بهترین روش برای خرید زمین و ویلا در قائم شهر

بهترین روش برای خرید زمین و ویلا در قائم شهر-کاماپرس

قائم شهر، یکی از پر جمعیت‌ترین شهرهای شمال مازندران بوده که بین رشته کوه البرز و دریای خزر قرار گرفته است. برخورداری از آب و هوای معتدل و مرطوب، جنگل‌های زیبا و نزدیکی به دریا هر ساله گردشگران و مسافران زیادی را راهی این شهر می‌کند. گردشگری بالا در این منطقه سبب شده تا خرید ویلا و خانه در شهر زیبای قائم شهر توجه بسیاری از سرمایه‌گذران را به سوی خود جذب کند.

قائم شهر یک منطقه در حال توسعه است و قیمت زمین و ویلا در این شهر نسبت به سایر مناطق شمالی بسیار مناسب‌تر بوده و در سال‌های آتی با رشد و توسعه بیشتری رو به رو خواهد شد.

کاماپرس در این گزارش بهترین روش برای خرید یا اجاره زمین و ویلا در قائم شهر را بررسی کرده است.

خرید زمین در قائم شهر

خرید زمین در قائم­ شهر همواره چالش‌هایی را برای افراد ایجاد کرده و این سوال را برای آنان مطرح می‌کند که قبل از خرید زمین باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در ابتدا باید به این فکر کنید که قصد دارید چه زمینی خریداری کنید؛ زمینی برای ساختن خانه یا ویلا، زمین کشاورزی یا زمینی برای اینکه بتوانید آن را در آینده با قیمت بالاتری به فروش برسانید؟ بنابراین باید به کاربری زمین دقت کنید.

در مرحله بعد، قوانین منطقه‌­بندی قائم شهر را در نظر بگیرید و ببینید آیا دولت برنامه‌ای برای آن منطقه دارد یا نه. برای مثال آیا بزرگراهی قرار است از آن منطقه بگذرد؟ آیا ملک مورد نظر مشمول عقب نشینی‌های ساختمانی می‌شود؟ موارد این چنینی بر قیمت زمین در حال و آینده اثرگذار است.

راز آسمان پایتخت

مسئله بعدی، نگرانی‌های محیط زیستی قائم شهر است. این موضوع به هرگونه خطر زیست محیطی که بر ایمنی خانه، ویلا و زمین شما یا حتی ایمنی گیاهان و حیوانات اهلی در معرض خطری که در ملک شما زندگی می‌کنند، تاثیر می‌گذارد، اشاره می­کند؛ پس حتما در این مورد تحقیق و پرس و جو کنید.

خرید خانه در قائمشهر-کاماپرس

از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، سند زمین است. سند زمین می‌تواند مشتمل بر چهار نوع سند شش دانگ یا سند تک برگ، سند شورایی، سند مشاع و سند جلگه‌ای جنگلی باشد.

سند شش دانگ یا تک برگ، مالکیت زمین را به صورت کامل به فرد یا اشخاص انتقال می‌دهد. سند شورایی با اجازه شورای شهر یا روستا، به فرد یا اشخاصی اعطا می‌شود. سند مشاع، حقوق مالکیت زمین را بین چند نفر تقسیم می‌کند و هر نفر حق استفاده از قسمت خود را دارد. سند جلگه‌ای نیز سندی است که حقوق مالکیت زمین را در منطقه‌ای جلگه‌ای اعطا می‌کند و معمولاً برای کشاورزی و زراعت استفاده می‌شود. پس با توجه به شرایط خود، وضعیت سند زمین را حتما در نظر بگیرید. به عنوان نمونه، یک زمین 2800 متری در قائم شهر به صورت یکجا و تکه‌ای به فروش گذاشته شده است. این زمین دارای انشعابات ضروری و درخت‌های مرکبات است. برای اطلاع از قیمت و سایر موارد مربوط به این زمین می‌توانید با مشاوران املاک خانه من تماس بگیرید.

در مورد دیگری، زمین 160 متری در قائم شهر با قیمت هر متر شش میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این زمین در نزدیکی جاده اصلی قائم شهر به فیروزکوه قرار دارد. این زمین دارای انشعابات آب، برق و گاز بوده و سند آن قولنامه‌ای است.

اجاره ویلا در قائم شهر

برای اجاره ویلا در قائم شهر گزینه‌های متعددی پیش روی علاقه­‌مندان است. ابتدا به علاقه­‌مندی خود و نوع کاربری که از ویلا انتظار دارید، دقت کنید. بهتر است ویلایی که انتخاب می‌کنید در نزدیکی مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری باشد و از آن مهم‌تر به فروشگاه‌، درمانگاه و داروخانه دسترسی داشته باشد. حتما قیمت‌های منطقه را هم بررسی کنید تا بتوانید ویلایی مناسب با قیمت معقول اجاره‌ کنید.

امکانات ویلا را هم بررسی کنید؛ تا زمانی که آنجا هستید با مشکل مواجه نشوید. نکته بسیار مهم دیگر امنیت ویلا است. هنگام اجاره حتما حضوری از ویلا دیدن و آن را بررسی کنید؛ در غیر این صورت بهتر است که از مشاوران املاک معتبر که در این زمینه تجربه دارند، کمک بگیرید.

خرید خانه در قائمشهر-کاماپرس

هزینه خرید خانه ویلایی در قائم شهر

قیمت خانه ویلایی در قائم شهر می‌تواند با توجه به متراژ، طراحی داخلی، موقعیت مکانی مثل نزدیکی به امکانات و خدمات رفاهی یا نزدیکی به دریا و جنگل، سال ساخت بنا، قوانین منطقه و سند ملک متغیر باشد. با توجه به موارد ذکر شده، قیمت خانه ویلایی در این شهر بسیار متغیر بوده و می‌تواند از حدود دو میلیارد تومان تا بالای 10 میلیارد تومان باشد.

در ادامه تعدادی از خانه‌­های ویلایی به فروش گذاشته شده در قائم شهر بررسی شده است.

*یک خانه ویلایی در قائم شهر با 390 متر زمین و 180 متر زیر بنا، دو میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت­‌گذاری شده است. این ویلا دارای امتیازات آب، برق، گاز و تلفن است و در منطقه‌ای با موقعیت رشد بالا قرار دارد. این ملک دارای سند تک برگ و آماده انتقال است.

*یک خانه ویلایی ساخت 15 سال پیش به صورت بازسازی شده در قائم شهر با قیمت دو میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این ویلا دارای سه اتاق خواب و پارکینگ و انباری است. سند این ملک نیز تک برگ و آماده انتقال است.

*خانه‌ا‌‌ی ویلایی یک طبقه در قائم شهر با 160 متر زمین و 110 متر زیربنا با قیمت سه میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. این خانه نوساز دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری دارد و سند آن تک برگ یا شش دانگ است.

خرید خانه در قائمشهر-کاماپرس

خرید و فروش خانه در قائم شهر همراه با «خانه من»

اگر قصد دارید در شهر زیبای قائم شهر ملک یا زمینی متناسب با بودجه خود خریداری کنید و یا ملک خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسانید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه «خانه من» یاری بجویید. کارشناسان ماهر این مجموعه با بررسی بودجه و ویژگی‌های مورد نظر شما چندین فایل متنوع را در اختیارتان قرار می‌دهند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت «خانه من» به آدرس www.khaneyeman.ir و یا تماس با شماره تلفن 01142271194 از راهنمایی‌های کارشناسان این مجموعه بهره ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانه من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز