برگزاری دوره های تخفیف دار فناوری اطلاعات

لست سکند

آموزشگاه مهندسی کندو برای متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی تخفیف و هدیه در نظر گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از آموزشگاه مهندسی کندو، متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه مهندسی کندو در صورت ثبت‌نام از 4 تا 16 آذر مشمول استفاده از تخفیف‌های در نظر گرفته شده این آموزشگاه خواهند شد.

شرایط ثبت‌نام و استفاده از تخفیف و هدیه

این آموزشگاه ثبت‌نام همراه با تخفیف و جایزه را از 4 آذرماه که جمعه سیاه نام دارد آغاز کرده که تا 16 آذر روز دانشجو ادامه دارد. متقاضیان ثبت‌نام در دوره‌های حضوری شامل 14 درصد تخفیف، متقاضیان ثبت‌نام در دوره‌های آنلاین مشمول 34 درصد تخفیف و افرادی که در دوره‌های پایه ثبت‌نام کنند شامل 44 درصد تخفیف خواهند شد.

گفتنی است به افرادی که در هر کدام از دوره‌های این آموزشگاه ثبت‌نام کنند یک دوره 16 ساعته آی‌تی آی‌ال 4 همچنین یک کارگاه 6 ساعته توسعه فردی و مهارت‌های شغلی به صورت رایگان داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

همچنین به سه نفر از ثبت‌نام‌کنندگان نیز به قید قرعه 94 درصد بورسیه تحصیلی تعلق خواهد گرفت.

به گفته کندو این آموزشگاه مهندسی سعی دارد تا آخرین تکنولوژی‌های آموزشی بر اساس سرفصل‌های بین‌المللی به‌روز را به دانشجویان خود ارائه دهد و چش‌انداز خود را تبدیل شدن به بزرگترین مرکز آموزشی در حوزه تخصصی مهندسی شبکه و برنامه‌نویسی در ایران و کشورهای منطقه اعلام کرده است.

از فعالیت‌های اصلی آموزشگاه کندو می‌توان به آموزش دوره‌های تخصصی مورد تایید شرکت‌های مایکروسافت، سیسکو، لینوکس و… با استفاده از استادهای حرفه‌ای اشاره کرد. این آموزشگاه همچنین برای طراحی و راه‌اندازی شبکه‌های مختلف همچون شبکه محلی، شبکه گسترده و… مشاوره ارائه می‌دهد. برگزاری سمینارهای علمی در خصوص موضوعات روز آی تی را می‌توان از دیگر فعالیت‌های این آموزشگاه نام برد.

از دوره‌های آموزشگاه کندو همچنین می‌توان به دوره‌های بازار سرمایه و ارز دیجیتال، دوره‌های مایکروسافت، دوره‌های برنامه‌نویسی، دوره‌های مجازی‌سازی و… اشاره کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام در دوره‌های موردنظر می‌توانند به سایت آموزشگاه کندو مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه کندو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز