بهترین لپ تاپ های کاربری عمومی و مالتی مدیا + قیمت روز لپ تاپ

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

لپ‌تاپ‌های گیمینگ، طراحی و دیگر لپ‌تاپ‌های مربوط به استفاده‌های تخصصی، اخیرا فروش زیادی داشته‌اند. اما نباید فراموش کنیم که انتظار بسیاری از افراد از یک لپ‌تاپ، عملکرد مناسب در استفاده‌های معمولی روزانه است. شرکت‌های لنوو و ایسوس به دلیل تنوع زیاد محصولات‌شان توانسته‌اند لپ‌تاپ‌های مخصوص استفاده روزانه باکیفیتی تولید کنند که با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. این لپ‌تاپ‌ها دارای نمایشگرهایی با کیفیت مناسب، پردازنده‌هایی کارآمد برای کارهای روزانه و همچنین قیمت مناسبی هستند که آنها را محبوب‌تر می‌کند.

به علت قیمت متغیر لپ‌تاپ، خرید آنها می‌تواند دشوار باشد. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز لپ ‌تاپ می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید.

لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی برای چه کسانی مناسب هستند؟

بیشتر دانشجویانی که نیاز به نصب و اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی و طراحی ندارند، به سراغ لپ‌تاپ‌هایی می‌روند که در عین عملکرد خوب در استفاده‌های روزانه، قیمت مناسبی هم داشته باشند. همچنین، بسیاری از افراد به لپ‌تاپی معمولی نیاز دارند که بتواند از پس نیازهای روزمره به خوبی بربیاید و نیازی به مشخصات فنی قدرتمند ندارند. ایسوس و لنوو لپ‌تاپ‌هایی با این مشخصات تولید کرده‌اند که به دلیل تنوع زیاد محصولات، دست افراد را در انتخاب باز می‌گذارد.

کاماپرس در ادامه بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص استفاده روزانه را معرفی می‌کند.

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی و مالتی مدیا + قیمت روز لپ‌تاپ

1- لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IGL05 81WQ-X

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 12 میلیون و 370 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ لنوو از نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی برخوردار است و کیفیت تصویر مناسبی را به نمایش می‌گذارد. پردازنده دو هسته‌ای این لپ‌تاپ در انجام کارهای روزمره مثل وبگردی، اجرای برنامه‌های معمولی و شرکت در کلاس‌های آنلاین، عملکرد خوبی دارد. وزن 1.75 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای حمل روزانه کاملا مناسب است و گزینه خوبی برای دانشجویان محسوب می‌شود. باتری این لپ‌تاپ بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

2- لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IGL05-Q

قیمت این لپ‌تاپ لنوو 10 میلیون و 270 هزار تومان است. برای مقایسه مدل‌ها کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز لپ‌تاپ مخصوص استفاده روزانه، می‌توانید از سایت سبیت استفاده کنید. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ اقتصادی با وضوح تصویر اچ دی و نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی، کیفیت تصویر قابل قبولی خواهد داشت. پردازنده 2 هسته‌ای این لپ‌تاپ برای انجام کارهای روزانه عملکرد مناسبی دارد. وزن 1.75 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای کسانی که عادت به جا به جایی مداوم لپ‌تاپ دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. باتری این لپ‌تاپ لنوو بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

 

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

3- لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-EJ627

قیمت این لپ‌تاپ ایسوس 18 میلیون و 570 هزار تومان است. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 60 هرتزی و وضوح تصویر فول اچ دی، تصویری با کیفیت مناسب به نمایش خواهد گذاشت که تماشای فیلم را لذت بخش می‌کند. پردازنده دو هسته‌ای این لپ‌تاپ ایسوس به خوبی از پس کارهای روزمره برمی‌آید. وزن 1.8 کیلوگرمی این دستگاه، آن را به گزینه مناسبی برای حمل روزانه تبدیل کرده است. باتری این لپ‌تاپ محبوب بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

 

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

4- لپ‌تاپ 16 اینچی ایسوس مدل VivoBook 16X M1603QA-MB137-A

قیمت این لپ‌تاپ کاربری عمومی 31 میلیون و 970 هزار تومان است. صفحه نمایش 16 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 60 هرتز، کیفیت تصویر رضایت بخشی را نشان خواهد داد. پردازنده هشت هسته‌ای این لپ‌تاپ برای کارهای روزانه کاملا مناسب است و می‌توانید از آن برای کارهای نیمه سنگین هم استفاده کنید. وزن 1.88 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای جا به جایی روزانه مشکلی ایجاد نخواهد کرد. باتری این لپ‌تاپ بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

 

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

5- لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل E510MA-AB

قیمت این لپ‌تاپ ایسوس 15 میلیون و 270 هزار تومان است. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با وضوح اچ دی و نرخ بروز رسانی 60 هرتز، برای یک لپ‌تاپ معمولی کیفیت تصویر مناسبی دارد. پردازنده دو هسته‌ای این دستگاه از پس انجام کارهای روزانه مثل تماشای فیلم، وبگردی، شرکت در کلاس آنلاین و اجرای برنامه‌های سبک و معمولی به خوبی برمی‌آید. چیزی که این لپ‌تاپ را خاص می‌کند، وزن 1.57 کیلوگرمی آن است که حمل روزانه را بسیار راحت می‌کند. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ بین 2 تا 4 ساعت است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

خرید لپ‌تاپ از سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر شروع کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، 7 سال پیش فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز