بهترین جاروی شارژی در بازار چند؟

خرید جارو شارژی‌ نسبت به جارو برقی‌ مقرون به صرفه‌تر و کم هزینه‌تر است. همچنین، برای استفاده از آن نیازی به برق نبوده و در در نقاطی که دسترسی به برق وجود ندارد، قابل استفاده است. برای مثال به وسیله جاروشارژی می‌توان فضای درونی ماشین را تمیز کرد و ریزترین ذرات گردوغبار را در هر جایی از خانه از بین برد.

کاماپرس در ادامه بهترین جارو شارژی‌های بازار را به همراه قیمت آنها معرفی می‌کند؛

1- جارو شارژی مدل DX115C

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش یک میلیون و 325 هزار تومان است. این جاروی شارژی از دسته جاروهای عصایی بدون باتری محسوب می‌شود که با اتصال به برق می‌توان آن را مجدد شارژ کرد. این جاروبرقی دارای توان مصرفی 600 وات و ظرفیت 1.2 لیتری است.

این دستگاه مجهز به فناوری فیلترینگ پیشرفته همچون HEPA، Cyclone Filtration و غیره است که حتی کوچکترین ذرات کثیف و گرد و غبارها را به خود جذب می‌کند و آلودگی را بر روی سطوح باقی نمی‌گذارد. با استفاه از این جارو می‌توانید سطوح مختلف همچون پارکت، سرامیک، سنگ را جارو کشید. بنابراین، این جارو شارژی می‌تواند برای محیط منزل و محیط‌های اداری مناسب باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- جارو شارژی سایا مدل Turbo

قیمت این محصول 1 میلیون و 440 هزار تومان است. این جارو از نوع جاروهای دستی باتری‌دار است که باتری آن از نوع متال هایدراید است. با هر بار شارژ کردن این دستگاه می‌توان از آن به مدت 10 الی 15 دقیقه استفاده کنید. این محصول مجهز به فیلتر Non Woven است که حتی کوچک‌ترین ذرات را از روی سطوح پاک می‌کند. جارو شارژی سایا مجهز به گوشه پاک کن و نازل آب جمع کن است که به شما این امکان را می‌دهد که مایعات ریخته شده بر روی زمین را به آسانی جمع کنید.

3- جارو شارژی درما مدل dx700s

قیمت این محصول 2 میلیون تومان است. این جاروبرقی در دو حالت دستی و عصایی قابل استفاده است. این محصول فاقد باتری بوده و با اتصال به برق می‌توان آن را مجددا شارژ کرد. جارو شارژی درما دارای مخزن 0.8 لیتری است که به وسیله آن می‌توان فضاهای بزرگ را نیز جارو کشید بدون آن‌که نیازی به تخلیه زود هنگام باشد. این دستگاه مجهز به برس بینی گرد و برس کف است که می‌توان به وسیله آنها انواع سطوح، مبلمان، درزها و شکاف‌های در و پنجره را به آسانی تمیز کرد. با استفاده از این جارو می‌توان انواع زباله‌های ریز و گرد و غبار را از روی زمین پاک کرد. این محصول با مکش قدرتمندی که دارد ذرات ریز و موی حیوانات خانگی را نیز به خود جذب می‌کند. بنابراین، جارو شارژی درما می‌تواند برای کسانی که حیوانات خانگی اعم از گربه و سگ دارند، مناسب باشد.

4- جارو شارژی بوش مدل BC611P4A

قیمت این محصول 9 میلیون  395 هزار تومان است. جارو شارژی بوش دارای قدرت 450 وات و قابل نصب بر روی دیوار است. این جارو شارژی عصایی مجهز به باتری لیتیومی است که شارژ کامل آن 4 ساعت زمان می‌برد. این جارو مجهز به سیستم Easy Clean است که می‌توان قطعات آن را برای نظافت دستگاه جدا کرد. جاروبرقی بوش مجهز به برس مخصوص مبلمان، برس مخصوص نظافت سطوح و نازل شکاف است. این محصول دارای فیلتر بهداشتی است که گرد و غبار را به خود جذب می‌کند و مانع از پخش آن در فضای اطراف می‌شود. همچنین، این جاروبرقی دارای مخزن زباله جدا شونده و قابل شست و شو است.

5- جارو شارژی عصایی بوش BCH86SIL1

قیمت این محصول 12 میلیون و 580 هزار تومان است. باتری این محصول از نوع لیتیوم یونی است که برای شارژ کامل آن به 6 ساعت زمان نیاز است. در داخل بخش پارویی جارو یک برس مکانیکی جهت تمیز کردن موکت، فرش، پارکت قرار گرفته است. سرعت چرخش این برس 5 هزار دور در دقیقه است و هر گونه زباله‌ ریز و درشتی را از سطوح پاک می‌کند. جارو شارژی بوش با مجهز بودن به فیلتر بهداشتی، گرد و غبار فضای اطراف را به خود جذب می‌کند و مانع از پخش شدن آن در هوای اطراف می‌شود. این محصول مجهز به سیستم Pro Silence است که فرایند تمیز کاری را با حداقل میزان صدا انجام می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشدرماسایا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز