌تاپ گیمینگ است. باتری این لپ‌تاپ سبک بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس- کاماپرس

5- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسوس مدل FX506HF-HN014

قیمت این دستگاه 35 میلیون و 270 هزار تومان است. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با برخورداری از نرخ نوسازی 144 هرتز و وضوح فول اچ دی، تصویر باکیفیتی را در اختیار گیمرها خواهد گذاشت. پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای با همراهی کارت گرافیکی مدل RTX2050 که 4 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد، عملکرد مناسبی برای اجرای بازی‌های سنگین دارد. این لپ‌تاپ به نسبت قیمتش کارایی بسیار خوبی برای گیمرهایی دارد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید یک لپ‌تاپ بکنند. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ گیمینگ بین 1 تا 3 ساعت است.

خرید لپ‌تاپ گیمینگ از سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر شروع کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، 7 سال پیش فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ گیمنگ ایسوس، می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز