بهترین تفریحات آبی در جزیره کیش منتظر شماست

لست سکند

آخرین باری که به جزیره کیش سفر کردید، چه زمانی بود؟ مسلما آرامش و چشم‌اندازهای فوق‌العاده طبیعت کیش را در شهرهای دیگر نمی‌توان تجربه کرد. اما غیر از این موارد، تفریحات متفاوت و لوکسی که در جزیره زیبای کیش در دسترس است، حسابی جلب توجه می‌کنند.

به خصوص تفریحات آبی که در این شهر فراهم شده، از جذاب‌ترین و منحصر بفردترین سرگرمی‌هایی هستند که قبلا فقط در کشورهای خارجی امکان‌پذیر بود. اما حالا به سادگی و با سفر به جنوب ایران، می‌توان همین تجربه‌های بی‌نظیر را در کیش زیبا تجربه کرد.

اگر در تعطیلات تابستانی پیش رو، قصد سفر به کیش را دارید، می‌توانید غیر از اجاره خودروهای متداول، لیموزین سواری را تجربه کرده و در ادامه با اجاره قایق و جت اسکی و … سفر خود را به یکی از خاطره‌انگیزترین ماجراجویی‌هایتان تبدیل کنید!

اهمیت  اجاره قایق در کیش از خدمات تفریحی معتبر
لذت قایق‌سواری شما در کیش زمانی معنا پیدا می‌کند که خدماتی ایده‌ال با قیمتی مناسب را دریافت کنید. متاسفانه برخی از خدمات تفریحی در کیش با قیمت‌های نجومی تنها در کلام به شما وعده یک قایق‌سواری هیجان‌انگیز را می‌دهند اما در عمل خدماتشان برای اجاره قایق در کیش بسیار نامطلوب است. اگر می‌خواهید فریب تبلیغات کاذب چنین خدمات تفریحی را در کیش را نخورید باید به دنبال مجموعه‌هایی باشید که در ارائه خدمات تفریحی خود از نظر قیمت و کیفیت استاندارد هستند. در قسمت بعد با خدمات یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه تفریحات کیش آشنا می‌شوید.

خدمات ویژه سایت کیش آنلاین دات کام برای اجاره قایق در کیش
کیش آنلاین دات کام یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که هر امکاناتی را که شما برای سفر به کیش نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌طور مثال برای اجاره قایق در کیش انواع متفاوتی از قایق‌ها را با امکانات مخصوص به شما ارائه می‌دهد. پکیج‌های مختلف اجاره قایق کیش در کیش آنلاین دات کام عبارتست از:

راز آسمان پایتخت

تور کامل دریایی VIP با قایق Stingray
در این تور کامل vip شما می‌توانید تفریحات هیجان‌انگیزی مانند گشت دریایی، ماهیگیری با تفنگ، شنا و غواصی آزاد را انجام دهید. در این تور دریایی از لحظات تفریح شما، یک کلیپ به یاد ماندنی ساخته و به شما تقدیم می‌شود. برای ساخت این کلیپ از شما هیچ مبلغی دریافت نمی‌شود و رایگان است.

تور ویژه دریایی همراه با تیم تشریفات در کیش؛ تجربه یک تفریح لاکچری با لیموزین
اگر دوست دارید رفت و برگشت شما برای تور دریایی به‌صورت کاملا تشریفاتی و لاکچری انجام شود، تور ویژه دریایی همراه با تیم تشریفات را انتخاب کنید.
در کیش آنلاین دات کام خدمات تور ویژه دریایی همانند تور کامل دریایی VIP است با این تفاوت که رفت و برگشت شما با با لیموزین انجام می‌شود.

تور دریایی و ماهیگیری VIP در کیش؛ لذت فراگیری ماهیگیری بر امواج نیلگون جزیره کیش
در تور دریایی و ماهیگیری vip در کیش همان طور که از نام آن پیداست شما با یادگیری ماهیگیری یک تفریح خاص و تجربه به یادماندنی را برای خود رقم می‌زنید. در این تور به شما آموزش‌های لازم درباره ماهیگیری به همراه امکانات و تجهیزات آن ارائه می‌شود. پذیرایی با نوشیدنی بخش جذاب دیگری از تور دریایی و ماهیگیری است. مدت زمانی که می‌توانید از تور دریایی و ماهیگیری VIP در کیش استفاده کنید 3 ساعت است.

برگزاری مهم‌ترین مراسم‌های زندگی با تور تفریحی دریایی VIP ارزان در کیش
اگر سفر شما در کیش با یکی از مناسبت‌های مهم زندگیتان مانند تولد و سالگرد ازدواج هم‌زمان باشد، در تور تفریحی دریایی VIP می‌توانید مراسم خود را طبق طراحی دلخواهتان در قایق برگزار کنید. مطمئن باشید برگزاری مراسم در قایق شبی‌ خاطره‌انگیز را برای شما خلق می‌کند.

اجاره قایق در کیش با پکیج‌های مختلف تورهای دریایی

شرایط رزرو و اجاره قایق در کیش از کیش آنلاین دات کام

برای رزرو و اجاره قایق در کیش از طریق کیش آنلاین دات کام شما باید با شماره تلفن‌های 09171999927 و 09171999926 تماس بگیرید. در نظر داشته باشید رزرو قایق مد نظر شما به‌صورت چارتری انجام می‌گیرد؛ بنابراین اگر رزرو خود را کنسل کنید مبلغ پرداختی شما برگشت داده نمی‌شود. تنها در صورتی وجه پرداختی شما عودت می‌شود که آب و هوای کیش نامساعد باشد و استفاده از قایق‌ها امکان‌پذیر نباشد.

اجاره لیموزین در کیش با استفاده از کیش آنلاین دات کام

هیچ استقبالی در کیش بهتر از آن نیست که یک ماشین تشریفاتی مانند لیموزین در فرودگاه در انتظار شما باشد. اگر می‌خواهید تجربه یک استقبال لوکس با لیموزین را به خود یا عزیزانتان در کیش هدیه دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم از کیش آنلاین دات کام یک لیموزین اجاره کنید. در صورتی که دوست دارید مراسم تولد یا سالگرد ازدواج خود را به‌گونه‌ای متفاوت برگزار کنید یک پیشنهاد جذاب در کیش آنلاین دات کام برای شما وجود دارد. می‌توانید از کیش آنلاین دات کام بخواهید در یخچال لیموزین اجاره‌ای شما کیکی با طراحی دلخواهتان برای مراسم شما قرار دهد تا لذت استقبال از شما چند برابر شود.

برای اجاره لیموزین کیش در کیش آنلاین دات کام می‌توانید با شماره‌های ۷۶۴۴۴۵۸۷۰۰ و ۰۷۶۴۴۴۵۸۶۰۰ تماس بگیرید.

دیگر خدمات منحصر به فرد کیش آنلاین دات کام

خدمات سایت کیش آنلاین دات کام تنها به اجاره قایق و لیموزین در کیش محدود نمی‌شود. شما با استفاده از این سایت می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • اجاره انواع ماشین‌های لوکس مانند بنز، پاجرو، اسپورتیج، سورنتو، دوج درانگو و دیگر برندهای معروف خارجی
  • رزرو هتل در کیش و شهرهایی مانند قشم، تهران، مشهد، اصفهان، شیراز ، بندرعباس و سایر شهرهای بزرگ
  • اجاره سوئیت ویلا در کیش، شیراز، شمال، قشم، اصفهان و مشهد
  • اجاره ون و موتور
  • فروش بلیط کنسرت
  • فروش بلیط گردشگری کیش
  • ارائه بهترین و ارزان‌ترین تورهای کیش

علاوه بر این خدمات، شما می‌توانید بلیط هواپیمای کیش خود را به‌صورت آنلاین و لحظه آخری از درگاه بانکی  امن سایت کیش آنلاین دات کام با مناسب‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید.

اگر می‌خواهید در کیش تفریحات لوکس و متفاوتی را تجربه کنید بهتر است سراغ تفریحات دریایی بروید. یکی از تفریحات دریایی جذاب در کیش قایق‌سواری است. مدت زمان قایق‌سواری خود را با اجاره قایق در کیش می‌توانید به حد دلخواه برسانید. به علاوه شما می‌توانید مهم‌ترین و ارزشمندترین مراسم‌های زندگی خود را مانند تولد و سالگرد ازدواج را در قایق‌های کیش برگزار کنید. پکیج‌های مختلفی برای اجاره قایق کیش وجود دارد. یکی از معتبرترین مجموعه‌ها برای ارائه خدمات در زمینه اجاره قایق در کیش، کیش آنلاین دات کام است. در کیش آنلاین دات کام انواع تورهای دریایی با خدمات و تخفیفات ویژه ارائه می‌شود تا سفر به کیش برای شما خاطره‌انگیزتر شود. اگر دوست دارید در فرودگاه کیش با یکی از لوکس‌ترین ماشین‌های خارجی یعنی لیموزین استقبال شوید از سایت کیش آنلاین دات کام می‌توانید با یک تماس تلفنی لیموزین اجاره کنید.

برای آنکه سفر شما به کیش حال و هوایی متفاوت را برای شما خلق کند دوست دارید چه تفریحاتی در کیش را تجربه کنید؟ آیا اجاره قایق و موج‌سواری بر آبهای جزیره کیش برای شما جذاب است؟

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز