بهترین تبلت های اقتصادی در سال ۲۰۲۳

برای خرید یک تبلت کاربردی و مقرون به صرفه موارد زیادی از جمله اندازه صفحه نمایش، فضای ذخیره‌سازی، کیفیت دوربین، پردازنده و نرم‌افزار را باید درنظر گرفت.

کاماپرس در این مطلب به معرفی ۵ مورد از بهترین تبلت‌های موجود در بازار می‌پردازد که علاوه بر امکانات خوب دارای قیمت مناسبی هستند.

۱. اپل آی‌پد ۱۰.۲ اینچی

این آی‌پد نسل نهم گران‌تر از سایر گزینه‌های لیست است اما برای کسانی است که به دنبال تبلت‌های قدرتمند و نه‌چندان گران می‌گردند بهترین گزینه به شمار می‌رود. این تبلت علاوه بر iPadOS 16 و برنامه‌های بهینه‌سازی شده، از تراشه جدید و توانمند اپل، یک صفحه نمایش بزرگ و روشن ۱۰.۲ اینچی، یک قلم هوشمند و فناوری TrueTone بهره‌مند شده که به طور خودکار تعادل رنگ را بر اساس محیط تنظیم می کند. با این حال ممکن است در اجرا کردن بازی و برنامه‌ها با گرافیک بسیار بالا دچار مشکل شوید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

۲. اوپو پد ایر

ترکیب بدنه تمام فلزی، لبه‌های زاویه‌دار و وزن ۴۴۰ گرمی این تبلت حس بسیار خوبی به کاربر می‌دهد. صفحه نمایش ۱.۳۶ اینچی، وضوح چشمگیر، رنگ‌های زنده و چهار بلندگو این دستگاه را به بهترین نمایشگر برای تماشای عکس و فیلم‌ها تبدیل کرده‌اند.

یک حافظه پایه ۶۴ گیگابایتی برای ذخیره برنامه‌ها و بازی‌ها تعبیه شده و عملکرد کلی آن معمولا بهتر از سامسونگ گلکسی تب ای۸ گزارش می‌شود. از نقطه ضعف‌های این تبلت می‌توان به دوربین کم کیفیت و نرخ معمولی ۶۰ هرتزی نمایشگر آن اشاره کرد.

۳. سامسونگ گلکسی تب ای۸

این مدل از طراحی و ساخت عالی سامسونگ بهره‌مند شده و علاوه بر آن دارای کیفیت‌های برجسته مانند بلندگوهای چهارگانه باکیفیت دالبی و عمر باتری مناسب می‌باشد. صفحه نمایش آن یک پنل ال سی دی نسبتا ابتدایی ۸ اینچی است اما چندان پر جنب و جوش و رنگارنگ نیست. حافظه داخلی آن از ۳۲ تا ۱۲۸ متغیر است و در حین خرید بسته به نیاز میتوان از بین آن‌ها انتخاب کرد. این دستگاه علی‌رغم برخی کاستی‌ها یک تبلت همه‌کاره و عالی به شمار می‌رود.

۴. نوکیا تی-۲۱

نوکیا تی-۲۱ یک تبلت ارزان قیمت با نرم افزار ساده اندروید ۱۲ است که امکانات مفیدی از جمله استفاده از تبلت به عنوان صفحه نمایش دوم در کار با دستگاه‌های ویندوزی را ارائه می‌دهد. نمایشگر 2K آن کمی تیره تر از تی-۲۰ است اما کیفیت چشمگیری دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به عمر باتری مناسب و پشتیبانی از شبکه LTE اشاره کرد.

۵. سامسونگ گلکسی تب ای

این تبلت یک پیشنهاد عالی برای کسانی که بودجه کمی دارند محسوب می‌شود و طراحی شگفت‌انگیز، صفحه نمایش خوب و عمر باتری چشمگیر نسبت کیفیت به قیمت را افزایش می‌دهد. اما وقتی صحبت از بازی به میان می‌آید حرف چندانی برای گفتن ندارد. با این هنوز هم یک خرید برد-برد به شمار می‌آید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز