بهترین فروشگاه ‌های فرش کاشان را بشناسید

فرش کاشان-کاماپرس
لست سکند

اولین دستگاه بافندگی فرش در شهر کاشان وارد شد و اولین فرش ماشینی در این شهر بافته شد. نخستین دستگاه بافندگی فرش به نام ژاکارد در شهر کاشان وارد شد. این دستگاه در فرانسه به دست ماری ژاکارد و برای بافندگی پارچه ساخته شد. در ابتدا قالی‌هایی که با این دستگاه می‌بافتند نازک و دارای تراکم پایین بودند. در نهایت با آزمون و خطاهای بسیار امروزه به فرشی با تراکم‌های متفاوت و درست رسیده‌ایم.

به گزارش کاماپرس، فرش کاشان در میان فرش های ایرانی یکی از گزینه های محبوب برای علاقه مندان است. برای خرید فرش کاشان با کیفیت و قیمت مناسب هم می توانید به فروشگاه های آنلاین سر بزنید و یا مستقیم به فروشگاه های این فرش مراجعه کنید.

فرش کاشان همیشه جز کالاهای صادراتی ایران به کشورهای دیگر بوده و همچنان هست. داشتن تنوع در فرش‌های ایرانی همواره دست مخاطب را برای انتخاب باز می‌گذارد. اهمیت اقتصادی و فرهنگی فرش، باعث شده که فرش در میان ایرانیان هم جایگاه مهمی را داشته باشد. شما تقریبا هیچ خانه‌ای را نخواهید دید که فرش نداشته باشد.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که هم برای صادرات و هم برای مصرف داخلی فرش، نقشه و بافت برای مشتریان مهم است. یکی از فرش‌های معتبر ایرانی از منظر تولید و بافندگی فرش‌کاشان است. در ادامه این مطلب با پنج فروشگاه فرش کاشان آشنا خواهید شد.

1-کارخانه فرش کاشان

امروزه کارخانه فرش کاشان به این جا رسیده است که دستگاه‌هایی برای قالیبافی در تراکم‌های 700، 1000 و  1200 شانه دارد. در حال حاضر یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین فرش‌های ماشینی ایران توسط کارخانه فرش کاشان بافته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

کیفیت الیاف در قالی‌های دستباف و فرش‌های ماشینی متفاوت هستند. برای فرش‌های دستباف، کارخانه فرش کاشان از الیاف طبیعی گران قیمت و مرغوب استفاده می‌کند. برای فرش ماشینی در حال حاضر از بهترین الیاف موجود در صنعت فرش استفاده می‌شود. الیاف ترک اکریلیک هیت ست شده نام الیاف مورد استفاده در فرش‌های ماشینی کارخانه فرش کاشان است. پود فرش‌های کارخانه کاشان از جنس پلی‌استر است که استحکام و دوام این فرش‌ها را چند برابر می‌کند.

محصولات این شرکت عبارتند از:  فرش های 500 ، 700 ، 1000 ، 1200 ، 1500 شانه ، فرش فانتزی مانند شگی و شنل ، فرش مدرن ، فرش سجاده ای و انواع گلی.

تعداد کارخانه‌های فرش کاشان در این شهر بسیار زیاد است و در نقاط مختلف در شهرک های صنعتی سلیمان صباحی ، راوند ، جعفر آباد و امیرکبیر بیشترین تراکم در تعداد کارخانه فرش کاشان وجود دارد.

کارخانه فرش کاشان جهت رفاه حال خریداران نمایشگاهی با بیش از ۷۰۰ متر مربع در تهران راه اندازی کرده هست که میتوان به صورت مستقیم و با همان قیمت کارخانه از این نمایشگاه هم خریداری کرد آدرس کارخانه شهرک صنعتی فتح المبین اول بلوار فرش کاشان.

جهت خرید اینترنتی فرش کاشان به سایت فرش کاشان مراجعه کنید.

فرش کاشان-کاماپرس

2-فرش امیرکبیر کاشان

فرش امیر کبیر کاشان ضمن استفاده از الیاف با کیفیت و مستحکم در تولیدات خود، تنوع بسیاری هم دارد. این کارخانه در زمینه تولید فرش‌های 700، 1000 و 1200 شانه کاشان فعالیت دارد. ارسال رایگان از جمله مزیت‌های خرید از فرش امیر کبیر کاشان هستند. این مجموعه تلاش می‌کند که تولیدات خود را حدالامکان با قیمت کارخانه به دست مشتری برساند.

اما اگر دوست ندارید که اینترنتی فرش بخرید هم نگران نباشید. فرش امیرکبیر برای شما این امکان را فراهم کرده است که بتوانید در محل فرش خود را انتخاب کنید و خرید حضوری داشته باشید.

مهم ترین و آخرین نکته ما درباره فرش امیر کبیر کاشان ، ضمانت پس ازفروش است. در حال حاضر فضای بازار به سودجویان امکان بهروری از مشتریان را می‌دهد و این موضوع یک انتخاب درست را بیش از پیش سخت کرده است. فرش امیر کبیر کاشان اما با ضمانتی که به شما می‌دهد خیال‌تان را حتی در خرید فرش نفیس و گران‌بها از این مجموعه هم راحت می‌کند.

3-فرش بست بافت

فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت هم اکنون سه برند بزرگ از فرش‌های کشور را در فروشگاه خود در معرض خرید گذاشته است و در پی افزودن برندهای معتبر فرش کاشان به فروشگاه خود است. تمامی فرش‌های این فروشگاه توسط تیم فنی از نظر اصالت و کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرند. در نیتیجه شما با خرید از این فروشگاه، خرید امنی را تجربه خواهید کرد.

این فروشگاه تخصصی خرید فرش نیازهای شما را در خرید انواع فرش، فرش کودک، تابلو فرش . گلیم برآورده می‌سازد.

فرش کاشان-کاماپرس

4-قصر فرش کاشان

این مجموعه فعالیت خود را در سال 1386 آغازکرد. هم اکنون با توجه به نیاز جامعه به خرید آنلاین و اینترنتی، قصر فرش کاشان با کیفیت عالی و همیشگی امکان خرید غیرحضوری را در فضای امن برای مشتریان خود به وجو آورده است. خدمات تضمین اصالت کالا و بازگشت محصول به مشتری برای یک خرید درس اطمینان کافی می‌دهد.

این مجموعه اداعا می‌کند، خرید کردن از آن‌ها به صرفه است زیرا سود واسطه‌ها حذف شده و شما فرشی به قیمت کارخانه خواهید خرید. تضمین فرش‌ها و تابلو فرش‌هایی که از این فروشگاه می‌خرید حتما توسط تولیدکننده انجام خواهد شد. محصولات فروشگاه به روز و بدون بزرگنمایی  و ارائه اطلاهات دقیق در سایت عرضه می‌شوند.

5-کالا فرش

شرکت صنایع شاهکار درخشان، از دیرباز مشغول به تولید انواع فرش و تابلو فرش‌های گوناگون بوده است. هم‌اکنون با توجه به نیاز روزافزون جامعه برای فراهم آمدن بستر خرید غیر حضوری و اینترنتی، این  شرکت فروشگاه آنلاین کالا فرش را احداث کرده است.

هدف این مجموعه فراهم کردن خریدی امن با در نظر گرفتن تمام تنوع بازار است. در این فروشگاه از تمامی فرش‌ها و تابلوفرش‌های موجود در بازرا آگاه می‌شوید سپس خرید کرده و درب منزل خود تحویل می‌گیرید. ضمن اینکه مبلغ سود واسطه‌ها حذف شده و به قیمت کارخانه فرش را خریداری می‌کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بست بافتفرش امیرکبیر کاشانقصر فرش کاشانکارخانه فرش کاشانکالا فرش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز