بهترین تبلت‌ های بازار تا ۱۰ میلیون تومان

وقتی 36 سال پیش، اولین ایده‌های ساخت یک تبلت پرورانده می‌شد، هیچکس تصور نمی‌کرد این محصول بتواند انقلابی به این بزرگی در صنعت دیجیتال به وجود بیاورد. تنوع و همچنین عمر نه چندان طولانی محصولات، باعث شده است خیلی از شرکت‌ها به تولید تبلت‌های اقتصادی روی بیاورند. هنگام خرید یک تبلت، خیلی از افراد می‌دانند که بعد از گذشت سه سال دیگر به آن علاقه نشان نخواهند داد؛ بنابراین به سراغ تبلت‌هایی می‌روند که در عین کارایی قابل قبول، قیمت خوبی هم داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه، با جست‌وجو در سایت تکنولایف بهترین تبلت‌ها را تا قیمت 10 میلیون تومان معرفی می‌کند.

1- تبلت سامسونگ مدل  Galaxy Tab A7 Lite SM-T225

قیمت این تبلت سامسونگ در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 189 هزار تومان است. ظرفیت باتری این تبلت 5 هزار و 100 میلی ‌آمپر ساعت است. دوربین پشت تبلت خوش قیمت 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل است؛ بنابراین برای استفاده روزانه مناسب است. صفحه نمایش این تبلت سامسونگ 8.7 اینچ است. وزن 366 گرمی آن برای افرادی مناسب است که عادت دارند به طور مداوم از تبلت خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تبلت سامسونگ- کاماپرس

2- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 2021 LTE SM-X205

قیمت این تبلت در لحظه تهیه گزارش 10 میلیون و 326 هزار تومان است.
ظرفیت باتری این تبلت سامسونگ 7040 میلی‌‌آمپر ساعت است و امکان استفاده از آن را برای یک روز کامل فراهم می‌کند. کیفیت دوربین این تبلت 8 مگاپیکسل است. صفحه نمایش 10.5 اینچی و باکیفیت آن برای کسانی که مایل به تماشای فیلم در تبلت هستند، مناسب است. وزن 508 گرمی آن ممکن است در دست داشتن طولانی مدت آن را مشکل کند.

تبلت سامسونگ- کاماپرس

 

3- تبلت سامسونگ مدل  Galaxy Tab A8 10.5 2021 LTE SM-X205

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 8 میلیون و 489 هزار تومان است. ظرفیت باتری این تبلت 7040 میلی‌‌آمپر ساعت است و بسته به الگوی مصرف شما تبلت بین 1 تا 2 روز شارژ خواهد داشت؛ بنابراین نیازی نیست مدت زیادی برای شارژ شدن دستگاه صبر کنید. کیفیت دوربین این تبلت 8 مگاپیکسل است. صفحه نمایش 10.5 اینچی این تبلت کیفیتی خوب و قابل قبول دارد. وزن این تبلت سامسونگ 508 گرم است.

تبلت سامسونگ- کاماپرس

 

4- تبلت جی ال ایکس مدل  F8 Lite

قیمت این تبلت اقتصادی در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 399 هزار تومان است. ظرفیت باتری این تبلت سبک 5 هزار و 100 میلی‌آمپر ساعت است و به شما اجازه می‌دهد تا یک روز کامل با آن کار کنید. وزن 370 گرمی این تبلت ارزان قیمت برای استفاده طولانی مدت مناسب است و دستتان را خسته نمی‌کند. کیفیت دوربین پشت این تبلت جی ال ایکس 5 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل است. ظرفیت صفحه نمایش این تبلت 8 اینچ است؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید صفحه نمایش چندان بزرگی داشته باشید، این مدل برایتان مناسب است.

تبلت- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفجی ال ایکسسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز