بهترین ست شلوار و تی شرت دخترانه

بهترین ست شلوار و تی شرت دخترانه مخصوص عید
تور لحظه آخری-کاماپرس

ست شلوار و تی شرت دخترانه از آن دست لباس‌هایی است که علاوه بر اینکه برای تمام فصول مناسب است، با یکپارچگی طرح و رنگی که دارد روحیه هر خانمی را عوض می‌کند. یکی از ایامی که افراد به خصوص خانم‌ها به دنبال نو شدن و خرید لباس هستند عید نوروز است.
با توجه به اینکه در این ایام دید و بازدید و دیدن اقدام و آشنایان بیشتر پیش می‌آید، ست شلوار و تی شرت می‌تواند بهترین گزینه باشد. زیرا هم می‌توان آن را در هر مجلس و مهمانی پوشید و هم حس راحتی دارد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ایمالز بهترین ست شلوار و تی شرت دخترانه مخصوص عید را معرفی می‌کند.

لیست قیمت ست بلوز و شلوار زنانه و دخترانه خانگی راحتی و اسپرت در ایمالز

1-ست شلوار و تی شرت سفید

ست شلوار و تی شرت می‌تواند تنگ و چسبان باشند یا اینکه گشاد و اورسایز انتخاب شوند. اینکه کدامیک از این دو حالت باشد کاملا بستگی به سلیقه‌ی خودتان دارد. معمولا این ست‌های سفید به دلیل اینکه رنگ خنثی هستند با اضافه کردن یک اکسسوری که می‌تواند از رنگ‌های گرم یا سرد باشد استایل متفاوتی خلق می‌کند و مورد توجه بسیاری در ایام نوروز قرار می‌گیرد که با آن تبدیل به یک دختر خوش‌استایل خواهید شد.

ست شلوار و تی شرت_کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2-ست شلوار و تی شرت مشکی

رنگ جذاب مشکی در ست شلوار و تی شرت به تنهایی استایلی خاص و متفاوت خلق می‌کند که با قرار گرفتنش در کنار رنگی مثل قرمز یا زرشکی، حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. البته بهتر است که این ست را از بین جنس‌های نسبتا نازک و نخی در ایام نوروز انتخاب کنید، زیرا که رنگ تیره، به خودی خود گرما و آفتاب را جذب می‌کند.
جالب است بدانید که امروزه بسیاری از نوجوانان ترجیح می‌دهند که یک ست شلوار و تی شرت مشکی اورسایز داشته باشند که راحتی که این استایل به آن‌ها می‌دهد را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند.

ست شلوار و تی شرت_کاماپرس

3-ست شلوار و تی شرت کرم

یک ست شلوار و تی شرت زنانه کرم، می‌تواند بهترین و زیباترین استایل‌ها را به شما هدیه دهد. این رنگ نیز در کنار رنگ سفید و کرم یک رنگ خنثی به شمار می‌رود و انتخاب یک رنگ دیگر در کنار آن می‌تواند استال متفاوتی خلق کند.اما باید حواستان باشد که ناگهان رنگی مثل زرد را به این ترکیب اضافه نکنید.
پیشنهاد این است که برای کیف و کفش نیز به فکر رنگ‌هایی باشید که خیلی چشمان بیننده را به سمت خود نمی‌کشند. همانطور که گفته شد این رنگ نیز مانند مشکی و سفید، دست شما را در استایل کردن باز می‌گذارد و با انتخاب آگاهانه می‌توانید ترکیب رنگی زیبایی در استایل خود ایجاد کنید.

4-ست شلوار و تی شرت دورنگ

ست شلوار و تی شرت دورنگ یکی دیگر از انواع ست‌هایی است که می‌توان آن را برای ایام نوروز و برای مهمانی‌های مختلف انتخاب کرد. این ست می‌تواند دارای سر آستین و یا یقه‌ی رنگی و یا اینکه برعکس این ترکیب رنگی باشد. البته باید توجه کنید که آزادی عمل شما در انتخاب دیگر عناصر استایل با این نوع ست کاهش میابد.
بنابراین انتخاب رنگ سوم باید بسیار هوشمندانه باشد تا ترکیب رنگی نامناسبی ایجاد نشود. شما همچنین می‌توانید رنگ غالب ست شلوار و تی شرت زنانه را از دسته رنگ‌های خنثی انتخاب کنید تا رنگ سوم و انتخاب آن به یک چالش تبدیل نشود.

ست شلوار و تی شرت_کاماپرس

5-ست شلوار و تی شرت نازک و نخی

ست شلوار و تی شرت نخی از جمله انتخاب‌هایی است که در بهار و تابستان بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد. نکته جالبی که وجود دارد این است که این ست علاوه بر اینکه برای ایام نوروز مناسب است، در باشگاه هم بسیار کاربردی است زیرا نرمی و لطافت آن‌ها، از عرق کردن بیش از حد بدن جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن در این ست‌های شلوار و تی شرت زنانه تنوع رنگی نیز بسیار بالا است.

ست شلوار و تی شرت_کاماپرس

“ایمالز” اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران

ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است، و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند. همچنین این امر موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود.
لازم به ذکر است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نیست و تنها مرجعی برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی است. برای دسترسی از خدمات ایمالز می‌توانید به وبسایت https://emalls.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز