برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان دبی 2022 در آذرماه

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی ذهل 5 از 14 الی 17 آذرماه برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بزرگترین نمایشگاه تجاری مصالح و محصولات عمرانی را می‌توان نمایشگاه صنعت ساختمان دبی دانست؛ زیرا از مفصل‌ترین گردهمایی متخصصین و مهندسان ساخت‌وساز عمرانی میزبانی می‌کند.

این نمایشگاه سه دهه سابقه درخشان دارد که یکی از التزامات حضور در این نمایشگاه را می‌توان برگزاری 130 سمینار رایگان نام برد که در این سمینارها از آخرین فناوری و نوآوری‌ها پرده‌برداری می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی با حضور شرکت‌های معتبر از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و اتریش برگزار می‌شود که آخرین محصولات روز در این نمایشگاه به متقاضیان ارائه خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

محصولات و خدمات قابل ارائه در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی

از محصولات مختلفی که قرار است در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی عرضه شود، می‌توان به شیرآلات و تجهیزات ساخت‌وساز، ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات ساخت‌وساز، ماشین‌آلات انتقال خاک، تجهیزات سنگ فرش و لوازم ماشین‌آلات سنگین اشاره کرد. البته تجهیزات انتقال هوایی، ماشین‌آلات و تجهیزات تخریب، ابزار و ماشین‌آلات عمومی، قطعات و لوازم سازه ساختمان، سازه‌های پیش‌ساخته نیز در کنار تجهیزات ساخت‌وساز و تعمیر و نگهداری و پشتیبانی در بیگ فایو دبی ارائه خواهد شد.

تجهیزات لوله کشی، درب و پنجره و شیشه، مواد تشکیل دهنده داخلی مصالح، پوشش خارجی مصالح، عایق، انواع محصولات ساختمانی، جاده‌ها، بتن، سیمان و گچ، مواد ساختاری و اشکال اساسی، اجزای قابل حمل ساختمان، سازه‌های قابل حمل، سازه‌های دائمی، لامپ روشنایی و لوازم جانبی، پوشش‌های کف، دیوار داخلی، مبلمان و اثاث، خدمات تعمیر و نگهداری ساختمان و … هم از دیگر تجیزات و دستگاه‌هایی هستند که در این نمایشگاه بزرگ در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است خدماتی همچون تور نمایشگاه، رزرو هتل در دبی، کارت ورودی، ترانسفر فرودگاهی در دبی، بیمه مسافرتی تجاری، راهنما و مترجم فارسی‌زبان و … از خدمات مسافرتی قابل ارائه نمایشگاه صنعت ساختمان دبی است.

در این نمایشگاه همچنین خدماتی همچون مشاوره نمایشگاهی، رزرو غرفه، غرفه‌سازی، تجهیزات نمایشگاهی، تامین نیروی انسانی نمایشگاهی و … به غرفه‌داران ارائه می‌شود.

فعالان صنعت ساختمان و علاقمندان به حضور در این نمایشگاه معتبر می‌توانند تمام خدمات سفر به دبی شامل اخذ ویزا، رزرو هتل، بلیط هواپیما، مترجم برای جلسه‌های کاری، ترانسفر فرودگاهی و … را از آژانس لیاناپرواز که مجری تخصصی تورهای نمایشگاهی است، دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 41187 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : لیانا پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز