بهترین لپ تاپ های دو در یک 2023

لپ تاپ-کاماپرس
لست سکند

لپ تاپ دو در یک با هدف ایجاد دستگاهی میان تبلت و لپ تاپ ساخته شد. این دستگاه‌ها معمولا اندازه تبلت هستند و نیاز به خرید کیبورد جداگانه دارند. در سال جاری شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، اپل و گوگل بهبود چشمگیری در سیستم‌عامل‌های خود انجام دادند تا نیازهای کاربران را بهتر از قبل برطرف کنند. در این مطلب به معرفی بهترین و جدیدترین لپ‌تاپ‌های دو در یک می‌پردازیم.

سرفیس پرو ۹ (Surface Pro 9)

سرفیس پرو ۹ جدیدترین و بهترین تبلت مایکروسافت و از بزرگترین رقبای بازار است. این مدل با پردازنده‌های سریع نسل دوازدهم اینتل، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و طراحی مدرن خود از بهترین‌های مایکروسافت به شمار می‌رود. کیبورد و قلم آن بایستی به صورت جداگانه تهیه شود.

لپ تاپ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

آیپد پرو (iPad Pro)

این دستگاه ‌۱۲.۹ اینچی از بهترین گزینه‌ها برای طرفداران اپل است و همچنین از نرخ تازه سازی سریع ۱۲۰ هرتزی، تراشه فوق‌العاده سریع M2 و عمر بیشتر باتری بهره‌مند شده است. با این حال کاربران برای خرید کیبورد جداگانه باید ۳۰۰ دلار بیشتر هزینه کنند‌. همچنین نارضایتی‌هایی درباره جایگاه وب کم آن وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ-کاماپرس

سامسونگ گلکسی تب اس۸ پلاس (Samsung Galaxy Tab S8+)

برای لپ‌تاپ‌های معمولی قطعا ویندوز نسبت به آی او اس و اندروید از بهره‌وری بیشتری برخوردار است. با این‌حال وقتی صحبت از دستگاه های لمسی می‌شود آی او اس و اندروید ارجح‌تر هستند. لپ تاپ دو در یک سامسونگ با نام تب اس۸ پلاس بهترین گزینه برای کاربران اندروید است. صفحه نمایش آمولد ۱۲.۴ اینچی و ۱۲۰ هرتزی آن تماشای فیلم و تصاویر را لذت بخش کرده و قلم آن برای طراحی و یادداشت برداری عالی است. این لپ‌تاپ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره‌مند شده و عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد.

سامسونگ گلکسی تب اس۸ پلاس (Samsung Galaxy Tab S8+)-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز