بهترین روش های اخذ اقامت فرانسه کدامند؟

اقامت فرانسه - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فرانسه یکی از کشورهای اروپایی مهاجرپذیر است که طبق آخرین اطلاعات در سال 2023 نزدیک به 323 هزار کارت اقامتی برای مهاجران صادر کرد. براساس اعلام وزارت کشور فرانسه، رقم صدور کارت اقامتی در سال 2023 نسبت به 2022 تقریبا 1.4 درصد افزایش داشت. از آنجایی که علاقه‌مندی برای مهاجرت به فرانسه و اقامت در این کشور زیاد شده، افراد متقاضی باید با اطلاعات کامل و مدارک کافی نسبت به این مورد اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، فرانسه یک کشور بزرگ در اروپای غربی است که از لحاظ آب و هوا و موقعیت جغرافیایی و همچنین شرایط اقتصادی نظر مهاجران زیادی را به خود جلب کرده است. این کشور توسعه یافته دارای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بزرگ و شناخته شده‌ای است و از این جهت نیز در سطح جهان مورد توجه قرار دارد.

بهترین روش خرید تور فرانسه

یکی از موثرترین راه ها برای آشنایی بیشتر، خرید تور فرانسه است تا افراد از این کشور پرطرفدار اطلاعات بیشتری کسب کنند.  رزرو هتل، خرید بلیط و برنامه ریزی حین سفر از جمله خدماتی هستند که آژانس گردشگری تکماه تراول در اختیار مسافران قرار می دهند تا تجربه خوبی از سفر در خاطر آنها باقی بماند. همچنین، برای اخذ ویزا و دنبال کردن مراحل دریافت آن نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

در ادامه سه روش پرمخاطب دریافت اقامت فرانسه معرفی خواهد شد.

اقامت فرانسه - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اقامت از طریق تحصیل

افرادی که مایل به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های بزرگ فرانسه و اقامت در آن از روش مذکور هستند باید متناسب با مقطع تحصیلی و نمره زبان خود اقدام کنند. متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی باید حتما دیپلم معتبر داشته و حداقل نمره آیلتس 6 را به دست آورند. متقاضیان مقطع ارشد نیز باید بتوانند مدرک معتبر لیسانس از یکی از دانشگاه‌های معتبر دنیا ارائه بدهند و حداقل نمره آیلتس 6 تا 6.5 داشته باشند. متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا نیز نیازمند مدرک کارشناسی ارشد معتبر و یک رزومه عالی تحقیقاتی و همچنین معرفی نامه خوب هستند تا بتوانند از یکی از دانشگاه‌های فرانسه پذیرش بگیرند و مشغول به کار شوند. معمولا به دانشجویان این مقطع بورسیه تعلق می‌گیرد.

اقامت از طریق کار

افرادی که مهارت مخصوص یا زیادی دارند، می‌توانند از طریق ویزای کاری فرانسه به این کشور مهاجرت کرده و سپس اقامت دریافت کنند. افرادی که مایل به ویزا شدن از این طریق هستند باید کارفرمای فرانسوی داشته باشند که برای آن‌ها دعوت نامه کاری ارسال کند. در واقع کارفرمای خارجی باید تمهیدات لازم را استخدام نیروی کار خارجی فراهم کرده و سفارت را قانع کند. درخواست کار برای نیروی خارجی از سمت کارفرما مراحلی دارد که بیان می‌شود؛

*آگهی شغل در کل فرانسه به مدت سه ماه

*آگهی شغل در کل اروپا به مدت سه ماه

*ارائه درخواست به سفارت همراه مدارک

*ارسال دعوتنامه به متقاضی

*ارائه مدارک متقاضی به سفارت

*ارائه تمکن مالی و آدرس محل سکونت

پس از گذران این مراحل، متقاضی خارجی امکان دریافت ویزا و اقامت در خاک فرانسه را خواهد داشت.

اقامت فرانسه - کاماپرس

اقامت از طریق سرمایه گذاری

افرادی که امکان انجام سرمایه گذاری بلندمدت در فرانسه را داشته باشند، اقامت 10 ساله این کشور را دریافت می‌کنند. در صورتی که فرد حداقل 300 هزار یورو سرمایه داشته باشد، می‌تواند در یک شرکت تازه تاسیس فرانسوی شریک شده و سهام آن را دریافت کند و از این طریق اقامت خود و اعضای خانواده را بگیرد. براساس قوانین اروپا، سرمایه گذاران بعد از گذشتن پنج سال از اقامت امکان درخواست برای دریافت اقامت دائم را دارند. تقریبا یک سال بعد از دریافت اقامت دائم نیز امکان دریافت تابعیت فرانسه وجود خواهد داشت. البته پیش زمینه این نوع اقامت تسلط به زبان فرانسوی است.

اقامت فرانسه - کاماپرس

کسب اطلاعات درست و به‌روزرسانی شده اقامت فرانسه در تکماه تراول

روش‌های دیگری مثل اخذ اقامت از طریق ازدواج، تولد و گردشگری وجود دارد اما سه روش فوق به مراتب راحت‌تر از دیگر راه‌های دریافت سکونت در این کشور است.

افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره روش‌های مذکور یا دیگر روش‌های اخذ اقامت فرانسه هستند باید به یک درگاه معتبر مراجعه کنند. تکماه تراول یک درگاه معتبر ایرانی است که همواره اطلاعات مربوط به چگونگی اخذ اقامت فرانسه را به روزرسانی کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تکماه تراول چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

گذشته از ارائه اطلاعات مناسب و درست، این درگاه با داشتن گروه خبره و باتجربه درخصوص انواع تورهای گردشگری و نمایشگاهی، مدارک و وقت سفارت، ویزا و اقامت و دیگر موارد مرتبط با مهاجرت و گردشگری به متقاضیان خدمات مناسب را ارائه می‌دهد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت ویزا و مهاجرت یا گردشگری بهتر است به وب سایت اصلی این مجموعه به آدرس https://takmahtravel.com مراجعه کرده یا با شماره‌های 09912015862 یا 02188581915 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز