پر‌فروش ترین تبلت دیجی کالا (مرداد 1402)

لست سکند

طبق گزارش موسسه تحقیقاتی IDC در سه ماهه اول سال 2022 با آغاز پاندمیک کرونا و آنلاین شدن مدارس و دانشگاه‌ها، بازار فروش تبلت‌ها رشد بیشتری یافت و در ادامه در سال 2023 با پایان یافتن پاندمیک این رشد بالا با افت شدیدی مواجه شد و تب بازار فروش تبلت‌ها از بین رفت.

در سال 2023 از میان برند‌های تولید کننده تبلت، اپل و سامسونگ با داشتن سهم 35.2 و 23.1 از بازار در جایگاه اول و دوم قرار گرفته اند و به عبارتی 58 درصد از سهم فروش بازار تبلت جهان به این دو شرکت تعلق دارد و بقیه برندها با یکدیگر بر سر 42 درصد سهم باقی مانده، رقابت می‌کنند.

سایت‌های آنلاین همچون دیجی کالا به ما این امکان را می‌دهند تا با بررسی پرفروش‌ترین تبلت‌ها و شناخت کارایی و قابلیت‌های متفاوت هر یک از آنها، بتوانیم دستگاهی مطابق با انتظارات و بودجه خود انتخاب کنیم.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین تبلت‌ها دیجی کالا در مرداد ماه را معرفی می‌کند؛

 

راز آسمان پایتخت

1- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite – T225

قیمت این محصول میان‌رده در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 219 هزار تومان است. این تبلت تک سیم کارته دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم است، همچنین شما می‌توانید حافظه آن را با استفاده از کارت‌های حافظه جانبی تا 512 گیگابایت افزایش دهید. دوربین اصلی این گوشی که در سمت چپ قرار گرفته از 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن از 2 مگاپیکسل تشکیل شده که برای فیلمبرداری یا عکسبرداری حرفه‌ای مناسب نیست.

باتری آن 5100 میلی آمپر است برای مثال شما می‌توانید از آن برای 10 ساعت وب گردی استفاده کنید. اگر به‌دنبال یک تبلت گیمینگ هستید این تبلت برای شما مناسب نیست، این مدل تنها از پس اجرا بازی‌های نه چندان سنگین بر‌می‌آید. همچنین شما می‌توانید از آن برای تماشا فیلم، کتاب خواندن، وب گردی، شرکت در کلاس‌های آنلاین و انجام کارهای روزانه بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

2- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205

این مدل در دو حافظه داخلی متفاوت 32 و 64 گیگابایت به علاوه 3 گیگابایت رم عرضه شده است و شما می‌توانید آن را از قیمت 8 میلیون و 599 هزار تومان تا قیمت 10 میلیون و 990 هزار تومان تهیه کنید. همچنین می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه جانبی فضای ذخیره سازی آن را افزایش دهید. دوربین اصلی این مدل از 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن از 5 مگاپیکسل تشکیل شده است که تصویر خوبی از شما هنگام تماس تصویری ارائه می‌دهد. باتری 7040 میلی آمپری آن، نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته‌تر است و ساعات بیشتری شارژ را حفظ می‌کند. تبلت‌ها محصول خوبی برای عکاسی نیستند و افراد نیز آن را با هدف عکس‌برداری و فیلم‌برداری تهیه نمی‌کنند.

این محصول برخلاف مدل قبلی از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار است و به خوبی از پس اجرا بازی‌های سنگین بر‌می‌آید. شما می‌توانید از آن برای اجرا بازی‌های سنگین مثل کال آف دیوتی و آسفالت 9 استفاده کنید.

3- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022

قیمت این محصول 16 میلیون و 745 هزار تومان است. ابعاد بزرگ‌تر، اسپیکر با‌کیفیت‌تر و مجهز بودن آن به قلم نوری و قابلیت‌های متنوع تر آن همگی سبب افزایش قیمت در این محصول کارآمد شده است. این مدل تک سیم کارته در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی به علاوه 4 گیگابایت رم عرضه شده است، همچنین می‌توانید حافظه آن را تا یک ترابایت با استفاده از کارت‌های حافظه جانبی افزایش دهید. باتری آن 7040 میلی آمپر است برای مثال شما می‌توانید با شارژ صد‌در‌صدی آن تا 15 ساعت به تماشا فیلم بپردازید.

دوربین این محصول از 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن از 5 مگاپیکسل تشکیل شده است که قابلیت عکسبرداری پانوراما، HDR  و کیفیت  1080pبا سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. از جمله مزیت‌های این مدل مجهز بودن به قلمی روان و خوش دست است، بنابراین اگر شما علاقه‎‌مند به کار‌های گرافیستی، طراحی‌های دیجیتال و ادیت هستید این مدل برای شما بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید از آن برای نوت برداری در کلاس‌های درس خود استفاده کنید.

4- تبلت شیائومی مدل Redmi Pad

قیمت این محصول 12 میلیون و 150 هزار تومان است. ظرفیت داخلی این مدل بدون سیم کارت 128 گیگابایت به علاوه 8 گیگابایت حافظه رم است همچنین قابلیت بالا بردن حافظه با استفاده از کارت‌های حافظه جانبی وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از باتری 8000 میلی آمپری آن به 12 ساعت بازی، 21 ساعت تماشا فیلم و سریال و 16 ساعت وب گردی بپردازید. دوربین اصلی این مدل از 8 مگاپیکسل تشکیل شده است که کیفیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری آن 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

این محصول دارای هندزفری، محافظ صفحه نمایش و کیف است. این مدل برخلاف مدل قبلی مجهز به قلم نیست و کاربران می‌توانند با آن به تماشا فیلم، خواندن کتاب، وب گردی، شرکت در کلاس‌های آنلاین بپردازند. همچنین شما می‌توانید با آن بازی انجام دهید اما باید بدانید که این مدل یک تبلت گیمینگ نیست و قابلیت اجرا بازی‌های سنگین را ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پر‌فروش ترین تبلت دیجی کالا (مرداد 1402)

  1. بردیا احمدی گفته:

    تبلت های سامسونگ در هر مدلی واقعا با کیفیت چون کلا برند سامسونگ روی محصولات دیجیتال عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز