پر‌فروش ترین گوشی های هوآوی در بازار (مرداد 1402)

براساس گزارش موسسه معتبر تحقیقاتی کانتر ‌پوینت، برند هوآوی به عنوان پرفروش ترین برند گوشی دنیا در ماه آوریل 2020 برگزیده شد که توانست سامسونگ را کنار بزند و در جایگاه دوم قرار بگیرد. برند هوآوی همچنین در سال 2022 توانست در مقام نهم از ده برند با‌‌‌ ارزش جهان قرار بگیرد. برند هوآوی در بازار ایران طرفداران خاص خود را دارد و هنوز هم از جمله محبوب‌ترین‌ها‌ به‌شمار می‌رود.

کاماپرس در ادامه پرفروش ترین گوشی‌های هوآوی را در مردادماه معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- گوشی هوآوی مدل Y9A

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 7 میلیون و 699 هزار تومان است. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت و حافظه رم آن 8 گیگابایت است. اگر شما برای ذخیره‌سازی فیلم و عکس‌های خود به ظرفیت حافظه بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با کارت‌های حافظه نانو هوآوی، حافظه این محصول را تا 256 گیگابایت افزایش دهید. دوربین چهارگانه اصلی آن که از 64، 8، 2، 2 مگاپیکسل تشکیل شده و در وسط قاب پشتی به صورت دایره‌ای قرار گرفته‌ است.

دوربین جلو این محصول فیلم‌ها را با کیفیت FullHD 1080p ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند به‌واسطه آن فیلم‌های با‌کیفیتی ضبط کنند. همچنین از دیگر قابلیت‌ها‌ی دوربین آن ‌می‌توان به پانوراما (Panorama) و HDR در عکاسی و فیلم‌برداری اشاره کرد. قابلیت لرزش‌گیر دیجیتال از دیگر قابلیت‌های دوربین این محصول است که به مخاطبان این امکان را می‌دهد که  فیلم‌های خود را با کمترین لرزش و تاری تهیه کنند. شما می‌توانید با خرید این محصول امکانات یک گوشی پرچم‌دار را دریافت کنید.

راز آسمان پایتخت

2- گوشی هوآوی مدل (BNE-LX1)  SE 10 Nova

قیمت این محصول میان رده 15 میلیون و 272 هزار تومان است. حافظه داخلی این مدل دو سیم کارته از 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت تشکیل شده و امکان افزایش حافظه ندارد. دوربین سه‌گانه آن از 108، 8، 20 مگاپیکسل تشکیل شده که با گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی برابری می‌کند و شما می‌توانید فیلم‌ها‌ی خود را با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه تهیه کنید.

در این محصول امکان استفاده از پلتفرم سرویس خدمات گوگل (Google Play Service) وجود ندارد و کاربران باید از پلتفرم AppGallery استفاده کنند. این محصول از بازی‌ها و برنامه‌های سنگین بسیاری پشتیبانی ‌می‌کند و آنها را بدون لگ و به صورت روان ارائه ‌می‌دهد. اگر شما فردی هستید که عادت دارید با گوشی خود بازی‌های آنلاین و آفلاین انجام دهید این گوشی ‌می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. برای مثال شما ‌می‌توانید از برنامه‌های کال آف دیوتی و آسفالت 9 در این محصول به راحتی استفاده کنید.

3- گوشی هوآوی Nova 10

قیمت این محصول 21 میلیون و 449 هزار تومان است. حافظه داخلی آن 256 گیگابایت و حافظه رم آن 8 گیگابایت است و امکان افزایش حافظه برای آن وجود ندارد. دوربین سه‌گانه این محصول از 50، 8، 2 مگاپیکسل تشکیل شده که مخاطبان در سه کیفیت 4k، 1080p و 720p با سرعت 960 فریم بر ثانیه می‌توانند از لحظه به لحظه زندگی خود فیلم تهیه کنند.

قابلیت عکاسی در حالت شب یا night mode از دیگر مزایای این محصول است که این امکان را به کاربران می‌دهد که در تاریکی شب عکس‌های باکیفیت تهیه کنند. در واقع این حالت سبب کاهش نویزهای موجود در نور شب ‌می‌شود. برای مثال تاثیر منفی چراغ‌های مصنوعی را در عکس کاهش‌ می‌دهد و سبب افزایش کیفیت عکس‌ها ‌می‌شود. شما ‌می‌توانید به راحتی برنامه‌های سنگین مثل Real racing3، PUBG، آسفالت 9 و کال آف دیوتی را در این محصول نصب کنید و از آن استفاده کنید. همچنین ‌می‌توانید ساعت‌ها با این گوشی بازی کنید بدون آن‌که نگران بالا‌رفتن دما آن باشید.

4- گوشی هوآوی مدل P50 Pocket

قیمت این محصول 39 میلیون 999 هزار تومان است. این مدل از جمله گوشی‌های تاشو به شمار ‌می‌رود که صفحه نمایش آن به سمت داخل تا ‌می‌شود. دارای نمایشگر ثانویه بر روی پشت آن است که کاربران به راحتی به وسیله آن می‌توانند به تنظیمات اولیه، اعلان‌ها و ساعت دسترسی پیدا کنند. این صفحه نمایشگر ثانویه به صورت دایره‌ای شکل در پایین دوربین پشت طراحی شده است.

این محصول از 8 گیگابایت حافظه رم به علاوه 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که کاربران ‌می‌توانند فضای ذخیره‌سازی آن را به وسیله کارت‌های حافظه نانو هوآوی تا 256 گیگابایت افزایش دهند. دوربین سه‌گانه این محصول از 40، 13 و 32 مگاپیکسل تشکیل شده است که قابلیت فیلم‌برداری 4k را به کاربران عرضه ‌می‌‌کند و عکس‌بردای را با وضوح و کیفیت بالا انجام می‌دهد. وزن این محصول حدود 190 گرم است و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و گوشی خوش دست و سبکی است.

انتهای پیام

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پر‌فروش ترین گوشی های هوآوی در بازار (مرداد 1402)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز