بهترین روش برای شست و شوی فرش ماشینی

معمولا بعد از چند مدت استفاده از فرش‌ها، با توجه به آلودگی‌های کنونی، این محصولات نیاز به شست و شو دارند. شست و شوی فرش کار چندان آسانی نیست و با توجه به نوع آن به مواد شوینده و ابزارآلات مخصوصی احتیاج دارد. شست و شوی فرش ماشینی، با توجه به زیاد شدن این نوع فرش‌ها در منازل، نیازمند دقت زیادی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همواره خانم‌ها به حفظ زیبایی و نظافت خانه اهمیت می‌دهند و به همین دلیل هر چند مدت یکبار به فکر شستن فرش‌ها می‌افتند. شست و شوی فرش‌ها ضمن اینکه در حفظ زیبایی و جلوه این محصولات موثر است، باعث افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود. مخصوصا افرادی که در کلان شهرها زندگی می‌کنند، بعد از مدتی استفاده از فرش و قالی متوجه تغییر رنگ و سست شدن الیاف آن‌ها می‌شوند. زیرا آلودگی و گرد و غبار همواره در محیط‌‌های زندگی ساکنان کلان شهرها وجود دارد و به تدریج روی الیاف و تار و پود قالی قرار می‌گیرد و کم کم باعث تغییر رنگ و شکل ظاهری این محصولات می‌شود.

قبل از شست و شوی فرش ماشینی باید …

برخی افراد ترجیح می‌دهند شست و شوی فرش ماشینی را خودشان انجام می‌دهند. چون تصور می‌کنند خودشان بهتر از هر مرکز شستشوی فرش این کار را انجام می‌دهند. در صورتیکه احتمال مخلوط شدن رنگ‌های الیاف فرش اولین مشکل است. داشتن فضا و سطح شیب‌دار مناسب برای پهن کردن و شستن فرش و البته داشتن آب کافی برای شست و شوی خوب از دیگر مواردی است که می‌تواند مشکل‌ساز شود.

نکته قابل توجه این است که همواره اهل فن توصیه می‌کنند پیش از اقدام به شستشوی فرش ماشینی ، الیاف به کار رفته در بافت فرش مورد بررسی قرار بگیرد تا احتمال دویدن رنگ‌های فرش در هم، به حداقل برسد.

راز آسمان پایتخت

معمولا الیاف فرش‌های ماشینی از ابریشم مصنوعی، آکریلیک یا مواد پلاستیکی مانند بی سی اف است. به همین خاطر، شست و شوی هر فرشی تکنیک و روش خاص خود را دارد. به عنوان مثال در صورتی که جنس الیاف فرش ماشینی از مواد پلاستیکی باشد برای شستن آن باید از آب ولرم استفاده کرد. استفاده از آب داغ در شست و شوی فرش ماشینی با الیاف مذکور، باعث کاهش نرمی و کیفیت اولیه این محصولات خواهد شد. معمولا فرش‌های ماشینی فانتزی و مدرن از این جنس هستند. ضمنا استفاده از مواد شوینده مناسب هر کدام از فرش‌های ذکر شده نیز حائز اهمیت است و باید به این مورد نیز توجه ویژه داشت.

به همین دلایل و مسائلی مثل گران تمام شدن هزینه آب مصرفی و دیگر موارد مرتبط بهتر است شست و شوی فرش ماشینی نیز مانند دیگر فرش‌ها و قالی‌ها به یک قالیشویی معتبر سپرده شود.

شستن فرش را به قالیشویی پیشگام بسپارید

ساکنان تهران که به دنبال یک قالیشویی با سابقه برای شستن فرش‌های ماشینی خود هستند، می‌توانند به قالیشویی پیشگام مراجعه کنند. این قالیشویی شعبه‌های متعددی در مناطق مختلف تهران داشته و بیش از دو دهه است که در زمینه شست و شوی انواع فرش، قالی، مبلمان و … سابقه دارد.

این قالیشویی تاکنون با ارائه خدمات مناسب توانسته 120 هزار مشتری ثابت داشته باشد که کار شست و شوی انواع قالی و فرش خود را به این مجموعه می‌سپارند.

این مجموعه با به روز رسانی و تهیه دستگاه‌های پیشرفته توانسته به عنوان یکی از قالیشویی‌های خوب تهران مطرح شود. استفاده از خشک کن چرخشی و عدم استفاده از فضای باز برای خشک کردن فرش‌ها از جمله مزیت‌های این قالیشویی است. با استفاده از این دستگاه و خشک کردن در فضای بسته، دیگر ذرات گرد و غبار روی فرش خیس قرار نمی‌گیرد. به همین خاطر است که فرش‌ها و قالی‌های شسته شده توسط قالیشویی پیشگام کاملا تمیز و پاکیزه به مشتریان تحویل داده می‌شوند و مشتریان نیز از عملکرد این قالیشویی رضایت دارند.

مدیریت این مجموعه همواره به خدمات ارائه شده حساس است. مسئول این مجموعه هر روزه با کنترل دقیق نحوه پاسخگویی پرسنل و بررسی عملکرد تیم شست و شو، کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را بررسی کرده و همواره در جهت رفع معایب و کاستی‌ها گام برمی‌دارد. این مورد باعث شده تا قالیشویی پیشگام همواره خدمت رسانی مناسبی به مشتریان داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : قالیشویی پیشگام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز