بهترین سایت برای رزرو هتل مشهد در روزهای پایانی ماه صفر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) مشهد پذیرای مسافران زیادی خواهد بود. مسافرانی که برای تعطیلات پیش رو قصد سفر به این شهر و زیارت حرم امام رضا (ع) بهتر است اکنون هتل مشهد را رزرو کنند تا در شلوغی این روزها برای پیدا کردن اقامتگاه سردرگم نشوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، معمولا شهر مشهد در روزهایی با مناسبت‌های مذهبی پذیرای زائران و مسافران زیادی است که از شهرها و کشورهای مختلف به این نقطه از ایران سفر می‌کنند. شلوغی شهر مشهد در روزهای محرم و صفر، به خصوص آخرین روزهای ماه صفر، و تعطیلات 14 روزه عید نوروز، بیشتر از دیگر ایام سال است. گذشته از زیارت حرم امام رضا (ع)، بسیاری از مردم در مناسبت‌های مذهبی برای شرکت در مراسمات و آیین‌های مذهبی ویژه به شهر مشهد سفر دارند. معمولا در دو ماه محرم و سفر، مردم مشهد مراسم‌های زیادی را برگزار می‌کنند که برای مسافران و حتی توریست‌ها جالب توجه است. در صورتی که قصد سفر به مشهد را دارید، همین حالا به سایت سفرانه سر بزنید تا ضمن آگاهی از تخفیف هتل‌ مشهد، بهترین آن را رزرو کنید.

در ادامه برای آگاهی مسافران مشهد تعدادی از هتل‌های این شهر معرفی خواهند شد؛

ایران زمین

اگر مایل به اقامت در نزدیک حرم مطهر رضوی هستید، هتل ایران زمین گزینه خوبی است. این هتل نوساز از سال 1393 تاکنون به مسافران مشهد خدمات ارائه می‌دهد. هتل سه ستاره ایران زمین دارای 90 واحد اقامتی است و تمامی واحدهای آن امکانات رفاهی مناسبی دارند. با توجه به تعداد مسافران، اتاق‌های این هتل به یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته و همچنین سوئیت‌های رویال تقسیم می‌شود. این هتل دارای یک رستوران مناسب در طبقه همکف بوده که در انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می‌شود. علاوه بر رستوران، هتل ایران زمین یک کافی شاپ مناسب دارد که مسافران می‌توانند از آن نیز استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

رزرو هتل-کاماپرس

جم

یکی از هتل‌های اصیل و مناسب مشهد، هتل جم است که موقعیت جغرافیایی مناسبی داشته و انواع خدمات رفاهی را به مسافران این شهر ارائه می‌دهد. فاصله هتل جم تا حرم با وسیله نقلیه شخصی تنها 8 دقیقه است. همچنین مسافران از این هتل با وسیله نقلیه در فاصله زمانی کمی به آرامگاه نادر شاه افشار و پارک کوهسنگی خواهند رسید.

این مجموعه بعد از هتل هما به عنوان دومین هتل استاندارد شهر مشهد شناخته می‌شود. هتل جم 154 واحد اقامتی شامل وی آی پی، دو تخته، سه و چهار تخته، سوئیت و همچنین کانکت دارد. این هتل دارای سه رستوران معروف با نام‌های مریم، مروارید و چشم انداز است که در آن‌ها امکان سفارش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد. ضمنا این مجموعه یک کافی شاپ مناسب دارد که در آن انواع نوشیدنی سرد و گرم سرو می‌شود و مسافران در هر زمانی می‌توانند از فضایش استفاده کنند. علاوه بر این موارد، این هتل دارای یک سالن کنفرانس و اجتماعات مناسب است. ضمنا هتل جم دارای یک تالار مجهز بوده که امکان برگزاری هر نوع مراسمی در آن وجود دارد.

پارک حیات

اگر مسافر مشهد هستید و به اقامت در یک هتل آرام و مناسب تمایل دارید، می‌توانید در پارک حیات مشهد اتاق رزرو کنید. این هتل پنج ستاره در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است. هتل پارک حیات واقع در طرقبه بوده و تقریبا شش کیلومتر با مشهد فاصله دارد. اتاق‌های معمولی این هتل امکانات رفاهی مناسب دارند اما در سوئیت‌های بسیار لوکس آن شرایط بهتری برای اقامت مسافران تدارک دیده شده است. هتل هتل پارک حیات انواع رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و سالن‌های برگزاری مراسم‌های مختلف را دارد.

رزرو هتل-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز