بهترین درگاه های اینترنتی برای خرید دارو کدام است؟

داروخانه روشا - کاماپرس
لست سکند

این روزها با گسترش بستر اینترنت، امکان خرید اقلام و کالاهای زیادی از جمله دارو و اقلام بهداشتی وجود دارد. در صورتی که قصد خرید دارو یا اقلام بهداشتی به صورت آنلاین دارند باید به درگاه معتبر مانند داروخانه روشا مراجعه کنند.

به گزارش کاماپرس، به طور کلی خرید دارو و اقلام دارویی حساس بوده و نباید از این مورد به راحتی گذشت. اکنون و در شرایط حاضر بسیاری از افراد فرصت خرید اقلام دارویی به صورت حضوری را ندارند و نمی‌توانند تمام اطلاعات دارویی را به خوبی بررسی کنند. به همین دلیل خرید اینترنتی دارو و اقلام دارویی به صرفه‌تر بوده و افراد با فرصت کافی امکان بررسی اطلاعات مربوط به اقلام داروها را دارند.

یکی از داروخانه‌هایی که تمامی اقلام دارویی و محصولات بهداشتی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد، داروخانه روشا است. وبسایت تخصصی داروخانه روشا به دکتر فیروزبخت تعلق دارد. این داروخانه زیرمجموعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بوده و تمامی محصولات مجاز داروخانه‌ای را به بیماران و مشتریان ارائه می‌دهد. این داروخانه از سال 1397 در خدمت تمامی ساکنان شهر کرج و دیگر مردم کشور است. این مجموعه ارتقای سلامت جامعه‌ای که به آن تعلق داشته را دنبال می‌کند. این مجموعه همواره در تلاش است تا با رعایت اصول حرفه‌ای اعتماد در میان بیماران و پزشکان را به وجود بیاورد.

داروخانه روشا - کاماپرس

این داروخانه با تغییر سبک زندگی و روش‌های نوین زندگی، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرده است. این فروشگاه سبب شده تا دسترسی مشتریان و بیماران به محصولات مورد نظرشان آسان شده و از آخرین اخبار و برنامه‌های ویژه داروخانه مذکور آگاه شوند.

راز آسمان پایتخت

این مجموعه به منظور آگاهی بیشتر مشتریان محصولات را دسته بندی کرده است. بخش بندی محصولات این مجموعه مراقبت از پوست، محصولات و لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی و شوینده، لوازم برقی آرایشی، مراقبت از مو، عطر و ادکلن، لوازم مرتبط با مادر و کودک و تجهیزات پزشکی را شامل می‌شود. این مجموعه در جریان فعالیت خود همواره تلاش می‌کند تا به سوالات و نظرات با دقت کامل پاسخ بدهد.

افرادی که قصد خرید از این درگاه را دارند با ثبت نام در آن به راحتی می‌توانند هر محصولی را خریداری کنند.

داروخانه روشا - کاماپرس

 نگاهی به انواع تخفیفات سایت روشا دارو

این مجموعه به مناسبت عید نوروز انواع تخفیف را روی محصولات دارویی و پروتئینی ارائه داده است. از جمله محصولات تخفیف خودرو این درگاه می‌توان به پودر پروتئین، ماسل مکس بلید اسپرت، مولتی آمینو یوروویتال، ویال بی سی ای ای پلاس لیکوئید یوروویتال، کپسول مولتی ویتامین جونیور پلاس دوبیس، قرص ال کارنتین پلاس آ ال آ یوروویتال، کرم امولیانت کودک بیبی اسکین و قطره فول زینک پلاس یوروویتال اشاره کرد.

افراد به منظور بهره‌مندی از خدمات روشا از طریق وبسایت این مجموعه دو راه دارند. یک روش انتخاب کالاها و محصولات مورد نظر از دسته بندی روشا است و درخواست برای ارسال آن با پست است. در صورتی که سفارش دهنده داخل کرج زندگی کند، مرسولات برای وی با پست شخصی و در همان روز انجام خواهد شد. روش دیگر امکان سفارش محصولات از طریق مراجعه حضوری یا تماس با شماره‌ 02634134 داخلی یک و دو خواهد بود. افرادی که درباره نحوه خرید آنلاین و ارسال مرسولات با پست مشکلی دارند بهتر است با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس https://roshapharmacy.com مراجعه کرده و در قسمت ثبت شکایت در سایت، شکایات و مشکلات خود را به ثبت برسانند.

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز