بهترین راه برای دریافت اقامت دبی در امارات چیست؟

ثبت شرکت در دبی-کاماپرس

امنیت بالای اجتماعی، ثبات مالی، اقتصاد پایدار و میزان دستمزد بالا در کنار گزینه‌های متعدد روش‌های مهاجرت، به خصوص مزایای روش جذاب ثبت شرکت در دبی از جمله دلایل افزایش تقاضا برای دریافت اقامت دبی در امارات است. این کشور، کشور فرصت‌ها و آینده است، بنابراین اخذ اقامت دبی در امارات را می‌توان یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها دانست. به همین دلیل در این مطلب علاوه بر معرفی روش‌های مهاجرت به دبی، بهترین راه برای دریافت اقامت دبی در امارات برای ایرانیان را به شما معرفی خواهیم کرد. بنابراین تا پایان مطلب همراه علاالدین باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید. شاید شما مهاجر بعدی این کشور رویایی باشید.

معرفی انواع روش‌های اقامت دبی در امارات ۲۰۲۳

امارات درصدد دارد تبدیل به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان شود بنابراین راه‌های زیادی برای مهاجرت در نظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

۱. ویزای بازنشستگی دبی

امارات علاقه زیادی به پیوستن خانواده‌ها به هم دارد به همین دلیل ویزایی به نام «ویزای بازنشستگی» ارائه می‌دهد که اقامتی ۵ ساله برای افراد بالا ۵۵ سال است. اگر فرد بتواند ملکی به ارزش ۷۵ هزار درهم تا ۲ میلیون درهم یا پس انداز ۱ میلیون درهمی در حساب بانکی و حقوق بازنشستگی بالاتر از ۲۰ هزار درهم به صورت ماهانه داشته باشد می‌تواند این نوع اقامت دبی را دریافت کند که قابل تمدید است.

۲. ویزای اقامت طلایی

امروزه دبی شهری برای جذب استعدادها شده است چرا که با در نظر گرفتن آنچه برای پیشرفت نیاز دارد، می‌داند که باید استعدادهای برتر از سراسر جهان برای ساخت شهر آینده را دور هم جمع کند. بنابراین ویزایی به نام «اقامت طلایی ۱۰ ساله» پیش‌روی افراد گذاشته است. این ویزا از سال ۲۰۲۰ به دارندگان مدرک دکتری از برترین دانشگاه‌های جهان در کلیه رشته‌های پزشکی، مهندسی و حتی دانش آموزان ممتاز مقطع متوسطه اعطا می‌شود.

۳. ویزای طلایی امارات برای سرمایه‌گذاران

ویزای طلایی امارات نیز به کلیه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران معتبر با حداقل سرمایه ۱۰ میلیون درهم اعطا می‌شود.

راز آسمان پایتخت

۴. اقامت دبی از طریق سرمایه‌گذاری

اخذ اقامت دبی در امارات از راه سرمایه‌گذاری یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور است. امارات از جمله برترین کشورهای جهان در زمینه رشد اقتصادی و ثبات مالی، اقتصادی و سیاسی و برای سرمایه‌گذاران خارجی شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است. این سرمایه‌گذاری می‌تواند به صورت ثبت شرکت در دبی یا خرید ملک باشد و پس از این که فرد اقامت دبی در امارات را کسب کرد می‌تواند به سادگی خانواده خود را نیز به این کشور بی‌نظیر بیاورد.

۵. مهاجرت به امارات با سرمایه‌گذاری در ثبت شرکت

ثبت شرکت در دبی نیاز به تسلط بر قوانین و دانستن شرایط لازم است. این راه از جمله بهترین راه‌های اخذ اقامت دبی است که می‌توانید از طریق آن برای خود و خانواده یکی از قوی‌ترین پاسپورت‌های جهان را اخذ نمایید. از آنجایی که دبی از جمله مناطق آزاد به شمار می‌رود شما مالکیت ۱۰۰ درصدی شرکت خود را خواهید داشت و دیگر نیازی به شریک محلی نیست. از دیگر مزایای اخذ اقامت دبی در امارات با ثبت شرکت می‌توان به عدم نیاز به مدرک زبان و تحصیلی یا حتی داشتن سابقه ثبت شرکت قبلی، عدم نیاز به داشتن کارمندان بیمه شده و حتی امکان انجام ۱۰ فعالیت تجاری همزمان با استفاده از یک گواهی یا لایسنس ثبت شرکت اشاره کرد.

ثبت شرکت در دبی-کاماپرس

۶. خرید ملک و اخذ اقامت دبی در امارات

خرید املاک و بازار آن در امارات در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته است. شما می‌توانید به کمک یک راهنما و مشاور خوب حتی با خرید ملک تنها به قصد سرمایه‌گذاری به ارزش ۷۵۰ درهم اقامت دو ساله یا با خرید ملکی به ارزش ۵ میلیون درهم اقامت ۵ ساله را دریافت نمایید. هر چه مبلغ سرمایه‌گذاری شما بیشتر باشد بالطبع مدت زمان اقامت‌تان نیز بیشتر خواهد بود.

۷. ویزای تحصیلی دبی و اقامت در امارات

ویزای تحصیلی دبی نیز مانند سایر کشورها قوانین خاص خود را دارد. دانشجویان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌ها دبی می‌توانند با ارائه مدارک لازم ویزای اقامت ۵ ساله را دریافت کنند که پس از آن قابل تبدیل به ویزای کار و در نهایت اخذ اقامت دائم امارات می‌شود. افرادی که بالای ۱۸ سال سن دارند و معدل و مدراک معتبر دارند از جمله افرادی هستند که مشمول این نوع ویزا می‌شوند.

۸. ویزای کار دبی

امارات برای مهاجرین سیاست درب‌های باز دارد بنابراین پذیرای کلیه نیروهای کار متخصص و حرفه‌ای است. امارات به این دسته از افراد ویزای کار با اقامت ۵ ساله می‌دهد و فرد مستلزم است برای اخذ اقامت دبی در امارات ابتدا یک جاب آفر یا پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشد.

۹.ویزای دورکاری دبی

یکی از جدیدترین اقدامات امارات اعطای ویزای دورکاری است. طی این برنامه افراد دور کار می‌توانند به مدت یک سال در دبی اقامت داشته باشند و پس از آن با ارائه دوباره مدارکی مانند قرداد یک ساله با یک کارفرمای معتبر یا حداقل حقوق ماهانه ۵ هزار دلار با دورکاری، اقامتش را تمدید نماید. فرد در این برنامه می‌تواند برای خانواده خود نیز اقامت دریافت کند.

دبی-کاماپرس

۱۰. مهاجرت به دبی با ازدواج

مهاجرت به دبی از طریق ازدواج نیز از جمله راه‌های مرسوم و متداول اخذ اقامت دبی در امارات است. اگر یک فرد خارجی با کسی که مقیم امارات است ازدواج کند می‌تواند برای دریافت اقامت همسر خود در امارات اقدام کند. یکی از شرط‌های اصلی اخذ این نوع اقامت گذشتن ۳ سال از ازدواج است. اگر فرد در این مدت طلاق بگیرد، مجوز اقامتش نیز باطل می‌شود.

بهترین راه برای دریافت اقامت دبی به پیشنهاد علاالدین مهاجر

از میان تمام راه‌هایی که گفته شد، بهترین راه برای دریافت اقامت دبی در امارات، «ثبت شرکت» است. به طور کلی با ثبت شرکت در دبی می‌توانید اقامتی ۲ تا ۶ ساله و قابل تمدید برای خود و خانواده دریافت نمایید.

از جمله مزایای ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات می‌توان موارد زیر را علاوه بر آن چه گفته شد نام برد:

طولانی نبودن پروسه اخذ ویزا

وجود گزینه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری

اعطای مالکیت کامل شرکت‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی

معافیت از پرداخت مالیات

سرمایه گذاری در قطب بزرگ خاورمیانه یعنی دبی

امکان افتتاح حساب بانکی و ارزی

امکان اخذ امارات آیدی

بهره‌مندی از کلیه استفاده از امتیازات شهروندی

برخورداری از تسهیلات ویژه با سرمایه‌‌گذاری در امارات

امکان خرید املاک و مستغلات در امارات با ثبت شرکت در دبی

این‌ها تنها تعدادی از مزایای سرمایه‌گذاری با ثبت شرکت در دبی بود. قطعا مشاور و راهنما به شما مزایای بیشتر را خواهد گفت. علاوه بر این شما می‌توانید به روش‌های مختلف برای ثبت شرکت اقدام کنید که از جمله رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

شرکت‌های تجارت عمومی

شرکت LLC با مسئولیت شخصی و بدون نیاز به شریک

ثبت شرکت از طریق شریک تجاری

سخن پایانی

همانطور که اشاره شد، این سال‌ها ثبت شرکت در دبی بهترین و آسان‌ترین راه دریافت اقامت امارات برای خود و خانواده است راهی که نیاز به یک مشاور و وکیل رسمی خوب دارد تا بهترین و سریع‌ترین نتیجه را بگیرید. در این راه علاالدین همان کمکی است که نیاز دارید می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۴۴۹۵ تماس بگیرید و تمام آنچه برای ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت دبی در امارات نیاز دارید بدانید را از مشاوران خبره ما بخواهید.

مرتبط با : علاالدین مهاجر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بهترین راه برای دریافت اقامت دبی در امارات چیست؟

  1. Emadmohamadi گفته:

    واقعا کشور دبی بهترین گزینه برای مهاجرت و زندگی و راه اندازی کسب و کار هست من یکی از دوستانم چند سالی هست که به دبی مهاجرت کرده و واقعا راضی و تونسته زندگی خوبی برای خودش بسازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز