بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خرید شمش نقره

شمش نقره-کاماپرس
لست سکند

شمش نقره یکی از فلزات گران‌بهای بازار بوده که برخی از سرمایه‌گذاران به آن توجه خاصی دارند. برخی از دولت‌ها در کنار شمش طلا از شمش نقره نیز به عنوان ذخیره ارزی استفاده می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، شمش کردن فلزات گرانبهایی مانند طلا و نقره از زمان روم باستان انجام می‌شد. این روزها نیز شمش کردن فلزات گرانبها به دلایل مختلفی رونق دارد و این محصولات مشتریان خاص خود را دارند. یکی از دلایل تولید شمش نقره کاربرد آن برای صنایع خاص است. برخی صنایع به فلزات خاصی به شکل شمش احتیاج دارند. گذشته از آن نقره بعد از طلا جز فلزات گرانبها است که سرمایه گذاری روی آن صرفه اقتصادی دارد. به همین دلیل خرید آن به صورت شمش برای حمل و نقل و نگهداری مناسب است. همچنین تولید نقره به صورت شمش و با ابعاد و اندازه مشخص سبب می‌شود تا اندازه گیری، شمارش و استفاده از آن به مراتب راحت‌تر شود.

شمش نقره-کاماپرس

خرید شمش نقره

افرادی که قصد خرید شمش نقره را دارند باید با انواع آن آشنا شوند. بالاترین عیار شمش نقره 999 است و به هیچ عنوان شمشی با عیار هزار در بازار وجود ندارد. علت این مورد مربوط به ناخالصی‌هایی است که در تولید نقره وجود دارد.

شمش نقره به شکل مخروطی یا سکه در بازار وجود دارد. هر کدام از این شمش‌ها به منظور خاصی تولید می‌شوند. شمش نقره بر خلاف نقره ساچمه در دنیا قابلیت خرید و فروش و اعتبار بالاتری دارد و خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری همواره مورد توصیه کارشناسان بوده است.

افرادی که قصد خرید شمش نقره را دارند باید بدانند که اندازه آن به صورت اونس اعلام می‌شود. به عنوان مثال متقاضیان اعلام می‌کنند که شمش یک اونسی نقره می‌خواهند. هر اونس معادل 31.1گرم است. استاندارد وزن شمش نقره در ایران به شرح ذیل میباشد. شمش یک اونسی ، شمش 50 گرمی ، شمش 100 گرمی، شمش 250 گرمی، شمش نیم کیلویی و شمش یک کیلویی نقره که شمش نقره اماراتی، و شمش نقره ترکیه ای و شمش نقره سوئیسی از شمش های نقره یک کیلویی در بازار می‌باشد.

راز آسمان پایتخت

نکاتی در مورد خرید و فروش شمش نقره 1402

در صورتی که مایل به کسب سود و حفظ ارزش دارایی خود بعد از معامله شمش نقره هستید، بهتر است بعضی نکات را در نظر داشته باشید. پیش از خرید نقره باید به موارد زیر توجه کرد؛

  • قبل از خرید حتما با یک مشاور مالی کاربلد و متخصص حوزه فلزات گرانبها مشورت کنید.
  • موقع خرید حتما به نوع و وزن شمش نقره توجه داشته باشید. دو نوع شمش نقره، ساده و با علامت و نقش خاص، در بازار وجود دارد. باید حتما به این حوزه آشنا باشید تا شمش مورد نظر و اصل را خریداری کنید.
  • اگر قصد نگهداری شمش نقره را دارید حتما نوعی را خریداری کنید که قاب محافظ داشته باشد.

اما هنگام فروش این محصولات؛

  • به هیچ وجه کدری روی این محصولات را تمیز نکنید، زیرا این کار باعث سایش و کاهش ارزش آن می‌شود.
  • حتما یک خریدار مطمئن پیدا کنید تا در دریافت وجه دچار مشکل نشوید.
  • بعد از فروش حتما از خریدار رسید دریافت کنید تا بعدا برای دریافت وجه خود دچار مشکل نشوید.

شمش نقره-کاماپرس

قیمت شمش نقره

بازار فلزات گرانبها همواره در نوسان است و به همین دلیل نمی‌توان قیمت شمش نقره را به صورت دقیق اعلام کرد. سرمایه گذاران باید به صورت روزانه قیمت این فلزگرانبها را رصد کنند. در سایت دیجی کالا مصنوعات نقره به فروش میرسد ولی برای قیمت شمش نقره سایت زکوین به عنوان مرجع قیمتی مورد مراجعه قرار میگیرد و سایت tgju برای قیمت خام نقره قابل استناد است.

سرمایه‌گذاری در شمش نقر

بهترین زمان برای سرمایه گذاری و خرید شمش نقره دوره رکود اقتصادی است زیرا در چنین شرایطی میزان تقاضا برای چنین فلزی تا حد زیادی کم می‌شود. ولی بایستی چارت قیمتی نقره را نیز بررسی نمود و در حالت کلی نوسان نقره نسبت به طلا از میزان بالاتری برخوردار است. شمش نقره یه عنوان دومین فلز گران بهای دنیا بعد از طلا از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید آنلاین شمش نقره

خرید آنلاین شمش نقره برای سرمایه گذاری از جمله مواردی است که به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا خریدی با آگاهی و اطلاعات کامل در شمش نقره داشته باشند و همچنین بتواند قیمت ها و فروشندگان مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین خرید را در شمش نقره داشته باشند

از نکاتی که برای خرید انلاین شمش نقره باید به آن توجه کرد این است که شمش نقره باید از فروشندگانی خریداری شود که دارای جواز از اتحادیه طلا و سکه هستند و همچنین همراه با شمش نقره خریداری شده شما فاکتور رسمی به همراه ثبت شماره سریال شمش نقره صادر میکنند. صدور فاکتور رسمی همراه با شمش نقره به منزله تضمین اصالت و گارانتی شمش نقره است.

همچنین خرید شمش نقره به صورت آنلاین بهتر  است از فروشندگانی باشد که امکان خرید حضوری و دریافت فیزیکی شمش نقره را  دارند انجام شود . خرید شمش نقره از مراکز دفتری که امکان دریافت فیزیکی شمش نقره را ندارند توصیه نمیشود زیرا امکان تقلب در شمش نقره را بالا می‌برد.

صدور فاکتور رسمی همراه با شمش نقره به منزله تضمین اصالت و گارانتی شمش نقره است.

خرید شمش نقره با فاکتور رسمی و گارانتی اصالت کالا از زکوین به همراه امکان استعلام قیمت آنلاین شمش نقره  برای خریداران امکان پذیر می‌باشد.

ویژگی سایت‌های معتبر برای خرید و فروش شمش نقره

در صورتی که مایل به خرید و فروش شمش نقره به صورت آنلاین هستید بایستی به فروشگاه های آنلاین دارای جواز و معتبر مانند زکوین و دیجی کالا مراجعه نمائید. برخی سایت ها مانند زکوین جزو مزاجع قیمت شمش نقره هستند ولی در زمینه نقره ساچمه فعالیت نمی‌کنند. برای قیمت نقره خام یا ساچمه از سایت TGJU می‌توانید استعلام قیمت بگیرید. شمش نقره در اوزان یک اونسی، شمش 50 گرمی و شمش 100 گرمی، شمش 250 گرمی و شمش نیم کیلویی نقره و شمش نقره یک کیلویی عرضه می‌گردد.

انتهای پیام

مرتبط با : زکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز