بهترین جاذبه‌ها و تفریحات رایگان در والنسیا

شهر بندری والنسیا، سومین شهر بزرگ اسپانیا، به‌خاطر جشن‌های فالاس، ساختمان‌های زیبا، سواحل، پائلاها، تالاب، محیط مردم دوستانه و بسیاری موارد مشهور است. اگر مایل به بازدید ازوالنسیا با کمترین هزینه هستید نگران نباشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این مقاله آژانس کاریز بهترین جاذبه‌ها و تفریحات رایگان در والنسیا معرفی شده‌اند تا از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. تا انتهای مقاله با کاریز باشید تا هرآنچه که باید در رابطه ‌با جاذبه‌ها و تفریحات رایگان در والنسیا بدانید به شما بگوییم.

آشنایی با بهترین جاذبه‌ها و تفریحات رایگان در والنسیا

اگر قصد شرکت در تور اسپانیا را دارید و به دنبال بهترین جاذبه‌ها و تفریحات رایگان در شهر والنسیا هستید در این بخش از مقاله با ما باشید. در ادامه به معرفی جاذبه‌ها و تفریحات رایگان در والنسیا پرداخته شده که حتماً شما را مجذوب خود خواهند کرد.

 

راز آسمان پایتخت

1. در جلسه دادگاه آب والنسیا شرکت کنید

با شرکت در جلسه دادگاه آب والنسیا شاهد عجیب‌ترین محاکمه‌ای باشید که تابه‌حال دیده‌اید. در واقع، این قدیمی‌ترین مؤسسه حقوقی در اروپا است که هنوز پابرجاست. دادگاه اختلافات مربوط به آب و آبیاری را حل‌وفصل می‌کند و در مورد حقوق کشاورزان محلی حکم می‌دهد. اگرچه اعتقاد بر این است که رومی‌ها در زمان خود در والنسیا چنین دادگاهی داشتند، اما تاریخ دادگاه کنونی به زمان آل اندالوس موریش، احتمالاً در زمان خلافت کوردوبا، بازمی‌گردد. جلساتی که پنجشنبه‌ها در ظهر برگزار می‌شود برای عموم آزاد بوده و واقعاً جالب است.

2. محله ال کارمن را کاوش کنید

محله ال کارمن یکی از محبوب‌ترین محله‌ها در شهر قدیمی والنسیا است و قطعاً نباید آن را از دست داد. این شهر به‌خاطر برج‌های گوتیک سرانوس و کوارت که در قرن پانزدهم ساخته شده‌اند و بخشی از دیوارهای شهر والنسیا بودند، شهرت دارد. یکی دیگر از مکان‌هایی که باید از آن بازدید کرد، مؤسسه هنر مدرن والنسیا است که آثار هنرمندان بین‌المللی قرن بیستم را نشان می‌دهد. به ساعت توجه کنید چون جمعه‌ها از ساعت 19 الی 21، شنبه‌ها از ساعت 15 الی 21 و تمام روز یکشنبه ورودی‌ها رایگان است؛ بنابراین هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که از یک پیاده‌روی آرام از فرهنگ محلی لذت نبرید. شب‌هنگام، تراس‌های بارها و رستوران‌ها پر می‌شوند و از شما دعوت می‌کنند که بنشینید و نوشیدنی بخورید و از نسیم دریا که از دریای مدیترانه می‌آید لذت ببرید.

3. دوچرخه‌سواری در پارک ژاردین دل توریا والنسیا

سوار دوچرخه شوید و از مناظر بی‌نظیر والنسیا لذت ببرید. پارک ژاردین دل توریا والنسیا یک پارک شهری وسیع به مساحت 110 هکتار است که داستان جالبی دارد. در سال 1957، رودخانه توریا از که کناره‌های والنسیا عبور می‌کرد نزدیک به صد نفر را کشت. پس از این فاجعه، مقامات تصمیم گرفتند که عبور رودخانه از شهر بی‌خطر باشد و به همین دلیل مسیر آن را تغییر دادند. بستر خشک رودخانه به مکانی تبدیل شد که امروزه یکی از پربازدیدترین پارک‌های اسپانیا است. این مکان دارای محیط‌های مختلف، مناطق بازی و امکانات ورزشی است و مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از یک پیک‌نیک و گفتگو با دوستان و خانواده است. سوار دوچرخه شوید و طول آن را با سرعت دلخواه خود، از Bioparc تا شهر علوم و هنرها، طی کنید. با دوچرخه‌سواری در این مسیر، مسافتی بالغ بر 6.2 مایل را طی می‌شود که در حین طی‌کردن این مسافت جنبه‌ای متفاوت از والنسیا را خواهید دید.

4. موزه علوم طبیعی والنسیا

منشأ زندگی را در موزه علوم طبیعی والنسیا کشف کنید. موزه علوم طبیعی والنسیا، واقع در باغ‌های جاردینس دل ریل، یکی از مدرن‌ترین و آموزشی‌ترین موزه‌های شهر است. اگرچه این موزه خیلی بزرگ نیست، اما نمایشگاه‌های آن، چه دائمی و چه موقت، همیشه برای گردشگران جالب هستند.

موزه علوم طبیعی والنسیا یک موزه بسیار تعاملی است که تضمین می‌کند کودکان اوقات خوبی را در اینجا سپری می‌کنند. به یاد داشته باشید که در تعطیلات آخر هفته و در روزهای تعطیل از ساعت 15 تا 21، ورود به این موزه رایگان است. در سایر مواقع، هزینه آن 2 یورو است و کودکان همیشه رایگان هستند. لذت بردن از والنسیا با پول بسیار کم واقعاً آسان است!

5. غروب خورشید را بر فراز پارک آلبوفرا تماشا کنید

در پارک طبیعی آلبوفرا والنسیا که با جنگل‌ها و مزارع برنج احاطه‌شده از مناظر دیدن کنید و غروب خورشید را به تماشا بنشینید. گفته می‌شود که پائلا والنسیانا معروف در اینجا اختراع شده است. زمانی که به پارک طبیعی آلبوفرا والنسیا رسیدید، می‌توانید از زیبایی‌های بی‌نظیر و غروب آفتاب لذت ببرید و کاملاً از شلوغی روزمره دور بمانید. بخش بزرگی از سریال تلویزیونی «El Embarcadero» (اسکله) اثر الکس پینا و استر مارتینز لوباتو را در این پارک طبیعی خیره‌کننده فیلم‌برداری شده است.

6. به یک تور پیاده‌روی رایگان در والنسیا بپیوندید

در سال‌های اخیر، تورهای رایگان پیاده‌روی در سراسر اسپانیا بسیار محبوب شده‌اند. والنسیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. در تورهای پیاده‌روی رایگان والنسیا، راهنمایان رسمی آموزش‌دیده که علاقه زیادی به کار خود دارند، تمام اسرار شهر را به شما نشان خواهند داد؛ بنابراین شما می‌توانید اسرار والنسیا را به همراه یک راهنمای واجد شرایط کشف کنید. علاوه بر تور معمولی با راهنما که شما را در مدت‌زمان کوتاهی به معروف‌ترین بناهای تاریخی والنسیا می‌برد، می‌توانید موارد دیگری را نیز بیابید که خاص‌تر هستند مانند جشن‌های فالاس، هنر خیابانی و موارد دیگر. احتمالاً بروشورهایی برای برخی از شرکت‌هایی که تورهای پیاده‌روی رایگان را در هتل خود ارائه می‌دهند، پیدا خواهید کرد. اگرنه، بپرسید یا یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید. شاید برای انجام همه آنها وقت داشته باشید!

7. از بازار مرکزی والنسیا دیدن کنید

بازار باشکوه مرکادو سنترال یا بازار مرکزی، بازار وسیع سرپوشیده‌ای که بسیاری آن را افتخار مدرنیسم والنسیا می‌دانند، درست در قلب شهر قدیمی والنسیا یافت می‌شود. این ساختمان که در سال 1928 افتتاح شد، به‌قدری زیبا است که حتی اگر قصد خرید چیزی را ندارید، شایسته بازدید است. بااین‌حال، هنگامی که وارد شوید، ممکن است مقابله با این میل دشوار باشد! در این بازار، غرفه‌هایی را پیدا خواهید کرد که بهترین محصولات محلی را به فروش می‌رسانند. همچنین بازار مرکزی والنسیا دارای تعدادی رستوران و بار است که می‌توانید اصیل‌ترین غذاهای محلی را در آنها امتحان کنید.

8. در پل‌های والنسیا گشتی بزنید

پل‌های بی‌شماری در والنسیا وجود دارد، زیرا برای قرن‌ها رودخانه توریا از میان شهر والنسیا می‌گذشت. اگرچه مسیر رودخانه منحرف شد، اما پل‌های آن به‌عنوان شاهدان خاموش دوران گذشته در جای خود باقی‌مانده‌اند. برخی از آنها، مانند پونت دی لاس فلورز با سنگ‌فرش‌های چوبی و گلدان‌های متعدد بسیار زیبا هستند. پل پونت دل مار نیز که در قرن شانزدهم ساخته شده، یکی از موارد موردعلاقه مردم محلی است که فقط برای عابران پیاده است. همچنین نباید پل پونت دی لاسوت ایوررا برای بازدید فراموش کنید که توسط معمار والنسیایی سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده است. این پل بخشی از مجموعه فرهنگی و معماری شهر هنرها و علوم است و دکل آن با ۱۲۵ متر بلندترین نقطه شهر است.

9. سفر به قرون‌وسطی در حمام‌های عمومی بانوس دل آلمیرانته

حمام‌های عمومی بانوس دل آلمیرانته یکی از بهترین اسرار والنسیا است. با قدم‌زدن در خیابان‌های مرکز قدیمی شهر، این ساختمان آجری را خواهید دید که بین سال‌های 1313 تا 1320 ساخته شده است. اگرچه این حمام آن‌قدر بزرگ نیست، اما دارای جادو و جذابیتی است که به شما ایده کاملی از چگونگی حمام‌های عمومی در آن زمان می‌دهد. حتماً یادتان باشد که نقش‌ونگار و نورگیرهای سقف را برای عکاسی از دست ندهید. ورود به حمام‌ها هر روز رایگان است، اما ساختمان در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

10. پیاده‌روی در ساحل مالواروسا والنسیا

ساحل مالواروسا تنها 15 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و دارای یک تفرجگاه زیبا است که می‌توانید در کنار آن قدم بزنید و از نور خورشید و نسیم دریا لذت ببرید. اگر گرما زیاد شد، می‌توانید کفش‌هایتان را درآورید و در کنار ساحل قدم بزنید یا برای شنا بروید. این تفرجگاه شب‌ها بسیار پرجنب‌وجوش است، محلی‌ها و گردشگران در کنار این ساحل قدم می‌زنند، برای نوشیدنی و خوردن غذا در تراس‌ها و بارها توقف می‌کنند و به‌طورکلی بهترین زمان ممکن را سپری می‌کنند.

 

مرتبط با : کاریز آتی پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز